11 bölüm

26 6 6
                                    


Fotoğraftakı af bri miz yani yamugmir gözümde canlanması kolay olsun

Düş alıp sıcak yorganumın içinde hayla soğuktan kalan titrememle uyuya kalmıştım takı yorganın h
arandı  ve bir nefesin saçlarımda gezmeye baslıyıncaya kadar.

Yavaşça gözlerim açıtım ve derin bir nefes aldım

"Bunu niye yaptın "

Eli belime dolandı ve beni iyice kendine yasladı. Gözümden düşen bir damla yası yeni farkı etmiştim.

"Senin için çok şeye katlanıyorum Barachiel ama sen sözümü dinlemiyorsun."

"O benim yakın arkadaşım çocu.. "

"Bunu biliyorum bende ordaydım bücür ama artık büyük bir adam ve çok yakın davranıyor sana "

Sözümü kesip kurduğu kelıme beni şaşırtmadı ama buna hakı yok gibi geliyordu .

Elini sacımda gezdirmeye başladı derin bir nefes aldı saçlarımın arasında bu daha çok kokumu derince içine çekmekti. Beni sevdiğin tam inanacağım zaman bana bıraktığı korku beni ondan uzaklastırıyordu.

"Ben senin saçına Dokunmazken o seninle bu kadar yakın olması deli ediyordu beni bücür "

Oan aklıma düşün şey beni daha çok korkutuyordu ama bunu yaparsam daha iyi olcak gibiydi.

Ondan kurtulamıyorum ozaman ona alışmak zorundaydım bu yüzden onunla bu oyunu oynucaktım en fazla ne ola bilir ki.

Ona doğru döndüm ve yüzü olduğu tahmin ettiğim yere baktım.

"Ama şuan onunla deyil de seninle evimde,odamda benim yatağımda yatıyorum. "

Oan güldüğü ne yemin ederim ama kanıtlıyamam. Garip bi şekilde iliklerime kadar onun ve Harketierin hissediyordum.

"Bu yüzden kafaya takma ben onu deyil seni tarafındayım ama bir tek o vardı yanımda bırakta arkadaş kalıyım "

Derin bir nefes alıp seslı bir şekilde ver di

"Tamam "

Birden belimden çekip beni iyice kendine çekti bu birden olduğu için anın sokundaydım. Nefesi her zaman olduğu yeri bulurken titrek bir nefes aldım . Ona bakmaya başlamıştım

"Onun sana karşı bir duygu hissedersem onu kendim öldürüm bücür bunu bil "

Kurduğu cümleyle korku içime düstü

"Ama meleklerin iyi olduğunu sanardım "

"İyi okuduğumuz doğru ama biz çok sinirli bir melegiz "

Güldügü an kafamda acaba nasıl görünüyor diye düşünüyordum oan istemsizce elim havaya kalıtı ve yanagı olduğunu tahmin etigim yer yaklatırdım. birden buz kestıgi bide kendin bastığın anladım bu beni daha çok cesaretlendirdi.

Parmaklarım yanağın deydigi an keşke bir nefes aldık aynada

"Beni görmüyorsun ama direk gözlerime bakıyorsun "

Dediğile hemen elimi çektim ama o tutup aynı yere koydu .

"Beni hisediyor musun alya "

Hafifece kafamı saladım

"Benim nerde olduğumu naptığımım ve yüz ifedemim hisediyor musun"

Yine sesice kafa saladım

Güldü bu gülüş hem duyulacak hemde hissedilecek bicim deydi
Elim yavaşça yüzümde de gezdirdi

"Göremiyorsun ozaman hisset beni alya "

Elini çekti bana fırsat vermek için bu fırsatı değerlendirme gerekti . Yavaşça dediğin yaptım

"Gözün kapat "

Kapatım bir çizim gibi onun yüzünü
Aklıma çizmeye basladım. Sakalı değildi ama elime batan küçük tüyleri yeni alınmıstı biraz elimmi kaydorınca keskin çene hatları olduğun ama bi okadarda yumuşak bir yanak ordan siyah olduğun tahmin etigim çatık kasları ordan onun gibi siyah saclarına kısa ama bi okadar yumuşak olan. Ordan gözlerine oan renklerini bilmek isti etigim. Beni yakıp kavurdu parmak uclarımla burnunu hafife kaydım ordan dudaklarına dolgundu .Güzel bir heyecan doldurdu içimi . Ordan yavaşça aşağı kaybolmuş bir şekide indim o elman orda olduğun okadar emindim ki ona ulaşmak istedim.

"Yanlış yerdesin bücür "

"Gözlerim ne renk"

Sorduğum sorun onu şasırmasıme neden oldu. Yutkundugunda elması elımın altında oynadı .

"Bir yağmur damşası kadar mavi "

Kurduğu cümleyle resmim tamamlandı ama bir eksiklik vardı

"Saçı.. Sacın siyah demi "

Güldü öyle tatlıydı ki gülüşü içimi dolduran bir gülüştü .

"Evet "

Onan baktım ve yavaşça elimi çektim ve arkamı döndüm uyusam iyi olcaktı kafam çok karısırdı yoksa.
Elini yeniden belimde hissettiğimde beni iyice kendine yasladı ve kafasını saclarımın arasına gördü bende sakince gözlerimin kapatım ve o günleri karanlıga kolarımı açıp atladım.
             

                    🌧  🌧  🌧

Oyyy çok heycanşadım yazarken insallah beğenirsiniz ve yorumlarınız bekliyorum

Af Bri  Yağmur Meleğim(+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin