onuncu bölüm: luna

1 0 0
                                    

bir ay sonra

Albert ile olan ilişkimiz çok güzel ilerliyordu. Şu an yaz tatilinde olduğumuz için arada o bende kalmaya geliyordu. Ben ona gidemiyordum çünkü sahiplendiğim küçük bir kedim vardı. Luna... Onu yalnız bırakamadığım için Albert arada bende kalıyordu. Onun dışında dışarda birlikte vakit geçiriyorduk. Bugün gene akşam Albert bana gelicekti ve akşam yemeği yiyecektik. Fakat şu sıralar Luna biraz garip davranıyordu. Onu veterinere götürmek istiyordum ama durumu nasıl anlatabilirim bilmiyordum. Bu yüzden Albert'a da Luna'da bir garip görüp görmediğini sormak istemiştim. Ben yemeği hazırlarken kapı çaldı. Albert sonunda gelebilmişti. Hemen gidip kapıyı açtım. Kapıyı açmam ile Albert'ın bana sarılması bir oldu.

Albert: seni çok özledim

Alya: daha geçen gün görüştük Albert, abartma.

Albert: sevgilimi özleyemez miyim?

Alya: özleyebilirsin sevgilim.

Albert: o zaman bana abartma deme.

Alya: tamam tamam hadi içeri geç, kapıda kaldın.

Albert: bir an hiç içeri alamayacaksın sandım.

Alya: ben öyle biri miyim?

Albert: hayır güzelim şaka yaptım.

Birlikte içeri geçtikten sonra Albert hemen mutfağa yöneldi ve aldığı içecekleri buzdolabına koydu. Sonrasında salona geçtik.

Alya: Luna'da bir farklılık görüyor musun?

Albert: ne gibi bir farklılık?

Alya: bilmiyorum bu aralar sanki garip davranıyor gibi geliyor. Mama yemiyor çok uyuduğunuda görmedim.

Albert: garip veterinere götürdün mü?

Alya: hayır sanada sormak istedim belki sadece bana garip geliyordur diye.

Albert: bence veterinere götürmeliyiz

Alya: o zaman yarın birlikte götürelim.

Albert: olur.

Alya: o zaman şimdi masayı hazırlayalım.

Birlikte güzelce masayı hazırladıktan sonra yemeğimizi yemeğe başladık. Bir süre sonra Luna yanımıza geldi. Elimi kafasına koyup sevmeye başladım ancak Luna bir anda ışık saçmaya başladı. O kadar çok güçlü bir ışık saçıyorduki Albert ile ona bakamıyorduk . Işığın azalması ile bizde gözlerimizi açabilmiştik. Ancak Luna'ya döndüğümüzde Luna ortalıkta yoktu. Olanları anlayamıyordum. Neden Luna bir anda ışık saçmaya başlamıştı ve neden ortalıkta yoktu? Delirmişcesine bunları düşünürken arkamızdan gelen sese dönmemizle şoka uğramamız bir olmuştu. Karşımızda tanımadığımız biri bize bakıp merhaba diyordu. Bu da kimdi ve evimde ne arıyordu? Evren bizinle dalga mı geçiyordu.

Luna: bana delirmişcesine bakmayı bırakırsan sana her şeyi anlatıcam Alya. Fakat ilk önce sakinleşmen gerekiyor.

Alya: sen kimsin? Senin evimde ne işin var?

Luna: biraz sakinleşir misin?

Alya: nasıl sakinleşmemi bekliyorsun? Bir anda evimde belirdin.

Luna: Sorularının hepsinin bir açıklaması var.

Alya: açıkla o zaman sakinim.

Luna: baban seni bulmam için Dünya'ya gönderdi. Sana en kolay yaklaşabilme şeklini evcil hayvana dönüşerek olacağına karar verdik ve kedi olarak bu Dünya'ya gönderildim.

Alya: benim babam öldü. Ne saçmalıyorsun sen?

Luna: ne demek babam öldü? Aleska hanım size bir şey anlatmadı mı?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

lunaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin