Meyris
1 hónap múlva
- Minden rendben?- Kérdezte Jace,miközben szinte elhánytam magam.
- Hányingerem van.- Mondtam,mire Jace felpattant mellőlem.
- Hívom a mestert.- Mondta,majd elment. Pár perccel később itt is volt a mester és kiderült,hogy gyereket várok.
- Gratulálok, gyermeket vár.- Mondta,mire Jace boldogan átölelt.
- Elmondhatnánk az anyámnak is.- Mondta,mire bólintottam. Lementünk a trónterembe,ahol Rhenyra volt.
- Gyermekünk lesz.- Mondta Jace,mire Rhenyra átölelt mind a kettőnket.
- Gratulálok. Ez kell most a birodalomnak. Egy kis herceg vagy egy hercegnő.- Mondta,mire Jace a hasamra tette a kezét.8 később
Beindult a szülés idegesen vártam a mester megérkezését.
- Nyomjon felség.- Hangzott el az egyik szolgálótól. Elegem lett az egészből és pattanásig feszült minden idegem.
- Fogd már be!- Üvöltöttem,majd egy erősebb nyomásnál kicsúszott a gyerek. A mester ekkor toppant be.
- Fiú,felség.- Állapította meg. Jace megkönnyebülve lélegzett fel.
- Mi legyen a neve?- Kérdezte.
- Maelor.- Mondtam azonnal,mire Jace bólintott.
- Túl sok az Aegon és a Viserys a családban.- Mondtam vicces magyarázatként,hogy oldjam a hangulatot és sikerült is. Rhenyra ekkor jött be és vette szemügyre a kisgyermeket.
- Maelor.- Mondta Jacerys és átadta Rhenyrának.
- Csodálatos baba.- Mondta és mosolyogva babusgatta az újdonsült unokáját.Maelor
- A sárkánytojás is kikelt.- Mondta boldogan Lucerys,aki szintén a kezébe vette a babát.
- Most már te vagy a nagybácsija,akire, majd felnéz.-Mondtam,mire elmosolyodott. Mikor a tömeg kiment végre kifújhattam magam.1 héttel később
Lementem a nagyterembe és az ideges Daemon jött fel a lépcsőn. -Baela azt írja,hogy Corlys hagyatékáról fognak tárgyalni királyvárban. Az egyértelmű örökös Lucerys....ez árulás.- Mondta Rhenyra,mire mindannyian felkaptuk a fejünket.
- Királyvárba megyünk és követeljük a fiam örökségét.- Mondta Rhenyra.3 nappal később
Megérkeztünk királyvárba. Jace és Luce a gyakorló térre mentek,még én a szobámban voltam és a síró gyerekemet nyugtattam.
Ruhám
Hirtelen Alicent jött be.
- Jó újra látni,lányom.- Mondta és a kezemben lévő gyereket nézte.
- Ezt a házasságot érvénytelenísd.- Mondtam gúnyosan.
- Megfoghatom?- Kérdezte a gyerekre nézve.
- Nem.- Mondtam és visszatettem a helyére.
- Én csak jót akartam neked. Nem akartam,hogy Rhenyra egy közönséges gyerekéhez menj hozzá.
- Mondta,mire felhúztam a szemöldököm.
- Szinte minden erőddel akadályoztál. Szívesen fogom viszonozni ezt a szívességet később. - Mondtam,majd kinyitottam az ajtót.
- Ha nem mész ki,akkor én magam öllek meg.- Mondtam,mire könnyes szemmel kiment. Elmentem megkeresni Jacet,de a folyosón a nagyapámba futottam.
- Tudod jobb lett volna,ha meghalsz,ahogy azt elrendeltem.- Mondta,mire lefagytam. Szóval igaz.
- Tudod,most az a szörnyeteg lettem,akitől mindig is tartottatok.- Mondtam,majd elmentem mellette. Hihetetlenül ideges lettem,így lementem az edzőtérre,ahol Aemond harcolt Ser Cristonnal,a többiek pedig nézték. Nem sokkal később a Velaryonok jelentek meg. Aemond furcsán mosolygott Vaemondra. Biztosan összefogott királyvárral. Megmérgezhetném az ételét. Halálos méreggel és nem lenne bizonyítékuk arra,hogy én voltam.
BINABASA MO ANG
A Targaryen Szörnyeteg(Sárkányok Házaff.)
FanfictionAlicent 4. Gyermeke, Meyris Targaryen vörös szemmel és pikkelyes háttal született napfogyatkozáskor,ezért szörnynek kiáltották ki. Nagyapja,hogy megelőzze a kellemetlenségeket eltávolította az udvarból, megölette volna,de Rhaenyra rájött és Meerenbe...