Meyris
- Nem. Hosszú estéken át terveztük ezt és te ilyen gyorsan kitaláltad.- Mondta,mire biccentettem.
- A királyt tájékoztatnom kell erről. - Mondtam,de megfogta a karom és magához rántott.
- A terv kudarcba menne Aegon becsvágya miatt, ne tedd.- Mondta,mire gyilkos pillantásokat kapott tőlem.
- Ha még egyszer így megszorítod a kezem....- Kezdtem bele,de hírtelen negcsókolt és jól esett. Az ágyra lökött,de ekkor kopogtak. Azonnal felálltam és megigazítottam a ruhám,majd ajtót nyitottam.
- Cristone Cole üzenetet küldött.- Mondta az egyik szolgáló,mire kivettem a kezéből a levelet. Holnap délben fog támadni. Még pont elfogom érni. A szobámba siettem páncélt húzni és egy szó nélkül mentem el királyvárból.Páncélom
1 nappal később
Cannibal hátán érkeztem meg a csatatérre. Az emberek csodálták hatalmas sárkányom és még az ellenség is rémülten nézte a fekete fenevadam. Melys is itt volt.
- Dracarys!- Mondtam Cannibalnak,mire tüzet fújt a vörös fenevadra. A sárkányaink marcangolni kezdték egymást,de ekkor megjelent Sunfyre,aki megharapta Melys nyakát,így Cannibal elszakadt tőlük. Sunfyre hasát szét karmolta Melys. Cannibal egész jó állapotban volt a két sárkányhoz képest. Ekkor Sunfyre visszajött és Melys hátát támadta. Cannibal letépte Melys lábát,így újra odébb repült. A vörös fenevad üvöltött fájdalmában. Ekkor Aemond is megjelent Vhagar hátán. Vhagar tüzet fújt Melys hátára,ahol Aegon volt,Sunfyre elkezdett zuhanni,még végül lezuhant az erdő közepén. Cannibal elharapta Melys torkát,majd Sunfyre után repültünk. Aemond ott gugolt a halott sárkány előtt és Criston Cole megsemmisülten állt. A legrosszabbra gondoltam.
- Aegon!- Kiálltottam és oda szaladtam hozzá. Még lélegzett,de mindenhol összeégett. Hoztak egy hordágy szerűséget,amire feltették és miután az ottani kisebb gyógyító ellátta visszamentünk királyvárba. Én és Aemond előbb értünk oda,mint a sereg. Aemond ahogy haza értem a szobámba ment. Épp fürödtem,mikor rám tört.
- Aegon gyerekei nem tudnak uralkodni,így én leszek a régens.- Mondta,mire felhúztam a szemöldököm.
- Ha csak nem vállalkozok erre a posztra. - Mondtam,mire megfogta a nyakam.
- Egy nő nem irányíthat és épp ezért küzdünk Rhenyra ellen. - Mondta Aemond.
- Nem,de nem mintha te férfi lennél. Megölted a saját bátyád. Szánalmas.- Mondtam,mire megfogta a karom és kirángatott a vízből.
- Hidd el jobban férfi vagyok,mint a férjed.- Mondta,mire elvettem az asztalon lévő tőrt és a nyakához szorítottam.
- Ha még egyszer hozzám érsz, nem lesz kezed amivel megtehetnéd.- Mondtam,majd elvettem a kést.
- Takarodj.- Mondtam,majd kiment maga után becsapva az ajtót. Miután felöltöztem a kistanács ülésére mentem.Ruhám
Fekete ruhában voltam,hogy kimutassam Aegon iránti gyászomat,de csak én tettem így. Sem Alicent,sem Aemond nem volt feketében.
- Akkor a kistanács ülését megkezdjük. - Mondta Jasper.
- Először is ki kell választanunk a régenst,amíg Aegon gyengélkedik vagy a fiai nem kerülnek trónra.- Mondta Larys.
- Én Aemondot támogatom,de szeretnék a kistanácsban maradni.- Szögeztem le,mire Aemond bólintott, legyen.
KAMU SEDANG MEMBACA
A Targaryen Szörnyeteg(Sárkányok Házaff.)
Fiksi PenggemarAlicent 4. Gyermeke, Meyris Targaryen vörös szemmel és pikkelyes háttal született napfogyatkozáskor,ezért szörnynek kiáltották ki. Nagyapja,hogy megelőzze a kellemetlenségeket eltávolította az udvarból, megölette volna,de Rhaenyra rájött és Meerenbe...