Meyris
Sárkánykő
- Üdvözöllek Sárkánykőn hercegnő.- Mondta Daemon Targaryen,majd Rhenyra megmutatta a szobám.
Szoba
- Ez lesz a közös szobátok,hiszen holnap lesz az esküvő.- Mondta Rhenyra,mire bólintottam,majd kipakoltam. Jacerys jött be nem sokkal később.
- Nagyon tetszik ez a hely.- Mondtam,mire megsimította az arcom.
- Én öröklöm,szóval jó sokáig lehetünk itt.- Mondta és megcsókolt,majd lementünk vacsorázni.
- Milyen volt a bál, sajnos nem maradtam ott a végén.- Mondtam, hogy oldjam a hangulatot.
- Baela és Lucerys eljegyezték egymást,ahogy Joffrey és Rhena is.- Mondta Rhenyra.
- Alicent a végén bejelentette,hogy felbontja az eljegyzéseteket,de minket ez nem hatott meg.- Mondta Rhenyra.
- Köszönöm, szeretem a fiadat és bármit megtennék,hogy együtt legyünk.- Mondtam,persze hazudtam. Vonzódok Jaceryshez,de nincs meg az az érzés.
- Ezt örömmel hallom,mivel holnap lesz az esküvő. Rég nem volt Targaryen esküvő.- Mondta Rhenyra.
- A legutóbbi a miénk volt.- Mondta Daemon,mire Rhenyra megcsókolta,evvel újra kínos csendet teremtve.Másnap
Rhenyra már az ágyamnál állt,mikor felkeltem és az esküvői ruhámat nézegette.
Ruhám
- Gyönyörű vagy és tökéletes királyné leszel.- Mondta Rhenyra.
- Reméljük nagyon hosszú idő múlva kerül rá sor.- Mondtam,mire megfogta a kezem,majd kimentünk a partra. Jacerys és a mester ott állt,majd én is odaértem és megkezdtük a szertartást. Ugyan olyan volt,mint Rhenyráéké,ez után pedig megünnepeltük egy vacsorával.
- Éljen soká Jacerys herceg és felesége.- Mondta Luce,majd mindenki poharat emelt ránk.
- Sajnálom,hogy nincs itt nagyobb tömeg.- Mondta Rhenyra.
- Így még tökéletesebb volt.- Mondtam,mire magához ölelt.
- Mostmár hivatalosan is a lányom vagy.- Mondta,majd Daemon következett.
- Ideje elhálni a házasságot!- Mondta Daemon,mire Jaceryssel a szobánkba mentünk.
- Nem kell,ha nem akarod.- Mondta,de egyértelmű,ha nem történik köztünk semmi és nem szülök gyermeket,akkor érvényteleníthetik a házasságot és így tovább.
- Szeretnék,ahogy téged is.- Mondtam,majd lassan levettem a ruhám,ahogy Jacerys is. Megcsókolt,majd végig simított a testemen. Lefektetett az ágyra,majd belém hatolt,mire hangosan felszisszentem.
- Fáj?- Kérdezte,de egy hamis mosollyal megráztam a fejem. Miután teljesítettük a kötelességünk elmentem lefürdeni,de mire visszatértem Jacerys elaludt.Másnap
Miután felöltöztem kimentem a trónterembe,ahol Rhenyra idegesen járkált.
Ruhám
- Mi történt?- Kérdeztem.
- Egy napja vagytok házasok és Hightower patkányok már is érvényteleníteni akarják.- Mondta kicsit sem idegesen Daemon.
- Minden megtörtént,ami a házasságot megpecsételi,így nehéz lesz.- Mondtam,mire Rhenyra bólintott.
- Figyelmen kívül hagyjuk Királyvárat,egy darabig. - Mondta Rhenyra.
- A segítő semmit nem tehet,hiszen a király után te vagy a leghatalmassabb.- Mondtam,mire Rhenyra elmosolyodott. Jacerys jött be a terembe,aki megpuszilta a homlokom,majd elkezdte venni a Valériai órákat. A szabadvárosokban épp eleget tanultam ezt a nyelvet,így gondoltam,hogy besegítek.
ESTÁS LEYENDO
A Targaryen Szörnyeteg(Sárkányok Házaff.)
FanficAlicent 4. Gyermeke, Meyris Targaryen vörös szemmel és pikkelyes háttal született napfogyatkozáskor,ezért szörnynek kiáltották ki. Nagyapja,hogy megelőzze a kellemetlenségeket eltávolította az udvarból, megölette volna,de Rhaenyra rájött és Meerenbe...