HAJUS "Kimsin sen?"
-
Kimsin sen?
Muhtemelen bunu demesinin sebebi bunca yıl boyunca dış dünyadan habersiz bir şekilde yaşamış olması.
Kitapta kaç yaşında olduğu söylemiyordu yani yaşını bilmiyorum.
Ancak mağaraya giren insanlar sadece sıradan insanlar. Çoğunlukla hiç bir gücü olmayan kişiler.
Yani benim güçlerimi görünce şaşırmış olması doğal.
Eugene yerine bana gelmesinin sebebi de eminim ki lider olduğuma inanmasıdır.
Mağaradan çıktığımızda bizi izlemiş ve ikisinin de benimle ilgilendiğini görmüştür.
Yine de aptalı oynamalıyım.
EİRA "Ne demek istiyorsun? Asıl sen kimsin?"
Hajus bacaklarını indirdi ve balkonun içine doğru uzattı. Hala trabzanlarda oturuyordu.
HAJUS "Hayır o anlamda demedim!"
EİRA "Gerçekten mi? Ne anlamda dedin?"
Bir süre düşündü daha sonra bana baktı ve kendinden emin olmayan bir ifade ile konuştu.
HAJUS "Yani güçlerin ve..."
EİRA "Ve?"
HAJUS "Aju'ları çok hızlı yendin. Yani sadece..."
EİRA "Ne demek istiyorsun? Aju'da kim? Yada ne? Buraya izinsiz girdikten sonra beni mi suçluyorsun?"
HAJUS "Hayır! Ben..."
Telaşlıydı, parmaklarıyla oynuyorken gözleri sanki kaçıcak yer arıyor gibi etrafa bakıyordu.
Suçlu ben olmama rağmen kendini açıklayamadığı için kendini suçlu hissetmeye başladı.
Sonuçta buraya izinsiz geldi.
İç çektim.
EİRA "Sorun yok. Lütfen sakinleş ve bana demek istediğini anlat. Ayrıca..."
Son kelimeyi kanatlarına bakarken söyledim.
Kanatlarına baktığımı fark edince kanatları bedenine geri girdi...?
Tuhaf bir görüntüydü.
Bir süre sessiz kaldıktan sonra derin bir nefes aldı ve gözlerime bakarak konuşmaya başladı. İlk geldiğinde sahip olduğu öz güvenle kıyaslanamasa da özgüvenli görünüyordu.
HAJUS "Bu gün gittiğin mağara... Orada savaştığın canlılara Aju deniyor. Onları öldürmedin ama... Zarar gördüler."
Kafamla onayladım
EİRA "Anladım. Yani o yer sarsıntısının sebebi sendin."
O da başıyla onayladı.
HAJUS "Evet... Aju'lar sahip olduğum tek arkadaşlar... Biraz sinirlendim."
EİRA "Özür dilerim. Benim de arkadaşım zarar görmüştü.."
Aslında ilk başta onunla mağarada görüşmek istemiştim. Asher ve Eugene Aju'ların dikkatini dağıtırken onunla gizlice görüşebiliceğimi ummuştum.
Ancak Asher'ın ölmesine izin veremezdim. Aju'lar gerçek bir ejderha olmadıkları için nefretlerinin bu kadar derin olucağını düşünmemiştim.
Sonuçta son anda plan değiştirmek zorunda kaldım.
HAJUS "Peki mağaraya neden girdiniz?"
EİRA "Bundan önce bana kim olduğunu söyle."
HAJUS "Ben mağaranın koruyucusuyum. Aju'ların efendisi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Rofan Romanına Reenkarne Oldum!
FantasyEira Burton gözlerini yeniden açmıştı... Ancak bu sefer farklı bir hafızayla. °•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•° Dikkat! •Kitap argo içerir! •Kitapta ölüm ve intihar geçer! Çok fazla olmamaları için çabalasam bile ne olur ne olmaz...