6. fejezet

77 5 0
                                    

Meyris

- Biztosan valami félreértés. Azt javaslom,hogy ne cselekedjünk elhamarkodottan.- Mondta Alicent,mire a katonák megálltak.
- Csak annyira,mint mikor kiskoromban megakart öletni. Valld be,hogy egy szörnyetegnek gondolsz és vége van ennek az egész drámának.- Mondtam,mire Ottó lesétált elém.
- Sosem gondoltalak szörnyetegnek drága unokám.- Mondta,mire a szememet forgattam. Átakart ölelni,de hátrébb léptem.
- Igaz,hiszen lehet,hogy hamisított a levél,de akkor is vizsgálatot kell ez ügyben indítani.- Mondta Rhenyra,majd Ottó bólintott és mindenki kiment a teremből. Elkezdtem készülődni a ma esti bálra.

Ruhám

Miután a hajamat befontam(mint a képen látható) Jacerys kopogott

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Miután a hajamat befontam(mint a képen látható) Jacerys kopogott.
- Arra gondoltam,hogy elkísérhetnélek.- Mondta,mire belekaroltam a karjába. Beléptünk a terembe és ismét mindenki minket nézett,majd Jacerys bejelentést tett.
- Anyám, ezt a bált azért szervezted,hogy megtaláljuk a nőt,akit feleségül szeretnénk venni. Én megtaláltam. Meyris Targaryent.- Mondta,mire nyitva maradt szám.
- Beleegyezek.- Mondta Rhenyra,mire Alicent lépett elő.
- Én nem. Az anyja vagyok,így én szabom meg,hogy kihez mehet hozzá.- Mondta Alicent idegesen,mire elésétáltam.
-  Érdekes,eddig nem muttad ki ezen érzéseid irántam. Saját sárkányom,váram és seregem van. Rég nem te szabod meg,hogy mit csináljak.- Mondtam,mire maga elé nézett.
- Ezek szerint Meyris Targaryen és Jacerys Targaryen jegyesek.- Mondta Rhenyra,mire Jacerys hálája jeléül megölelte. Jaceryssel tovább táncoltunk,majd Aemonddal táncoltunk.
- Anyánk úgy tervezte,hogy én veszlek feleségül.- Mondta,mire felhúztam a szemöldököm.
- Semmilyen előnyöm nem származna belőle,csak nektek lenne jó.- Mondtam,mire közelebb húzott magához.
- Jacerys mellett királyné lehetek és a gyerekeim trónörökösök. Százszorosan megéri.- Mondtam,mire megfogta a karomat.
- Bízz bennem még százszorosan megfogod bánni.- Mondta,mire leráztam a kezeit és Rhenyrához mentem.
- Köszönöm,hogy elfogadta Jacerys ajánlatát.- Mondtam,mire megfogta a kezem.
- Hiszen olyan,mintha már is a lányom lennél.- Mondta. Nem szabad haboznom a lehető leghamarabb elkell nyernem Jacerys szívét és  minnél hamarabb királyné leszek annál jobb.
- Kölcsönös az érzés.- Mondtam mosolyogva.
- Minek halogatni az esküvőt,a jövőhéten megtartjuk sárkánykőn. Nem hiányzik még egy merénylet.- Mondta.
- Remélem tudja felség,hogy ezzel a seregem és a váram is a magáé.- Mondtam,mire bólintott.
- Biztos vagyok benne,hogy még jól fog jönni.- Mondta,majd Jacerys jött ide.
- Egy séta,kedvesem?- Kérdezte,mire bólintottam és belekaroltam a karjába. Leültünk az egyik padnál és megcsókoltam. Egy csók nem számít és kell nekem ez a házasság.
- Arra gondoltam,hogy holnap a bál után megmutathatnám a váramat.- Mondtam,mire elmosolyodott.
- Nagyon örülnék neki.- Mondta és a legjobbkor toppant be Aegon. Ismét idejött.
- Úgy látszik még is tudsz valamit,de ha felvilágosítást kérsz arról,hogy mit csinálj az ágyban,akkor kisegítelek. És,ha megakarod tudni,hogy milyen a kielégülés Meyris,akkor tudod hol találsz.- Mondta,mire Jacerys felállt és ökölbe szorította a kezét. Én elé álltam és Aegonnal szemeztünk.
- Nem tudom,hogy hol talállak,de ha tudnám sem keresnélek.- Mondtam,mire Alicent jött ki. Nem vehette észre,hogy Jacerys itt van,így elkezdett velem veszekedni.
- Hogy képzeled,hogy így megalázol ennyi ember előtt? Én vagyok az anyád.....- Kezdett bele,mire előre léptem.
- Nem vagy az anyám. 14 évig tudomást sem vettél rólam,pedig a kémeitek biztosan jelentették,hogy enyém a szabadvárosok legnagyobb serege. És most elérted,hogy teljesen ellenetek forduljak.- Mondtam,mire felpofozott.

A Targaryen Szörnyeteg(Sárkányok Házaff.)Onde histórias criam vida. Descubra agora