21(Final)

13 4 0
                                    

Abimle eve gitmiştik.Bugün ikimizde eskisinden çok daha mutluyduk.Annemle babamda bizi çok uzun zamandır ilk defa bu kadar mutlu gördükleri için şaşkınlardı.

"Anne benim çok uykum geldi ben yatıyorum."

"Bende uyumaya gidiyorum."

"Peki çocuklar iyi geceler size."

İkimizde anneme ve babama iyi geceler diyip yukarıya çıktık.Abime sarıldım.

"Uzun zaman sonra ilk defa bu kadar mutluyum."

"Bende abicim yarın kesinlikle dahada mutlu olucaz."

Gülümseyip cevap verdim.

"Kesinlikle."

"Neyse iyi geceler."

"İyi geceler."

Diyip odama girdim.Kulaklığımı takıp karışık çala tıkladım.

O sırada Yoona'nın en sevdiği şarkı çıktı.

Gözlerim doldu.Bu şarkıyı en son Yoona ölmeden önce dinlemiştik.

Onu çok özlüyordum.Gerçekten çok özlüyordum.

"Seni çok seviyorum Yoona..."dedim.Ama bunu Yoona'ya ölmeden önce hiç söylememiştim.

Hiçbir zaman onu sevdiğimi değer verdiğimi söylemedim.Sürekli kardeş değilde düşman gibi olmuştuk.Ama o bilmiyordu ki onun için dünyayı yakardım.

Ama bunu söyleyemedim.

Çok aptaldım.Onda bişeyler olduğunu biliyordum ama hiçbir zaman ne olduğunu sormadım.Eğer sorsaydım sonumuz böyle olmazdı.

Yoona'nın öldüğü gün onu ağlattığınız gecelerin intikamını alıcam demiştim kendime ve şimdi gerçekten almıştım.

Yoona sanırım seni sonsuza kadar özlicem...

Bunları düşünürken ağladığımı farketmemiştim bile.Saate baktım.Saat 2.30 olmuştu.Göz yaşlarımı silip uyumaya çalıştım.

         ~~~
Çalar saatimin çalmasıyla kalktım.Üstümü giyinip odamdan çıktım ve abimin odasına gittim.Kapıyı çaldım.

"Gir."

Kapıyı açıp içeriye girdim.Abimin yüzünde güller açıyordu.Gençti ama sanki dahada gençleşmişti.

"Günaydın tatlım."

Abim gibi bende gülümsedim.

"Günaydın abicim."

"Hazır mısın?"

"Evet.Hadi çıkalım."

Kafamı sallayıp evden çıktık.Konuşmaya başladım.

"Abi ikinci ders sana mesaj atınca tuvalete gidicem diyip konferans salonuna git ve heryere dök.Sonra ise bana mesaj yazıp yak."

"Tamam."

~~~
Birinci ders bitmişti.Soo-Yun ve Hye su yanıma geldiler.

"Hey Yeji Eun senle dün konuştu mu?"

"Hayır ne oldu ki?"

"Dünden beri ne mesajlarımıza nede aramalarımıza bakıyor."

"Belki hastadır."

"Hasta olsa bile kesinlikle mesajlarımaz cevap verirdi."

Kaşlarımı çattım.

"Hiç bilmiyorum kızlar."

O sırada zil çaldı.Hoca sınıfa gelince abime mesaj attım.

Yeji💗
Abi 10 dakika sonra dediğimi yap.

Abim💖

Tamam.

10 dakika sonra hocadan izin isteyip sınıftan çıktım.Cebime sıkıştırdığım benzin şişesini alıp rastgele yerlere boşaltmaya başladım.

Benzin bitince abime mesaj attım.

Yeji💗
Hazır.

Abim💖
Tamam yakıyorum sende yangın kapısından çıkıp kapıyı kilitle.

Abimin dediği gibi yakıp yangın kapısından çıkıp temizlikçi ablanın cebinden aldığım anahtarla kapıyı kapattım.

Zaten okulda iki tane yangın merdiveni vardı.O yüzden sorun yoktu.Kapının arasından gördüğüm kırmızı şeyle gülümseyip kaçtım.

Kapıdan çıktığım gibi hafif rüzgarla gülümsedim.Abimi ararken tam arkamda olduğunu beni izlediğini gördüm.

Koşarak abime sarıldım.O ise elimden tutup beni okulun arka kapısından çıkardı.

Bir markete götürdü abim beni.Buzdolabından en sevdiğim içeceği çıkarıp bana uzattı.Gülümseyip aldım.Oda kendine bir içecek aldıktan sonra parayı ödeyip marketten çıktık.

Okula gittik bir camdan gördüğüm alevle abime sarıldım.Oda bana sarıldı.

"İntikamımızı aldık abi."

"Evet güzelim aldık.Yoona şu an umarım mutludur."

Artık okulda neredeyse bütün camlardan alevler görünüyordu.Hafif çığlıklar geliyordu.Çığlıkları duyunca gülümsemem dahada artıyordu.Abime baktığımda ise onunda suratında aynı ifade olduğunu gördüm.

Artık herşey bitmişti.Artık Yoona'yı rahatsız edemezlerdi.Çünkü onların hepsi cehenneme doğru gidiyorlardı.

Evett bittiii.Yarın yeni fic geliyorrrr.

Revenge||2HwangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin