9

13 2 0
                                    

Çalar saatimin çalmasıyla uyandım.Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım.Kıyafetlerimi giyip çantamı aldım ve abimin odasına girdim.Abim çantasını hazırlıyordu.

"Abi hazır mısın?"

"Evet gidelim."

          ~~~
3.dersin teneffüsündeydik.Artık dayanamayacak gibiydim.Bir şeyler öğrenmek zorundaydım.Bir şeyler sormam gerekiyordu.Boş boş otururken sordum.

"Ee bir şeyler anlatsanıza."

"Ne anlatalım?"

"Umm...Mesela ilk dönem birisi geldi mi?"

Kızlar bunu neden sorduğumu merak etmiş gibi duruyorlardı ama sormadılar.

"Geldi."

"Aa iyiymiş.Kim geldi?"

"Hwang Yoona diye bir kız."

Şaşırmış gibi yaptım.

"Ne güzel beni tanıştırsanıza."

"İntihar etti."

Bir anda yüzüm düştü.Rol gereği falan değil gerçekten üzülmüştüm.Gözlerim dolmuştu.Yoona'yı gerçekten özlüyordum.

"Ah ama neden?"

Kızlar birbirine baktılar.

"Boşversene zaten gereksiz biriydi."

Ne demek gereksiz biriydi?Ben bunları öldürürüm.Ama sakin olmalıyım.O günlerde gelecek Yeji sakin ol.

Zil çalmıştı.Kızlarla sınıfa giderken tuvalete gidiyorum bahanesiyle abimi aradım.

"Hadi abi lütfen aç lütfen..."

"Efendim birtanem."

"Hoparlörde mi telefon?"

"Hayır."

"Arkadaşların mı var?"

"Evet."

"Çabuk tek olacağın bir yere git önemli bir şey oldu."

"Bekle."

1-2 dakika sonra abimin sesi geldi.

"Noldu Yeji?"

"Abi galiba Yoona'yla ilgili birkaç bir şey buldum."

"Ne buldun?"

"Galiba-"

O sırada birisi telefonu yere attı.Tam çığlık atacağım sırada eliyle ağzımı kapattı.

"Sakın sesini çıkarma."

Telefondan abimin sesi geliyordu.Çocuk hemen telefonu aldı ve duvara attı.

Korkuyordum ama korkmuyormuş gibi yapıp elini ısırdım ve özel bölgesine tekme attım.

Acıyla inledi tam kaçıcakken kolumdan tutup sağ tarafta olan erkekler tuvaletine girdirdi.Kapıyı kilitledi.

Sıçtın işte Yeji.

Gerçekten korkuyordum.Ne yapacağımı da bilmiyordum.

"Bunun bedelini ödeyeceksin."

"Ne istiyorsun aptal."

Cebinden çakı çıkartıp üstüme doğru gelmeye başladı.Hassiktir bunda çakı ne arıyor?Geriye doğru yürümeye başladım.Sırtım duvara değdiğinde korkum dahada arttı.

"Şimdi sana sorular sorucam eğer yanlış cevap verirsen yada cevap vermezsen ölürsün."

Cevap vermedim.

"Yoona'yı nerden biliyorsun?"

Cevap vermedim.Çakıyı boynuma yaklaştırdı.Korkuyordum.Abimin gelip beni kurtarmasını istiyordum.

"Cevap ver."

"B-ben Yoona'nın kız kardeşiyim."

"Ne?Yalan söylüyorsun."

"Elim ayağım titrerken sana yalan mı söylicem?"

Bıçağı boynumdan uzaklaştırdı.Anında yere çöküp elimi kalbime koydum.Çok hızlı atıyordu.Piç çok korkutmuştu beni.

"Gerçekten kız kardeşi misin?"

Başımı salladım.Hala korkuyordum.Sanki taş taşımış gibi hissediyordum.

"Özür dilerim.Bir an Yoona deyince onun zorbası gibi birisin sandım."

"Yoona'yı nerden tanıyorsun?"

"Zorbalık gören bir kızdı."

Biliyordum.Biliyordum işte bu okuldan birilerinin yaptığını biliyordum.

"Neler yaşadığını biliyor musun?"

"Evet."

"Bize yardım edebilir misin?"

"Biz?"

"Ben ve abim."

"Ah o konuştuğun kişi abindi değil mi?"

"Evet."

"Size yardım edicem çünkü bende bu okuldan nefret ediyorum ve..."

"Ve?"

"Boşver."

"Bunları okul çıkışı okulun yanında ki kafeye gidip konuşalım olur mu?"

"Olur."

"Gitmem lazım."

"Tamam."

Kapıyı açmıştı.Hemen koşmaya başladım.Çok acil abimi bulmam lazımdı.

Revenge||2HwangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin