KABADDI LOVE ❄️( මන : කල්පිත නිර්මාණයක් )
Third Episode
_______________ ♥ ________________( වර්තමානය )
දොර විවර වෙනවත් එක්කම ගෙතුලින් එලියට ආවේ මාන්යා බලාපොරොත්තු උනු කෙනා නොවෙද්දී කෙල්ලට ඉබේටම හීල්ලුනා . දොරට අත තියන් තමන් දිහා කන්න වගේ බලන් ඉන්න ඒ පිරිමි රුව ගැන හරිහැටි අප්ඩේට් එකක් නොදන්නවා උනත් ඉවෙන් වගේ මේ ඉන්නේ කව්ද කියලා මාන්යා අදුරගත්තා .
".... Hello Who are you looking for? .. "
ඔහු මාන්යාගේ සිතුවිලි දාමය බිදිමින් මාන්යා කවුරු දැයි දැනගන්නට උත්සුක කරා . මාන්යා ශැඩෝ ගැන මුලින්ම අහන්නේ නැතුව මේ අමුත්තව ටිකක් බයිට් කරන්න හිතුවේ හිතට ආපු දගකාර සිතුවිල්ලකට .
"... මං මේ ඉන්දියා පොජ්ජෙන් කැකුලෙක්ව මංගච්චාන ලංකා කොරේට ඇන්න යන්න මෙහෙට මන්දෝ කරේ ආයුබෝවන්ඩ ..."
හිනාව තදකරන් මාන්යා මූණට බැරූරුම් පෙනුමක් අරන් කියද්දී අමුත්තා නම් ඇත්තටම හිටියේ අන්දමන්ද වෙලා උඩ බිම බල බල . බැරිම තැන ඔහු ශැඩෝට කතා කරේ මේ අමුත්තගේ අන්ඩර දෙමලේ නොතේරෙද්දී .
"... කව්ද ආ..රු... "
ශ්රධ් වොශ් එකක් දාගෙන එලියට යන්න ඇදුමකුත් දගෙන සාලෙට එද්දිම ඇහුනු ආර්යන් ගේ උස් හඩත් එක්ක ගෙදරට කවුරුහරි ඇවිත් ඇති කියලා හිතලා ශ්රධ් ටිකක් අඩිය ඉක්මන් කරා . ඇවිත් ඉන්නේ කව්ද කියලා දකිද්දිම ශ්රධ් දොරත් ඇරගෙන එලියට පැන්නේ ආර්යන් පවා පුදුමවෙලා බලන් ඉද්දී .
".... රත්තරන් උඹ... ...මෙ....හේ..."
"...කතා...කරද්දි...වත්... උඹ... මට... කිව්වේ... නෑනේ...එනවා...කියලා .... "
YOU ARE READING
KABADDI LOVE ( GL - Ongoing )
Hayran Kurguමන්දාරමේ හොය හොයා ඔබේ රූ ඇති දිහා ... හිත් වශිකල කාරණා මතකෙට යාවෙලා ... 🌼♥🌼