Merhabalar efendimmm hoşgeldiniz sefalar getirdiniz
Yeni bölümüme hello diyin
Hepinizden bol bol yorum ve oy bekliyorum ve sınır koyuyorumOy sınırı 60-yorum sınırı 15
İyi okumalar
Medya:Tarkan-Öp
Umarım beğenirsiniz yakın zamanda yeni bölüm gelecek merak etmeyiniz (HAFTAYA AYNI GÜN).
Ormanın derinliklerine koştuğumuzda arkamızdan gelen Arcan'ın itlerinden bir hayli haberdardık fakat onların bize olan uzaklığı azda olsa içimize su serpmiyor değildi.
Tabiki böyle iç sesimden konuşurken ayağımın takılması ve benim yeri öpmem her ne kadar bir bordo bereliye yakışan türden bir sakarlık olmasada el mecbur bu sakarlık olu vermişti. Ayağımın dikenli bir şeye takıldığını ve takılır takılmaz kanamaya başladığını görünce bitkinlikle ofladım. Koşmaya devam ettiğimde Dünya'nın iyi olduğumdan emin olmaya çalışan bakışlarıyla yolu bitirmiştik.
Yolumuzu bir şekilde kaybettirdiğimizde binbaşının durması ile bizde durduk. Daha fazla ayakta kalmak istemeyerek,kalamayarak kendimi çimene attığımda binbaşı bana döndü.
Binbaşı "Telefonun yanında mı Ada?"dedi
"Yanımda"dedim
Binbaşı "Verebil misin araba isteyeceğim"dedi
"E kendi telefonuzdan isteyin komutanım"dedim
Binbaşı "Eğer telefonun kaçırıldığımız yerde kalmış olmasaydı kendi telefonumdan isterdim Ada"dedi
Biraz boş ve saçma konuştuğumu fark edip zorlanarak telefonu verdiğimde bu nasıl bir dikenmiş demekten başka bir halt yaptığım yoktu.
Dünya "Neye takıldın anlamıyorum ki mermi ile bu kadar kan çıkmaz"dedi
Konuşan Dünya elbisesinin eteklerinin iki yanını tutup sertçe eteğinin bir kısmını yırttığında az uzağında oturan yanıma geldi. Ayak bileğimi sakince kavrayıp dikenleri çıkardığında elbisesinden yırttığı kumaş parçası ile sertçe kanayan yari sarmıştı.
Fazla yüklenen Dünya ile minik bir inleme çıktı dudaklarımdan. Binbaşı telefonu bana uzatarak yanıma eğildiğimde yüzüne baktım. Sert yüz hatları ve benim gözlerimle aynı olan gözleri bana neden bu kadar benzer olduğumuzu biraz sorgulatıyordu çünkü yüz hatları erkek versiyonumun aynısından farklı değildi.
Aslında abim veya kuzenim olduğunu düşünüyordum geçenlerde bize gelince ikiz kardeşlerimin onu görüp abi! diye bağırmaları normal değildi. Aslında tanışıyorda olabilirlerdi ama en derin ihtimalleri düşünmek lazımdı. Bir abi daha fikri korkutmuyordu sağ olsunlar aynı anda 5 abi güncellemesi aldığımdan altıncı zor değildi.
Binbaşı "Ayağın kötü halde mi?"dedi
"Biraz. Ama yürürüm"dedim
Kafasını salladığında önce Dünya'ya döndü ardından da ikimize birden baktı.
Binbaşı "Araba ormanın içine giremiyor çok ağaç var bu yüzden biraz daha yürümeliyiz"dedi
Ben kafamı sallarken Dünya'da benle aynı tepkiyi vererek kalkmama yardım etmişti. Ağrıyan ayağıma ağırlık vermeden yürümek biraz zordu ama zorluğa alışıktım. Zaten ikiside koşmadan yürüdüğü için bir problem yoktu...derken görüş açıma giren tanıdık sima ile şokla binbaşıya döndüm. Gördüğüm kişi Arcan'ın sadık adamlarından biriydi.
Binbaşı daha ben konuşmadan ne döndüğünü anlamış olacakki beni hiçbir şey söylemeden çuval gibi sırtına atmıştı. Uzakta olan Arcan'ın adamları birkaç kurşunu boşa sıkarken ormanın ağaç dolu olması harika bir nimet oluvermişti.
Uzun bir kovalamaca devam ediyorken bir yandan gözlerimiz binbaşının istettiği arabayı arıyor bir yandansa Arcan'ın adamlarının nerde olduğunu gözlüyordu.
Arabanın görüş açısına girmesi ile ben baş aşağı dururken kafamı kaldırmıştım.
Binbaşı "Rahat dur Ada"dedi
"Şu şekilde mi? NORMAL MI BU DURUM"dedim
Binbaşı "Asker sesini kes"dedi
El mecbur sustuğumda Dünya koşarak kapıyı açmış ve arabanın içine girmişti. Binbaşı beni bu seferde karpuz fırlatır gibi attığında bağırdım.
"Yavaşşşşş"dedim
Binbaşıda yanıma binerken kapıyı kapamış,arabayı süren kişi hızlanmaya başlamıştı.
"Ne hakla beni kucağınıza alıyorsunuz askerim ben yürüyebilirim"dedim
Binbaşı "Az dikkatli olur dikenlere girmeseydin seni kucağıma niye aldığımın kavgasını yapmazdık Ada"dedi
"Bu size hala neden beni kucağınıza aldığınız konusunda haklılık çıkarmıyor"dedim
Binbaşı "Saçma yerlere takılıyorsun Ada"dedi
"Yürüyebilirdim!"dedim
Gözüm bir anlık bizi sinema izler gibi izleyen Dünya'ya değdiğinde göz devirdim utanmasa çekirdek var mı diye soracaktı.
Binbaşı "Yürüyebilirdin ama zaman kaybıydı"dedi
"Hızlı olurdum"dedi
Binbaşı "Ada kes boş konuşmayı ölümle yarışan birine ölümü hatırlatmak istemiyorum ama o kurşunlar en yavaşımız olan sana denk gelebilirdi. Ayağın yüzünden yeteri kadar rahat da kaçamazdın o kurşundan emin ol"dedi
"Sizi ilgilendirmez ister ölürdüm ister yakalanırdım sizene"dedim
Binbaşı "İlgilendirir"dedi
"İlgilendirmez"dedim
Binbaşı "İlgilendirir"dedi
"Kim olarak"dedim
Binbaşı "Öz ve öz abin olarak Ada!"dedi
O an sadece ben değil bizi gülerek izleyen Dünya'da dona kalmıştı...
.
BÖLÜM SONUUU
KESTİMMM
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR CANLARIMMM
YENİ BÖLÜM EN YAKIN ZAMANDA SİZLERLE
LÜTFEN OY VERMEDEN GEÇMEYİN ÇÜNKÜ OY SAYILARI ÇOK DÜŞTÜ
677 KELİME:)
GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE
DENİZ SUYU İLE ISLATILDINIZZ💦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı:ADA
Teen Fiction-Kız çocukları yıllar önce kaçırılmış bir aile yıllar sonra çocuklarını bulur. Fakat ailesine yakın olmak istemeyen çocuklarına kendilerini sevdirmeleri pek kolay değildir. Yıllarca onlarsız yaşamış kıdemli bir asker olan kızları ve yeni timi ile b...