Geri yaslandım ve Açelya hakkında düşünmeye devam ettim...
-
O çok güzel kısa, kızıl saçlara sahipti... Kahverengi gözleri ve yüzünde çok sayıda çil ve beyaz ten. Benden daha kısaydı yaklaşık 162cm civarıydı...
O her haliyle mükemmeldi! Ancak onun bu evrende olup olmadığını bilmiyorum. Her şeyi onu bulmak için yapıyorum ama o gerçekten de bu evrende mi?
Onunda benim gibi bu evrene düşme ihtimali nedir ki?
Ancak içgüdülerim... Onlar bana onun buraya geliceğini söylüyorlar.
İçgüdelerim yanılmazlar. Normalde önlem alırdım ancak bu durumda neyin önlemini almam gerekiyor?
Şeytan ile anlaşma mı yapmalayım?
Onun ruhunu bu tarz işlere bulaştırmak istemiyorum...
Bir anda doğruldum.
Eğer onu bulmak istiyorsam her saniyeyi değerlendirmeliyim!
•••
Aradan neredeyse bir hafta geçmişti. 28 Egissh'e gelmiştik. Burada her ay 28 gün sürüyor. Eugene ikinci kere malikaneye gelicekti.
Bu bir hafta için de ay varisleri, görgü kuralları, imparatorluk tarihi ve daha bir çok şey hakkında bilgiler edinmiştim.
Artık Açelya'mı bulmak için hazırdım.
Artık ilerlemek için hazırdım!
...
Eugene'nin geldiğini haber vermek için gelen Myla'yı ona kütüphaneye kadar eşlik etmesini söyledikten sonra yollamıştım.Giysilerim hazırdı. Sadece Adeline saçlarımı yapıyordu. Üçü arasında (hizmetçilerini kastediyor) saç konusunda en yetenekli olan oydu.
Sadece at kuyruğu bile...
Nasıl başarıyor hiç anlayamıyorum.
Önce saçlarımı geriye doğru taradı daha sonra önüme gelicek saçlarımı ördü ve arkada topladı.
(hayal etmenizi kolaylaştırmak için.
Ancak Eira'nın saçları daha uzun. Bacaklarına geliyor.)
...Aynadan kendimi izliyordum.
Bu saç modelinin daha rahat olabiliceği belli. Tabii normalde topuz yada at kuyruğu ders çalışmak için daha iyi olurdu ancak bu dönemde bir soylu cinsiyeti fark etmeksizin her zaman zarif görünmek zorunda olduğu için bununla idare etmem gerekiyordu.
At kuyruğunun zarif olmadığını düşünüyorlar. Eğer zorundaysan düşük at kuyruğu yapabilirsin. Ancak bir şovalye değilsen yüksek at kuyruğu senin için zarif değildir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Rofan Romanına Reenkarne Oldum!
FantasyEira Burton gözlerini yeniden açmıştı... Ancak bu sefer farklı bir hafızayla. °•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•° Dikkat! •Kitap argo içerir! •Kitapta ölüm ve intihar geçer! Çok fazla olmamaları için çabalasam bile ne olur ne olmaz...