(Ne)Známý Filip

44 3 6
                                    

,,Sakra Leylo vstávéj! Když nemáš plavání, tak to neznamená, že si budeš vyspávat, je škola!" slyšela jsem, jak na mě kdosi z dola řve, hádam že bratr. Pondělky nikdy nemám ráda, je to jako kdyby jste se posadili na špendlík...wtf jak mě to vůbec napadlo? No to je jedno. Budu se muset nějak hezky obléct a udělat si nějaký hezký lehký make-up. Už to vidím obleču si tílkový topík, modré džíny, nějaké naušnice a rozpuštěné vlásky, nebudu lhát, nechce se mi. česat účes. Teď si půjdu udělat make-up. Budu si na sebe muset napatlat bb cream a dobře ho rozmazat. Dále si dám nějaký balzám na rty, načešu obočí a nakonec řasenku. A jdu rozčesat vlasy. ,, Everything I do is tragic, every guy I like is gay..." začala jsem si zpívát, v tom okamžiku jsem silně odhodila hřeben a shodila svoji knížku. Nee, moji oblíbenou sirénu od Kiery Cass, miluju ji. Docela mě to štve, proč jsem neshodila třeba sešit matematiky, kterou tak moc nenávidím, možná z ní budu mít za dva, mám to mezi, musím ho přemluvit. Docela si věřím, mám to 1,46. Nějak to uhraju. ,, Bratře, co je na snídani?" zařvala jsem na bratra. ,, To, co si nachystáš." mi bylo 'velmi přívětivým' hlasem odpovězeno mým bratrem. No hold, vidím to na jahodový jogurt s cereáliemi a s jahodami, akorát si pro ně budu muset zajít na zahrádku. Co bych si pro dobrou snídani neudělala. Dnes to vidím na dobrý den, za všechno může slovo 'vpohodě'. Jak můj bratr mě upozornil, dnes nemám plavání ráno, ale za to jednu a půl hodiny odpoledne. No nevím co je lepší... Přemýšlím, že pojedu busem, moc se mi s bráchou nechce jet. Zase by do mě rípal a navíc bere Emmu, tak je nechci rušit. Dnes se chovám docela jako extrovert, ne? Akorát ve škole to bude zase stejný. Budu muset vyjít, bus odjíždí za 5 minut.
Tak už čekám na zastávce, asi si dám sluchátka a půjdu poslouchat písničky, nevím, co jiného dělat. No super, Neli nejde do školy, to snad ne. S kým se zas budu bavit? V tom momentu přijíždí autobus, rychle jsem nastoupila a teď hezky sedím, skoro nikdo tu není, jen asi 5 kluků, kteří chodí, tak na první stupeň. Za asi 8 minut někdo na zastávce přistoupil. ,, Ahoj Leylo, můžu si přisednout?" řekl na mě někdo. Rychle jsem se otočila a kdo to asi byl? ,, Jo jasně Tome, můžeš." jsem mu řekla s úsměvem. Říkala jsem, že si sundám sluchátka a on řekl, že vpohodě, jestli bych mu jedno nepůjčila. Ať jsem chtěla nebo ne, zase jsem se strapnila. V mém playlistu začalo hrát so american a já si to začala zpívat na hlas a než jsem si všimla, že se na mě Tom kouká, tak jsem zpívala dobré 2 minuty. ,, Zpíváš hezky." říkal se smíchem Tom. Já se nejdříve cítila hodně trapně, ale pak se taky začala smát. ,, A Leylo, vím že to bude znít divně a nic mi do toho není, ale kdo byl ten kluk s kterým ses včera docela bavila?" zeptal se Tom. ,, Vcelku nikdo, jen můj bratr Martin a ta holka byla jeho nová přítelkyně Emma, snad sis nemyslel, že to byl můj kluk?" odpověděla. ,, Jen chvíli." usmíval se. Zase jsem se začala smát. ,, To jsem fakt, tak vtipnej?" zeptal se usmívající se Tom. ,, Jen lehce." řekla jsem stále v záchvatu smíchu. Hele škola, musíme vystoupit, tak jsme se začali zvedat a vystoupili a vešli do budovy ,, Asi si budu muset zajít na záchod, uvidíme se ve třídě." řekla jsem ve spěchu a ani neslyšela, co Tom odpověděl, ale asi to bylo něco jako ok. Potom jsem ještě běžela do skřínky, protože jsem tam nechala sešit biologie. Uff stihla jsem to. Musím se pochválit. Tom si jako vždy sedl za mě a já seděla sama.
,, Dobrý den, chtěla bych Vám představit nového žaka naší třídy, tohle je Filip Hermann a bude Váš nový spolužák, s jeho sestrou Emmou přešli z gymnázia vedle sem k nám. Doufám, že se ti tu bude líbit a Vy ho přijmete." nám všem řekla učitelka, počkat, to je ale ta Emma, musí to být bratr mého bráchy přítelkyně Emmy. Měl blond vlasy a zelené oči, byl také vysoký, ale ne tak jako Tom. Učitelka mu mezitím řekla ať si jde někam sednout a jelikož byly vše jen holky, tak trochu déle přemýšlel a nakonec si sedl ke mně! Byla jsem překvapená a došlo mi, jak teď musím vypadat před Tomem. ,, Zdar, jak se jmenuješ? Já jsem Filip, zeptal se. ,, Leyla Rodriguez, ráda tě poznávám. Stejně asi budem rodina takže..." řekla jsem. ,, No jako jsi hezká, ale nechodím s holkama, které neznám, ale něco s tím uděláme." řekl Filip s mrknutím. ,, Co ti sakra je, já s tebou nechci a nebudu chodit." řekla jsem to trochu nahlas a většina ve třídě se začala smát. ,, Můj bratr chodí s Emmou, s tvojí sestrou." doplnila jsem se ještě. Teď na mě musí být totálně naštvaný, nejenže jsem ho strapnila hned první den, co tu je ve škole, ale co si o něm budou myslet. Měla bych mu to nějak vynahradit, můžu ho pozvat na zmrzku nebo uvidíme. Zazvonilo na přestávku a teď budeme mít zemák, kde píšeme test na Světový oceán. Docela se bojím, ale jelikož tam mám samý jedničky, tak můžu dostat i za pět, ale nemusela bych, pak bych si to vyčítala celý prázdniny. Vzala jsem si sešit a šla na chodbu. ,, Ahoj Leylo, promiň jestli ruším, omlouvám se." řekl někdo za mnou. Podívala jsem se a viděla Patricii. ,, Moc mě mrzí, co se stalo a chtěla bych se ti omluvit, jsi hezká, hodná a fajn holka" ,, Vpoho a děkuji." odvětila jsem. ,, Takže ty si opravdu myslíš, že jsi hezká? To ani ve snu nejsi." řekla s výsměchem. Další její útok, nevydržela jsem to a rozbrečela se, tak jsem rychle běžela na záchod. Jak jsem měla oči zalité slzami narazila do někoho. ,, Bože Leyli, co se ti stalo?" nevěděla jsem kdo to je, ale ten člověk mě obejmul, nechala jsem se, pak jsem se podívala do tváře a viděla Toma. Nic jsem neříkala a jen ho dále objímala. Po chvíli jsem se uklidnila a řekla jsem: ,, Děkuju, že jsi tak dobrý kamarád." Usmál se. Rozhodla jsem se, že trapností bylo dost, tak už dojdu na ten záchod, ale jak jsem zacházela do dveří, tak jsem viděla, jak se tam z dálky kouká Filip, celou dobu nás musel sledovat, nechápu to. Zazvonilo, tak jsem vešla zpět do třídy a Filip mě chytl za rameno a přitáhl k sobě. Řekla jsem mu ať mě pustí a on nahlas řekl: ,, A s Tomášem se ti nevadí objímat?" Všichni se začali smát. Proč to sakra udělal? Jak schválně... Už nemůžu. V tom okamžiku si ale Tom udělal srandu z něho a vše se to na Filipa zpátky převrátilo. Tom je takový bavič třídy a nejhezčí kluk, všem holkám se líbí a má ty nejlepší vtipy. Nejlepší na něm je, že si udělá srandu i sám ze sebe a to se mi fakt strašně líbí, ale jsme jen kamarádi, opravdu... Vím, že mi nevěříte. Řekla jsem si, že se to pokusím s Filipem urovnat a na zmrzlinu ho pozvu. Než jsem to stihla udělat, přišla učitelka a psali jsme test.
Je přestávka a z testu mám docela dobrý pocit. No nic, jdu za Filipem. ,, Ahoj Filipe, vím, že mě asi teď moc nenávidíš, ale já to fakt tak nahlas nechtěla říct, moc mě to mrzí a chtěla bych, abychom společně vycházeli, jsme tak docela rodina, tak odpustíš mi když tě pozvu na zmrzlinu?" řekla jsem. ,, Nene, ty mi nevadíš, spíš nemám rád Tomáše, co si sakra o sobě myslí, ale půjdu." podíval se kamsi dveřím a dodal ,, A RÁD!" viděla jsem, jak ve dveřích stojí Tomáš. Já jsem úplně blbá....
No skončila škola a já čekám před školou na Filipa ať jdeme na tu zmrzlinu. Tom od toho incidentu s Filipem a ani se mnou nepromluvil. Nejradši bych se na Filipa vykašlala, ale nemůžu. ,, Zdar už jsem tu." řekl Filip, taky jsem mu samozřejmě řekla ahoj. Pomalým krokem jsme došli ke stánku se zmrzlinou a já se ho zeptala jakou chce, vybral si nakonec vanilkovou a já jahodový sorbet, chystala jsem se to zaplatit, když vtom Filip vytáhl peněženku s penězmi a zaplatil to. Nic jsem neříkala, ale poté jsem se ho zeptala proč? Řekl mi, že to můžu brát jako rande, a prej že holky neplatí na rande. Řekla jsem, že to rande není a on argumentoval, tak proč jsme spolu na zmrzlině, ja zas argumentovala zpátky a řekla jsem: ,, No protože jsem ti chtěla vynahradit, to co jsem udělala." přestal se se mnou hádat. Pomalu jsme dolízali zmrzlinu a já úplně zapomněla na odpolední trénink plavání, mám už jen půl hodiny a můj bratr mě zabije, protože 40 vyjíždíme, rychle jsem se rozloučila a běžím domů. Bratr už čekal u auta a nevypadal vůbec naštvaně, dokonce s úsměvem mi řekl, že mi plavání nachystal a hodil do kufru auta a ať si nasednu. ,, Ty jsi na mě nějak moc hodný, co jsi dělal?" zeptala jsem se. ,, Nic byl jsem s Emmou." odvětil brácha. Připadám si, že láska člověka strašně mění, úplně Vám přehází pocity a celý Váš život. A nejhorší na tom je, že láska je hodně nakažlivá... A když říkám hodně, tak myslím hodně. Pomalinku jsme dojeli na bazén, naštěstí včas a rychlostí světla jsem se převlekla do plavek, a co nejrychleji jsem běžela k bazénu. U bazénu stáli už skoro všichni a trenér nám oznámil, že se za tři týdny budou konat velké závody, na které se nedostane, kde kdo. Pokud se tam chceme dostat, tak musíme pořádně máknout. Bude vybírat 5 kluků a 5 holek, pouze z našeho družstva, Tom už tam má místo jasné. A víte, co? Já se tam zkusím dostat, nejsem sice nejrychlejší ze všech, ale z holek jo. Budu si muset hodně moc věřit nebo alespoň někdo mi. Neli se nemůže zúčastnit, protože dostala angínu, tak má útrum se školou, plaváním a i s Honzou. Prej jí psal, jestli nechce jít ven ve dvou, což by strašně ráda.
Celý bazén jsem hravě přežila a zvládla. Budu si muset pořádně umýt vlasy, mám je mastný jako...prostě hodně. Dostala jsem od babičky nedávno nový šampon, který voní po růžích, tak si jím vlasy umyju a budu si je také muset vyfénovat, já vím, že je to blbé, za chvíli už jsou prázdniny, ale moje vlasy vypadají úplně hrozně. Asi hodně lidí chápe, Neli to má ještě horší, protože jsou kudrnaté, ale zase nádherné. ,, Crrr." zazvonil mi můj mobil a to je Filip, co zas chce. Psal mi, že děkuje za rande, tak jsem mu odepsala, že (ne)děkuju za kamarádskou zmrzlinu. No když už jsem na mobilu, tak se podívám na instagram. Tom má nové story. Je tam ngl a mám mu napsat, co si o něm myslím.... Odepíšu potom, ať si vyfénuju a načešu vlasy pořádně. Už se jen rychle obleču a můžu vyrazit.
Momentálně čekám před bazénem na  bratra až zase vyleze, hrozně mu to trvá, ale to vždy. V tom okamžiku vylezl Tom z plovárny a volá na mě: ,, Nezapomeň mi odpovědět na story na instagramu!" Měla jsem motýlky v bříšku a zároveň se hodně divila, že není moc naštvaný. Najela jsem na instagram, kdežto jsem narazila na Filipův profil a měl tam mě se zmrzlinou s popiskem '#gf'. Měla jsem strašně velkej vztek. Co nejrychleji jsem se podívala, jestli nesleduje Toma, naštěstí ne, ale jak ho znám, už mu odeslal žádost. Super. A hele! Můj bratr. ,, Ahoj Leylo, jak je?" zeptal se mile. ,, Jde to, psala ti Emma?" odpověděla jsem. ,, Jo, zítra jdem ven, tak nasedej do auta." Jeli jsme po cestě a bratr si psal s Emmou, i když řídil...
A pak se to stalo, bratr se podíval do mobilu, kde mu Emma napsala: Miluju tě, zatím lásko. Začal se usmívat a ztratil kontrolu nad řízením a sjel z cesty, nakonec narazil do stromu, lehce jsem se klepla do hlavy a začala mi téct krev, bratrovi taky. Řval na mě jestli jsem vpořádku, odpověděla jsem, že mi bylo i líp...

Ztracena v emocíchKde žijí příběhy. Začni objevovat