KARŞILAŞMA

30 10 0
                                    

Bilinmeyen: Arkandayım sevgilim:)

Mesajı okuduğum an kalbim atmaya başladı korkuyordum acaba bu kimdi? Bir yandan da heyecanlıydım günlerdir peşimi bırakmayan bu şahsın kim olduğunu sonunda öğrenebilecektim...

Vakit kaybetmeden hemen arkamı döndüm arkamı dönmemle abime  çarpmam bir oldu. Ne? Nasıl yani?
Gizemli kişi abim miydi?
Tabi ki bu imkansızdı

-ABİ?

Abimin burada ne işi vardı? Sonra biraz gerisine baktığımda Onur abiyi gördüm gülerek mesajlaşıyordu ama kiminle? Tam o sırada telefonuma bir mesaj geldi.

Bilinmeyen: Aaa sevgilim yoksa benim yerime abini görünce şaşırdın mı?

Mesajı okuduktan sonra hemen şaşkın gözlerle abimi süzdüm sahi  onun burada ne işi vardı?
Hemen abim konuşmaya başladı:

-Abiciğim ben sana yanlış dosyayı vermişim arkandan çağırdım ama duymadın ben de buraya geldim sen bana dosyayı ver istersen Onur abin de seni eve bıraksın.

Abim konuşmasını bitirdikten sonra Onur abiye baktım Onur abi de bana  şapşal bir gülümseme ile baktı. Bu çocuğa ne olmuştu?

Sonra dosyayı abime verip onlar abinin yanına gittim.

- Selamm, Nasılsın abi?

Onur abi biraz duraksadı ve hemen bana geri dönüş yaptı.

- He , iyiyim Buse iyi sen nasılsın bakalım?

-Ben de iyiyim abi, ne zaman çıkıyoruz?

Onur abim de:

-Biraz bekler misin Bora geliyor buraya bir selam verip çıkalım.

Ben de başka verebileceğim cevabım olmadığı için kafamı sallamakla yetindim. Tam o sırada içeriye Bora abim girdi. Ben de bir köşeye çekilip onları izliyordum sonra birden Bora abi yanıma gedi.

-Naber Buse nasılsın?

Niye geldi ki şimdi bu biraz şaşırmıştım ama cevap vermeliydim.

- İyiyim abi sen nasılsın?

Bora ağabeyim de başını sallayıp abimlerin yanına gitti. Yaklaşık 2 dakika sonra Onur abi yanıma gelip gitmemiz gerek dedi. Ben de hemen arkasından gidip arabaya bindim.
Tabii ki merak ettiğim şeyler vardı bunları sormak için fırsat bulmuştum. Hemen sormaya başladım.

-Onur abi.

- Efendim Buse.

-Şey telefonda konuştun kişi kimdi? Yani sevgilin falansa sorun yok ama gerçekten merak ediyorum kimdi?

Onur abim hafif bir sırıttı.
Sonrasında konuşmaya başladı.

- O beni tanımıyor ama ben onu tanıyorum şuan durumumuz ne bende bilmiyorum.

Verdiği cevapla çok şaşırmıştım çünkü ben de tanımadığım biriyle konuşuyordum ama o kişi beni çok yakından tanıyordu bu cevap  Onur abiye duyduğum şüpheleri arttırmıştı eğer o degilse bile aradan zaman gecmeden seni seviyorum diyen adam bi anda nasil başka birini sevebilirdi .

Yolun devamında sessiz geçmişti ve sonunda eve varmıştım.
Eve geçtiğim gibi düşünmeye başladım acaba bu gizemli kişi kimdi biraz daha düşündükten sonra bora'nın da olabileceği aklıma geldi çünkü sebepsiz yere niye gelip bana nasılsın diye sordu ama gerci normal biride nasılsın diye soruyordu belkide ben çok büyütüyorum.

Tüm bu düşünceleri bir kenara bırakıp uyumaya koyuldum çünkü kendimi hiç iyi hissetmiyordum.

Sabah cansu'nun sesi ile uyandım.

- Buse, Buse hadi uyan artık ama.

Duyduğum sözlerle gözlerimi hafif kırpıştırmaya başladım uyandığımda karşımda 32 diş sırıtan Cansuyla karşılaşmayı açıkçası pek beklemiyordum.

Sonra konuşmaya başladım:

-Günaydın cansu.

- Günaydın mı? Saat öğlen 3 oldu ne günaydını?

Ne? Deyivermiştim şaşkınlıkla öğlen mi? Bu kadar uyumuş muydum? Bunu bilmiyordum ama eğer cansu burdaysa diğerleride burdadır hemen yatakta doğruldum heyecanla Cansuya soru sormaya başladım:

- Nasıl saat 3 ? Offf neden bu kadar çok uyudum? Hem sen ne zaman geldin? Sen geldiysen onur abimlerde gelmiştir of ya çok ayıp oldu.

Ben bunları söylerken Cansu Hala gülüyor da şaşkınlıkla ona baktım.

- Merak etme beni abin aldı daha yeni geldim merak etme hem senin hemen hazırlanman lazım çabuk alışverişe çıkmamız lazım akşam toplanacağız eksikleri tamamlamamız lazım.

Bende hemen tamam diyip dolabıma doğru yöneldim bir kaç parça kıyafet hazırlayıp  banyoya doğru gittim dişlerimi fırçalayıp odama gidip giyindim ve salona gittim. Abim ve Cansuya ben hazırım dedim. Ve yola çıktık eksikleri tamamlayıp eve gittik Cansuyla birkaç bişi hazırlayıp giyinmeye gittik geldiğimizde abim Cansuya sürekli olarak bakıp gülümsüyordü bişilerden şüphelensem de ses etmedim kapının çalmasıyla kapıya doğru yöneldim kapıyı açtığımda karşımdaki kişi ile şok olmuştum.

Bunun burda ne işi vardı?

MucizeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin