4. fejezet

99 5 0
                                    

Meyris

- Mint tudjátok építettem egy várat,ahol bármikor szívesen látom a családomat,de nincs kereskedelmi kapcsolatunk,csak a szabadvárosokkal. Királyvárral is szeretnénk létrehozni egyet. Van pénzünk és művelhető föld is,nem sokára termés is lesz.- Mondtam,mire Ottó bólintott.
- Legyen. Meglátom,hogy mi legyen.- Mondta,majd Alicenttel kimentünk.
- Csak most kaptalak visszaremélem,hogy itt maradsz még egy pár napig. Rhenyrának egy hétig tartó álarcos bált szervezett a király. Jace és Luce most akar deleséget találni. Nem értem miért kell álarc,de gondolom Rhenyra így akar feltűnni.- Mondta,mire bólintottam.
- Ha ezt szeretné, anyám.- Mondtam,majd megmutatta az ideiglenes szobámat.
- A testvéreid is szeretnének megismerni. Aemond, Aegon és Helena.- Mondta,de leginkább a félszeművel néztük egymást.
- Mery.- Mondtam,majd Helena ölelt át. Meglepődtem,de jól esett ugyanakkor.
- Láttam,hogy visszajössz.- Mondta,mire Aegon a szemét forgatta.
- Készülődjünk,hiszen ma este lesz az ünnepség.- Mondta Alicent,majd kimentünk. Még időben sikerült ruhát  szereznünk,így minden rendben ment. Persze mindenki furcsállva,félve és írigykedve nézett rám.

Ruhám

Túl sok rajta a rózsa,de ez a bál a figyelem felhívásról szól,így megfelelő

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Túl sok rajta a rózsa,de ez a bál a figyelem felhívásról szól,így megfelelő.  Direkt késve érkeztem meg. Mindenki ott volt. Rhenyra,aki talpig feketében volt,ahogy Daemon is. Jace és Luce pedig pirosban. Az én családom zöldet és feketét viselt. Még szerencse,hogy nekem saját váram és birodalmam van.
- Meyris Targaryen, a Targaryen házból. Cannibal,a legidősebb sárkány lovasa,Fekete vár úrnője és első ezen a néven.- Mondták,majd beléptem. Mindenki engem figyelt. Aemond elém sétált a lépcsőhöz és a karját nyújtotta,amit büszkén elfogadtam. 
- Mint tudjátok ez az első álarcos bált Westerosba és még sok ilyen újítás lesz,ha én leszek a királynő. Ez a bál más részről azért lett rendezve,hogy a fiaim feleséget találjanak. Sok sikert!- Mondta Rhenyra,majd elkezdődött a tánc. Aemonddal mi nyitottuk meg,majd Rhenyrához mentem.
- Ha megengedi felség beszélnék önnel. Politikai ügy,talán számodra is hasznos lehet.- Mondtam,mire bólintott és kimentünk a teraszra.
- A családomhoz nem kötődök túlzottan és nőként szívesen foglak látni a trónon. Mint tudod nagy seregem és sárkányom van, egy nagy várral,de nincs meg a megfelelő szövetségesem. A kereskedelmi útvonalak miatt jöttem ide első sorban. Segíthetnénk egymást.- Mondtam,mire letette a poharát és megfogta a kezem.
- Örülök,hogy te nem a zöldek közé tartozol és beleegyezek a kereskedelembe,persze még átgondolom. Nem tudom,hogy mennyire hiszed el,amit mondok,de kiskorodban a nagyapád megakart öletni. Én akadályoztam meg és küldtelek a Szabadvárosokba. Mostmár tudom,hogy megérte.- Mondta,mire bólintottam.
- Köszönöm,hogy elmondtad, ez a...... gesztus sok mindent megváltoztat a nézőpontomon.- Mondtam,majd visszamentem és Helenához sétáltam.
- Milyennek találod az estét?- Kérdeztem.
- Túl zöld és fekete.- Mondta,mire kérdőn néztem körbe. Pár perccel később jöttem rá,hogy nem a bál színére,ha nem az emberek álláspontjára utal. A Hightowerek, Ottó, Alicent és a fiai,meg Helena zöldben voltak,míg Rhenyráék feketében a Velaryonokkal.
- Igaz és hol vannak a gyerekeid?- Kérdeztem,mire Alicent jött ide.

A Targaryen Szörnyeteg(Sárkányok Házaff.)Onde histórias criam vida. Descubra agora