15

10 2 0
                                    

Hyunjin'den

Bugün maçlar başlıyordu.Maç öğle saatlerinde başlayacaktı.O saate kadar bizde prova yapıyorduk.

Yeji ve onun manyak arkadaşlarıda bizi izliyordu.Eun benden gözünü alamıyordu.Ona göz kırptım ve oynamaya devam ettim.

     ~~~
Maç başlamıştı.Umarım kazanırdık.Karşı takım çok güçlü görünüyordu.Bir taraftan ise okuldakiler bize moral veriyordu.Gözlerimle Yeji'yi aradım.Orda oda bize moral veriyordu.Yanında ise salak arkadaşları vardı.Eun'a baktım.Bana gülümsedi.Göz devirecektim ki geri ona döndüm.Göz kırpıp gülümsedim.O sırada antrenör bağırdı.

"Maç başlıyor."

          ~~~
Hyunjin'den

Maçı 86-72 kazanmıştık.Göründükleri kadar iyi değillerdi.Takımla beraber soyunma odasına gittik.Joon ile beraber yürüyorduk.O bizim takımı övmekle meşguldü.Ben ise gülmekle.

Bir süre sonra herkes gitti.Bir tek Joon ile ben kalmıştık.

"Hadi gel gidelim."

"Sen git ben geliyorum."

"Tamam çabuk ol birazdan zil çalacak."

"Tamam."

Joon gitti.Ben ise işlerimi hallediyordum.O sırada birisi kapıyı çaldı.Baktığımda Eun'du.

"Selam."

"Selam."

"Çok iyi oynadınız."

"Sağol."

Bir süre sessiz kaldık.Ona yakınlaşmam gerekiyordu.Ama bir yandanda istemiyordum.

"Duyduğuma göre Yeji ile aranız bozukmuş."

"Ah evet."

Kollarını boynuma doladı.Şaşkın şaşkın ona bakıyordum.

"Ondan çok çok daha iyi bir sevgili olurum sana."

Şaşkınlığım 2 katına çıkmıştı.

"Hmm?Ne dersin?"

Her ne kadar istemesem de kabul edecektim mecburen.

Yalancıktan gülümseyip cevap verdim.

"Olur."

Gülümseyip sarıldı.Mecbur bende ona sarıldım.

Lütfen bu işkence kısa sürsün...

Evettt bir bölüm daha attım.Şimdi yazarınız uyumaya giderrrr iyi gecelerrrr.

Revenge||2HwangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin