zwölf

294 26 6
                                    


Zırhlı Dev hiçbir çaresinin olmadığının farkındaydı.

Beklediği her saniye, onun zararınaydı. Uzuvlarından en az biri bile koparsa, Canavar Dev onu yakalardı, ve Cece az önce öldürdüğü Taşıyıcı Dev'den daha kötü değildi, yakalanmaktansa kendini öldürürdü. Ancak, yapabileceği hiçbir şey yoktu. Karşısında, Canavar Dev onun diri diri yenmesini izliyordu, dudakları keyifle kıvrılmıştı. Akume'nin yok oluyor oluşu, hoşuna gitmişti, anlaşılan. Başından beridir onlara bela olan bu asker, Reiner'ı öldüren, bir sürü devin de öldürülmesine vesile olan bu Şeytan'ın Gözü... gözlerinin önünde ölüyordu.

Aslında Levi hep haklıydı. Bu yetenek ondan başka herhangi birinde bile olsa, çok daha iyi olurdu. Cece, acizdi. Bir devi kontrol etmekten acizdi. Kendi yeteneğini kontrol etmekten acizdi. Halbuki, eğer başarılı biri olsaydı, ve eğer Akume'nin diğer özel devleri kontrol etme gücünü iyi kullanabilen biri olsaydı...

...tam da, birazdan yapmak üzere olduğu şeyi yapardı.

Zırhlı Dev, birden dizlerinin üzerine çöktüğünde, Canavar Dev de en az onun kadar şaşırmıştı. Hemen bu kadar kolayca pes etmesini beklemiyordu, anlaşılan. Hoş, onun işine gelirdi, çünkü Pieck çoktan ölmüştü, ve onun amacı diğer askerleri öldürüp, Akume'yi de yakalamaktı, ve diğer askerlerin öldüğü de aşikardı. Şu an tek yapması gereken onun ensesindeki zırhı kırıp, kızı dışarı çıkarmaktı.

Ancak, onun ensesine baktığında, çok geç kaldığını gördü.

Zırhlı Dev uyanmıştı. 

Zırhlı Dev tam da zamanında uyanmıştı, çünkü şansına, bütün uzuvları yerindeydi. Ve Cece, ilk kez kendi başına uyanabildiğine şaşırmak için kendine bir fırsat vermeden, teçhizatını kullandı ve Canavar Dev'in yüzüne fırladı. Kıllı yaratığa şimdi nefesi kadar yakındı, ve Canavar Dev de afallamış olacak ki, çok zaman kaybetti. Aslında, kolaylıkla kızı yakalayabilir, onu öldürebilirdi, yiyebilirdi, ya da istiyorsa, yine duvarların dışarısına götürebilirdi. Seçim onundu. Ama, Canavar Dev, afallamıştı.

Ve, bu onun sonunu getirmişti.

" Uyan. " 

Kızın kendi gözlerine dikilmiş gözlerine baktığınızda, ilk başta işe yaramadığını düşünürdünüz. Ancak Cece, ilk kez kendi güçlerinden şüphe etmemişti. Onunla bağlanmıştı, onu hissetmişti, ve ona uyanmasını emretmişti. 

Sadece bir saniye sonra, ensesinden çekip kurtulan insan bedeni yüzünden, diğer bütün devler saldırgan davranışları bırakıp, normal hallerine geri döndüler. Canavar Dev, yeniden dizlerinin üzerine düşüp devrilmeden önce, Cece bir kez daha havaya fırladı ve yeniden bir yıldırım çaktı. Zırhlı Dev, yeniden yükselerek, gözlüklü ve sarışın adamı Canavar Dev'in kıllı ensesinden çekip çıkardı.

Diğer askerleri kontrol etmek için geri dönerken, birkaç tane devi kafalarını patlatarak öldürdü. Aslında şu an biraz keyfi yerine gelmişti, çünkü elinde bir hain vardı, ve diğer kadın gibi intihara meyilli değildi, aslında hala uyuyordu, bu sebeple onu yakalayarak sorgulayabilirlerdi.

Ta ki, Levi ve Erwin'i görerek.

" Cecilia! " diye bağırdı Levi, birkaç tane askerle taşları kaldırmaya çalışıyordu. " Hala hayatta! " 

Zırhlı Dev, olup biteni anladıktan hemen sonra eğildi ve taşları Erwin'in üzerinden kaldırdı. Adamın vücudu çok yaralıydı, üniforması kan içerisindeydi ve Levi nabzını kontrol etti, ancak belki de birkaç dakikalık ömrü kalmıştı. Telaşla, hemen başında diz çöken Zırhlı Dev'e baktı.

akume, levi ackermanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin