•°•°14-Arkadaş?°•°•

26 1 5
                                    

EİRA "Artık bana öğreticek misin?"

THEODORE "..."

-

Ancak ona para vermek yerine daha fazla ejder yumurtası getirmeyi teklif etmemle reddetti.

Anlaşmaya göre para vermek zorunda değilim ancak belirli bir şey yapmalıyım Theodore'un kabul ediceği bir şey.

Her neyse şuanda da at arabasındayım.

Kafamı cama yasladım ve dışarıyı izliyorum.

Midem bulanıyor...

...

Sonunda Atkinson dükalığına vardığımda Stephanie Atkinson beni karşıladı.

STEPHANİE "Bu etkinliğin sahibi ve Atkinson evinin genç Leydisi, Stephanie Atkinson olarak Leydi Eira Burton'u selamlarım."

Reverans yaparken konuştu.

O gerçekten güzel.

Bende Stephanie'yi selamlamak için reverans yaptım.

EİRA "Lütfen bana Eira diye seslenin Leydi Stephanie Atkinson."

Karşında ki ona sadece ismiyle hitap etmene izin vermeden ona sadece ismiyle hitap etmek kabalıktır.

Ancak 'sadece ismi'nden kastım Leydi yada Lord ile beraberdir.

STEPAHNİE "Elbette Leydi Eira. Lütfen siz de bana Stephanie diye hitap edin."

Bu tarz durumlarda Leydi Eira diye hitap et demek kabalık olarak görülür.

EİRA "Elbette Leydi Stephanie. Bu gün size emanetim. Lütfen bana ship çıkın."

Nazik bir gülümseme sundum.

Stephanie de nazik bir gülümsemeyle karşılık verdi.

Daha sonra diğer Leydilerin olduğu yere Anfo malikanesine gittik.

Anfo malikanesi Stephanie'nin doğa gezileri için yapılmıştı.

Yani ormanın yanında ve Atkinson'ların kaldığı malikane kadar büyük olmasa bile gayet büyük.

...

Herkes masalarda oturmuş sohbet ediyordu.

Stephanie son misafir olarak beni beklemiş olmalı. Bunu kibarlık olarak yapıp yapmadığından emin değilim.

Stephanie odaya girdiğinde herkes ayağa kalktı ve Stephanie'nin etrafına toplandı. Statüme rağmen kimse beni selamlamadı.

Beni tanımadılar mı?

Stephanie beni tanıtmaya çalıştı ancak lafı sürekli bölündü ve kimse onu dinlemedi.

Sonunda bana çaresiz bir şekilde durumu kabullendi.

"Leydi Stephanie!"

"Bu benim ilk doğa gezim olucak!"

Ortam tam bir karmaşaydı.

Stephanie herkese sırayla cevap vermeye çalışıyordu.

Eira bu ortamlara alışık olmadığı için mi bilmiyorum ancak bu ortam beni rahatsız etmeye başladı.

Sonunda Stephanie herkesi susturmayı başardı.

STEPHANİE "Herkes geldiğine göre doğa gezimize başlayalım! Siz de katılıyor musunuz Leydi Eira?"

Beni dolaylı yoldan insanlara tanıtmayı başardı.

Stephanie gerçekten mutlu görünüyordu.

Ancak beni selamlayan tek kişi Cora Jones'du.

Bir Rofan Romanına Reenkarne Oldum!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin