Yeji'den
1 hafta sonra
1 haftadır ben Joon ile abim ise Eun ile sevgiliydik.Şimdi ise abimle beraber okula yürüyoruz.Artık planı yapmak istiyordum.Bunu abimle konuşmam gerekiyordu.
"Abi."
"Hmm?"
"Artık planı yapsak mı?"
"Daha çok erken."
"Abi ne zaman yapıcaz?Yaz tatili gelince falan mı?"
"Yeji daha yeni sevgili olduk.İstemezlerse yada henüz erken olduğunu düşünürlerse."
"Abi sence ikisinde de reddedecek yüz var mı?Onlar dünden hazırlar."
"Ya etmezlerse?"
"O zaman bizde başka plan buluruz."
"Yeji hayır."
"Ya niye?"
"O şerefsizle zaten sizi yan yana görmekten nefret ediyorum olmaz."
"Abi saçmalama ya ben sanki o Eun gerizekalısını senin yanında görmeye bayılıyorum."
Abim sessiz kaldı.Konuşmaya başladım.
"Abi iyi misin tabiki onla öyle bir şey yapmayacağım sende yapmayacaksın kandırıcaz onları."
Abim derin bir nefes verdi.
"Tamam."
Sevinçle abimin yanağını öptüm.Eğer ki Joon ve Eun kabul ederlerse intikamımızı alabileceğiz...
~~~
Abime yaptığım planı anlattım.Oda tamam diyince iyice rahatlamıştım.Şu an 8.dersin teneffüsündeydik.Son bir ders kalmıştı ama bir türlü Joon'a söyleyememiştim.Bugün bu işi bitirmek istiyordum.O yüzden hızlıca abimlerin sınıfına gittim.Neyseki sınıfta sadece Joon vardı onunda arkası dönüktü.İçeriye girip kapıyı kapattım.
Onun arkasına gittim ve arkadan sarıldım.İrkilip arkasını döndü.Ben olduğumu görünce rahatlayıp oda bana sarıldı.
"Sevgilim bişey mi oldu?"
"Aslında sana bişey söylemek istiyorum."
"Evet birtanem söyle."
Ona dahada çok yaklaştım.Dudaklarımız birbirine değiyordu.Kendimden iğreniyorum şu an...
"Joon...Seni istiyorum."
Gözleri kocaman açıldı.Gülmemek için yanağımı ısırdım.Bu çocuk şaşırdığı zamanlarda niye mala benziyordu?
"Ne?"
"Duydun.Seni istiyorum.Boşsan bugün bizim eve gel."
Sırıtıp belime elini sardı.Belimi okşuyordu.Eli dahada altlara gitmeye başlayınca dudaklarımı birbirine bastırdım.Şu çocuk elimi bile tutunca midem bulanıyor.Dudaklarıma bakıp konuşmaya başladı.
"Ama o şerefsiz sevgilin ne olacak?"
Sinirlenmiş gibi yapıp göz devirdim.
"O bugün eve gitmeyecek.Teyzesinde mi ne kalacakmış.Ayrıca ondan ayrılıcam."
Gülüşü dahada büyüdü piçin.
"Peki o zaman."
Tam dudağımdan öpecekken sınıfa abim girdi.Hemen geri çekildim.Abimin gelmesi iyi olmuştu.Gene salyalı salyalı öperdi yoksa beni.Iyy.
"Joon?Yeji sen burda ne arıyorsun?"
Sırıtıp yanına gidip boynuna sarıldım.
"Bebeğim sadece senin nerde olduğunu sordum.Kıskanma amaa.•
"Ahh anladım meleğim."
O sırada zil çaldı.Abim boynumdan öpüyormuş gibi yapıp kulağıma fısıldadı.
"Şu pezevengi sikmemi istemiyorsan kaybol şurdan."
Abimin yanağına küçük bir öpücük bırakıp sınıftan çıkacaktım ki Joon'un kıskanç bakışları dikkatimi çekti.Ona göz kırpıp sınıftan çıktım.
Hemen abime Joon ile konuştuklarımızı anlatan bir mesaj yazdım.Oda Eun ile aynı şeyleri konuştuğunu söyleyince rahatladım.
Şimdi siz naneleri yemediniz mi
Evettt bomba geliyorrrr.Bir sonraki bölüm yarına.En heyecanlı kısımda bıraktım az merak edin wldkşwdmeşmf.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Revenge||2Hwang
FanfictionYoona sınıf arkadaşları tarafından yapılan zorbalıklara dayanamaz ve intihar eder.Yoona'nın abisi ve ikizi(Hyunjin ve Yeji)ise intikam almak için Yoona'nın okuduğu okula giderler.