10

11 3 0
                                    

Abimi acilen bulmam gerekiyordu.Tuvaletten çıkıp telefonumu aramaya başladım.Bulmuştum ama telefon paramparça olmuştu.İt herif telefonu paramparça etmiş.Neyseki telefonun ekranı açıldı.Abimi aradım.Anında açtı.

"Yeji abicim nerdesin hangi oruspu çocuğu seni duydu iyi misin?"

"Abi ben iyiyim çabuk konferans salonuna gel çok acil bir şey anlatmam lazım."

"Yeji noluyor söylesene."

"Abi dediğimi yap."

Kapatmıştım.Konferans salonunda hiç kimse yoktur o yüzden oraya gelmesini söylemiştim.

1-2 dakika sonra konferans salonuna gitmiştim.Abim ise orda duvara yaslanmış beni bekliyordu.Yanına gittiğimde ise hemen bana sarıldı.Bende ona sarıldım.

"Yeji iyi misin abicim.Çok korktum senin için.Kimdi o orospu çocuğu onu öldürücem."

"Abi bir sakin ol ben iyiyim.Çok önemli bir şey oldu."

"Ne oldu?"

"Hani senle tam telefonla konuşuyordum sonra kapandı ya."

"Evet?"

"İşte bir çocuk geldi o bana Yoona'yı nerden tanıyorsun dedi bende biraz korktum..."

"Ne niye korktun ne yaptı sana o piç?"

"Şey yanında ç-çakı varmış."

"Ne?Yeji ne demek yanında çakı varmış?Beni niye aramadın?"

"Ç-çünkü senle konuşurken telefonu duvara fırlattı."

"Yeji ben bizim çocukları arıyorum o çocuğu öldürüyoruz."

"Ya abi saçmalama istersen.Ayrıca daha anlatmama izin vermiyorsun."

"Başka ne yaptı?"

"Sonra bende Yoona'nın kardeşiyim dedim."

"Ne?Ne yaptın dedin?Yoona'nın kardeşiyim mi dedin yoksa benim mi kulağım sağır oldu."

"Bir dur.Sonra oda özür falan diledi ve bize yardım edebileceğini söyledi."

"Ve sende buna inandın?"

"Evet abi inandım.Çünkü..."

"Çünkü ne?"

"Çünkü Yoona'dan hoşlanıyor olabilir."

"Ne?"

"Evet bugün kafeye gidip bize herşeyi anlatıcak."

"Yeji bize yalan söylüyorsa?"

"Yalan söylüyorsa bedelini öder."

"Ona güvenmiyorum Yeji."

Abimin ellerini tuttum.

"Abi lütfen sadece bir kere bana güvenir misin?"

"Yeji..."

"Eğer ki yalan söylerse bedelini ağır öder ama lütfen bana güven.Bu bizim şansımız olabilir."

"Off tamam."

~~~

Okul bitmişti.Abimle beraber kafeye gidiyorduk.Kafeye gelmiştik.İçeriye girdiğimizde karşımızda çocuğu gördüm.

"Abi gel."

"Nerde o or-"

"Şşt."

Abimi çocuğun olduğu tarafa götürdüm.Abim çocuğa sinirli sinirli bakıyordu.Çocuk ise olabildiğince abime bakmamaya çalışıyordu.

Oturduğumuzda 5 dakika sadece bakıştık.Sessizlikten sıkılmıştım.Sessizliği ben bozdum.

"Anlatıcak mısın?"

"Ha?Ah pardon...Önce kendimden bahsediyim.Ben kwang."

"Sana ismini sormadık."

Abimin koluna vurdum.

"Sus abi.Memnun oldum ben Yeji ve bu da abim Hyunjin."

"Bende memnun oldum.Herneyse anlatmaya başlıyorum."

Başımı salladım.

"Yoona ilk geldiğinde Yeji'nin şu an arkadaş olduğu Eun,Hye su ve Soo-Yun ile arkadaştı.Bu kızlar hep yeni gelenlerle uğraşırlardı.Yoona gelince yeni kurbanları da Yoona olmuştu.Sonra Yoona'ya beğendiğin birisi var mı diye sormuşlar.Yoona ise Joon adlı bir çocuğu beğendiğini söylemiş.Soo-Yun ise bunu Joon'a Yoona senden hoşlanıyor gibi bir iftira attı.O günden beri Yoona ile dalga geçiyorlardı.Bir şey söylediğinde ise onu dövüyorlardı."

Gözlerim dolmuştu.Abime baktığımda ise gözlerinin öfkeyle dolduğunu gördüm.

"Devam et lütfen..."

"Bir gün artık Yoona dayanamamış ve Eun'a bişeyler söylemiş ne söylediğini bilmiyorum.O gün Yoona'yı okulda dövmüşler."

Yoona'nın okuldan eve geç geldiği günü hatırladım.O gün bize sadece yorgunum uyusam geçer demişti.

"Sonrada okulun binasından atladı işte."

Gözümden bir damla yaş aktı.Abime baktım.Abimin gözleri öfkeden kıpkırmızı olmuştu.

"Abi."

Abim bana döndü.

"O gün Yoona yorgunum uyusam geçer demişti."

"Ben üzgünüm.Onu kaybettiniz biliyorum çok acı bişey ama size yardım edebilirim.Çünkü bende bu okuldan nefret ediyorum ve Yoona'nın bunları hak etmediğini düşünüyorum."

Abimde bende sessiz kaldık.5 dakika sessiz kaldıktan sonra kalktık.

Abimle birlikte kafeden dışarı çıktık.Rahatsız edici bir sessizlik vardı.Her ne kadar bende üzülsemde abime üzgün görünmemeliydim.Zaten üzgündü ben onu dahada üzgün yapamazdım.

"Abi bulduk sonunda."

"Evet."

"Abi bak biliyorum üzülüyorsun ama bak sona geldik çok az kaldı.İntikamımızı alıcaz."

Abim cevap vermedi.Bende konuşmadım.Eve gittik.

Dün bölüm atmadığımı fark ettim ve bu bölümü uzun yaptım.

İyi okumalar

Revenge||2HwangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin