Meyris
Elfordítottam a fejem,majd visszanéztem rá.
- Sajnálom,én nem akartam.....- Mondta,mire a szemeim szinte szikrákat szórhattak.
- Elsem tudod képzelni,hogy ezt még mennyire megfogod bánni.- Mondtam és elmentem, Alicent pedig egy ideig utánam szaladt,de végül feladta.
- Még ma indulunk.- Mondtam a személyzetemnek,mire sürgősen pakolni kezdtek. Az arcomon szerencsére nem sok látszott,de hihetetlenül fájt. Rhenyra kopogott be.
- Hallottam,hogy mi történt.- Mondta,mire a fejemet fogtam.
- Azt hiszi,hogy irányítani fog,hogy majd azt teszem amit mond,de ez nem így van.- Mondtam,majd leültem és Rhenyra a vállamra tette a kezét.
- Velem is ezt játszotta,de én sem hagytam magam. Látom,hogy indulni készülsz,de sárkánykőre jöhetnél. - Mondta,mire megráztam a fejem.
- Még van egy kisdolgom,de utána oda megyek.- Mondtam,mire bólintott,majd átölelt és kiment. Felvettem egy köppenyt és útnak indultunk.3 nap múlva
Megérkeztem a váramba,ahol minden készen állt a koronázásra.
- Felség örülök,hogy újra látom.- Mondta,mire átöleltem a segítőmet.
- Szint úgy és jó híreket hoztam. Én leszek a királyné. Jacerys Targaryennel eljegyeztük egymást és a kereskedelmet is elintéztem.- Mondtam,mire tapsolt.
- Szép. Jól játszod a játékot. Most pedig siessünk. Essünk túl minnél előbb ezen.- Mondta,majd átöltöztem,amíg az embereket beterelték a csarnokba.Ruhám
Kinyitották az ajtót és én beléptem rajta.
- Meyris Targaryen a Targaryen házból. Fekete vár úrnője és Cannibal a legnagyobb sárkány lovasa.- Jelentett be az egyik emberem. Felsétáltam a trónig,majd leültem rá.
- Hagyha bármilyen kérdésetek vagy kérvényetek van,akkor forduljatok hozzám. Távollétemben pedig kedves barátomhoz és segítőmhöz.- Mondtam,mire tapsolni kezdtek. Az emberek lassan kimentek,majd Jacerys jött be.
- Jacerys Targaryen....- Kezdte volna valaki bejelenteni,de Jacerys leintette. Felszaldt a trónomhoz és megcsókolt.
- Úgy gondoltam,hogy itt a helyem melletted.- Mondta,mire elmosolyodtam.
- És milyen jól gondoltad.- Mondtam,majd felálltam.
- Megmutatnám Jacerys herceg szobáját.- Mondtam,majd elmentünk.
- Gyönyörű vagy.- Mondta,mire elmoslyodtam.
- Köszönöm és ugye Rhenyra nem bánja,hogy itt vagy?- Kérdeztem.
- Nem,elengedett.-Mondta,majd megmutattam a szobáját.Szobája
- Remélem megfelelő. Ez a vár barátságosabb részén van.- Mondtam,mire megcsókolt.
- Tudod egy részt azért jöttem,hogy elvigyelek sárkánykőre és feleségül vegyelek.- Mondta.
- Akkor mire várunk még? Induljunk.- Mondtam,majd átöltöztem és a segítőmhöz mentem.
- Elmegyek Sárkánykőre és megházasodok.- Mondtam,mire bólintott.
- Rendben és....- Kezdett bele,de közbe vágtam.
- Sárkány háton megyünk,úgy gyorsabb és már összecsomagoltam.- Mondtam,mire bólintott.
- Addig tartom itt a frontot.- Mondta,majd Jaceryssel elindultunk. Cannibal sokkal gyorsabb volt Vermaxnál,így gyakran kellett köröket tennünk a levegőben.1 nappal később
Megérkeztünk sárkánykőre. Rhenyra a kapu előtt fogadott minket,de nem tetszett a Velaryon lányok nézése.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Targaryen Szörnyeteg(Sárkányok Házaff.)
FanficAlicent 4. Gyermeke, Meyris Targaryen vörös szemmel és pikkelyes háttal született napfogyatkozáskor,ezért szörnynek kiáltották ki. Nagyapja,hogy megelőzze a kellemetlenségeket eltávolította az udvarból, megölette volna,de Rhaenyra rájött és Meerenbe...