Hanji artık dayanamıyordu.
Sanki hayatlarının en mutlu dönemlerini yaşamak onlara birer günahmış gibi içlerine atıldıkları bu çukurdan bir çıkış yolu aramak, aynı döngüde aynı piyonları oynamaya devam etmek, yeniden aynı silahları ve aynı endişeyi kuşanmak normalmiş gibi davranmaya dayanamıyordu.
Bir süre önce gülen yüzlerin neredeyse ani bir şekilde yok olmasına, yine aynı komutandan emir almaya ve etrafındaki herkesin asker olmasına dayanamıyordu.
Ve artık, gecenin şu saatinde, odanın içerisinde, sanki öldürmek istediği kişi kendi eşi değilmiş gibi bıçaklarını bileyen Levi'a dayanamıyordu.
" Kes şunu. " diye hırladı kadın, kendisinden beklenmeyen bir asilikle. Levi ona yan bir bakış attı, ancak bıçaklarını bilemeye devam etti. " Tanrı aşkına, Levi. "
" Körleşmiş bıçaklarla ne yapmamı bekliyorsun? "
" Gecenin ortasında onları bilememeni. " dedi, ve mırıldanarak devam etti. " Ya da Cece'yi öldürmeye bu kadar hevesliymişsin gibi davranmamanı. "
Levi yaslandığı koltuktan birden hışımla kalktı, ancak onu durduran şey, koltuğa uzanmakta olan Hanji'nin herhangi bir hareketi değildi, çünkü kadın irkilmedi bile. Onu durduran şey, masanın arkasında oturan Erwin'in sesiydi.
" Otur yerine. " dedi adam, sakin ancak gergin bir sesle.
" Damarıma basmaktan vazgeç. " diye hırladı Levi, kadına bakarak, elinde ise kılıcını tutuyordu.
" Seninle tartışmaya girmeyeceğim. "
" Oh- girsen ne olur? "
" Kesin sesinizi. " dedi Erwin, ancak ikisi de o an komutanlarını dinleyecekmiş gibi durmuyordu. Hanji, sanki buna değip değmeyeceğini düşünürcesine birkaç saniye duraksadı, ancak uzandığı yerden aniden doğruldu. Birinin şu adama haddini bildirmesi gerekiyordu artık.
" Beni dinle, götten bacak. " dedi, sinirli bir şekilde, ayağa kalkarak. Aralarındaki boy farkını böylelikle iyice belirgin hale getirmişti, ancak bu Levi için hiçbir zaman sorun olmamıştı ve belliydi ki olmayacaktı, da. " Hassas olduğunu biliyorum, ve günlerdir seni alttan almaya çalışıyorum. İhanete uğradığının farkındayım, ancak sırf herkesten ziyade senin koynuna girmeyi seçti diye- "
" Hanji- " diyerek susturmaya çalıştı onu Erwin, ancak Hanji işaret parmağını ona kaldırdı.
" Hayır. Dinle, rütbene saygı duyduğumu biliyorsun, ancak ikinizden ve itibarınıza, vatani değerlerinize uygun kanunlarınızdan gına geldi, bu yüzden beni dinleyeceksiniz. " dedi Hanji, tonu o kadar sertti ki ne kadar sinirlendiğini anlamak için sesinin yüksek olmasına bile gerek yoktu. " Sırf Cece seninle evlendi diye senin duyguların bizimkilerden önemli olmuyor. Hepimiz ihanete uğradık, ancak bu sikik adada birbirini ihanete uğratmayan tek bir kişi bile yok, ve siz ikiniz bunu her şeyden daha iyi biliyorsunuz. "
Levi, yan gözle Erwin'e baktı, ancak yeniden Hanji'ye döndü. Kadının haklı olduğu her halinden biriydi, sonuçta, Levi Erwin'le ilk tanıştığında onu öldürmeye çalışmıştı, ikide, ve üçte de.
" Cece'nin bunu neden yaptığını şu an hiçbirimiz bilmiyoruz. " dedi kadın, ikisine de bakarak. " Ve size yemin ederim. Size bildiğim ve inandığım her şey üzerine yemin ederim ki, tanrı canını bize son bir kez bahşetmişken, Cece'yi bir daha gördüğümüzde onu bir kez daha dinlemeden öldürmeye kalkarsanız, ölümünüz benim elimden olur. Size yemin ederim. Ve ben olsam şansımı denemezdim, çünkü bir insanı ne kadar çok acı verici yöntemle öldürebileceğimi biliyorsunuz. Bu yüzden, Levi, eğer o bıçakları kullanmayı düşünüyorsan, dua et Cece benim elime düşmeden senin işini bitirsin. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
akume, levi ackerman
Fanfictioneğer akume olmasaydı, her şey tam da eren jaeger'ın istediği gibi biterdi. ama bu hikayenin de, devlerin davranışlarını anlayan ve hareketlerini öngörebilen, herkesin kaderini değiştirebilecek bir askere ihtiyacı vardı.