•°•°3-Harekete geçme°•°•

70 6 15
                                    

Okuduğum romandan birazcık bahsedeyim ; kadın başrol yani Freya bir kontun gayrimeşru kızıdır. Babası tarafından çok sevilirken kontes ondan nefret eder. Abisi ise zamanla onu çok sever. Annesi başga bir krallıktan olan Freya'da annesi sayesinde bir ay varisi. Erkek başrol yok oluş ve kadın başrol var oluş gücüne sahip. Tabi ki şuanda kimse kadın başrolün gücünü bilmiyor. Erkek başrol kötü kadınla yani benimle nişanlanmak zorunda kalır. Ben reşit olduğumda ise bu nişanı bozmak için sahte bir ilişki arar. Freya'yı bulur. Tabii zamanla aşık olurlar falan filan. Bu süreçte başka erkeklerde Freya'ya aşık olur. Onun masum güzelliği herkesi kendine çeker.

Kısacası hikaye bu şekilde. Bu hikayede şuanda işime yarayabilicek iki erkek karakter var. Birincisi buzun varisi ve ikincisi ise suyun varisi. İkiside hak ettiği konumda değiller. Bu nedenle onları kullanmalıyım. Hâlâ babam ile yemek yerken konuyu açmam gerekiyor.

EİRA "Baba."

Dük bana doğru döndü. Bütün odağı bendeydi. Bu kibar jestle önceki hayatımda çok az karşılaştığım için gerçekten de hoşuma gidiyordu.

DÜK "Efendim?"

EİRA "Baba ben bir öğretmen istiyorum. Güçlerim hâlâ açığa çıkmamış olsa bile onlar hakkında bir şeyler öğrenmeliyim"

DÜK "Peki aklında birisi var mı?"

EİRA "Underwood kontunun üvey oğlu. Lord Eugene Underwood"

DÜK "Underwood'lar Cameron dükalığı için çalışıyor... İyi bir seçim. Ancak neden üvey oğlu?"

Underwood kontluğu yaklaşık 50 yıldır Cameron dükalığı için çalışır. Varisler ve özellikle Buz varisleri hakkında bilgi sahibidirler. Uzun zamandır Jasper yani buz varisine öğretmenlik ederler. Kar ve buz benzediği için benim için de iyi bir öğretmen olabilirler.

EİRA "Teşekkür ederim baba. Ayrıca Lord Eugene Cameron dışında kimi seçmem lazımdı? İlk oğlunu mu? İlk oğlu kız düşkünü olmasıyla bilinir. Bana öğretmenlik yapıcağından şüpeliyim. İkinci oğlu gizli bir kumar bağımlısı ve kızları da akademide."

Babam etrafına baktı. İç çekti.

DÜK "Haklısın ancak bu tarz şeyler konuşmadan önce kimsenin dinlemediğinden emin olmama izin ver lütfen."

Kafamla onayladım. Ayrıca yemeğimi yemeye devam ettim. Şükürler olsun ki önce ki hayatımda onu etkilemek için temel görgü kurallarını öğrenmiştim.

DÜK "Peki Konta haber yollayacağım. En kısa sürede Lord Eugene Underwood sana öğretmenlik yapmaya başlayacak."

Kendisinden o kadar emin konuşuyor ki. 'başlayacak' başlayacaktır değil başlayacak. Başka seçeneği olmadığını söylüyor. Eminim ki reddederlerse konumunun getirdiği gücü kullanıcaktır.

EİRA "Ayrıca bu gün dışarı çıkmak istiyorum. Ancak yalnız gidiceğim."

DÜK "Eğer istediğin buysa sorun yok."

Yemek bittikten sonra babama veda ettim ve hızla odama gittim. Wendy, Adeline ve Myla beni bekliyordu. Babam onlara yemek sofrasındayken güçleri sayesinde haber vermiş olmalı. Önüme bir sürü giysi getirdiler. Hepsini inceledim. Ancak kafamla reddettim.

EİRA "Halktan biri gibi giyinmek istiyorum."

Myla ve Adeline sorgulamadan başıyla onayladı. Wendy soru sorucaktı ki Myla tarafından kötü bakışlara maruz kaldı. Sonunda oda onayladı. Önümde ki pahalı kıyafetleri odadan çıkardılar ve daha ucuz görünen giysilerle odaya tekrar giriş yaptılar. Burada halkın nasıl giyindiğini bilmiyorum o nedenle rastgele bir tane seçtim. Daha sonra Myla'yı arabacıya arabayı hazırlamasını haber vermek için, Adeline'ı güneş gözlüğü getirmesi için ve Wendy'yi elimde taşıyabileceğim atıştırmalıklar hazırlaması için yolladım.

Bir Rofan Romanına Reenkarne Oldum!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin