1 hafta sonra
Şu an Eun,Soo-Yun ve Hye su'yla baya yakınlaşmıştık.Gerçi benle yakınlaşmalarının sebebi abimdi.Çünkü neredeyse bütün zamanı abim hakkında konuşuyorduk.Bu Eun tam oruspuydu.Abim ona baksın diye eteğini açıyor.Ama tabiki abim ona kesinlikle bakmıyordu.Onu önceden tembihlemiştim.İlk başta kıskanmam için bir kaç kez baksada sonradan bakmamaya başladı.Çünkü abimde anlamıştı onun bir oruspu olduğunu.
Şimdide bahçedeki banklarda boş boş oturuyorduk.Eun'un abimden bahsetmediğine dua ediyorum artık.1 haftadır abim hakkında konuşuyorduk.Hiçbir şey konuşmayınca bende basketbol oynayan çocuklara baktım.Hepsi gerçekten iyi oynuyordu.Ama içlerinde bir tanesi vardı.En yakışıklısı ve en iyi oynayanı oydu.
"Hey Yeji daldın gittin."
"Ha evet ne konuşuyordunuz?"
"Senin gözün nereye daldı?"
"Basketbol oynayan çocuklara.Çok iyi oynamıyorlar mı?"
Hepsi sırıttı.
"En iyisi hangisi sence?"
En yakışıklı ve en iyi oynayanı gösterdim.
"O."
"İstersen tanıştırayım kanka."
Gözlerim kocaman açıldı.
"Saçmalamayın ya."
"Ya abartma sadece tanışacaksınız."
"Hayı-"
"Joon baksana bi."
Siktir.Ne yapıcam ben şimdi?Umarım abim gelmez yoksa hem beni hemde Joon dedikleri çocuğu öldürür.Joon topu arkadaşına attı ve bizim yanımıza geldi.
"Ne var Eun?"
"Arkadaşımızla tanışsana."
Joon bana bakıp önce beni süzdü.Ne bakıyon yar- hayır sakın deme bunu.
"Selam."
"Selam ben Yeji."
"Bende Joon memnun oldum."
"Bende."
Elini sıkmam için uzattı.Elini tutup sıktım.O sırada zil çaldı.
"Joon gitmemiz lazım ama istersen Yeji burda kalabili-"
"Öhm hadi sınıfa gidelim.Görüşürüz Joon."
"Görüşürüz."
~~~
Okul bitmişti.Abimle eve gidiyorduk.
"Abi bir şey bulamadın mı?"
Abim kafasını salladı.
"Hayır sen?"
"Hayır.Off ne yapıcaz biz 1 hafta oldu hala hiçbir şey bulamadık."
"Bulucaz Yeji sabırlı ol."
"Umarım."
"Bu arada..."
"Ne oldu?"
Abim sinirlenmiş gibiydi.
"Joon'dan uzak dur Yeji."
Ne?İyide abim Joon'u nerden biliyor?
"Joon mu?Nerden tanıyorsun onu?"
"Bizim sınıftaki orospunun teki.Bütün kızlara yavşayan ve aynı zamanda maalesef arkadaşım olan birisi."
"Ne?"
"Evet öyle."
"Abi onun hakkında başka ne biliyorsun?"
Abim anlatmaya başladı.
"Hiçbir şey.Sadece okula ilk başladığım zamanlarda arkadaş olmuştuk.Bir süre beraber gezmiştik.Sonradan aptal aptal şeylerden konuşmaya aynı zamanda kızların özel yerlerine bakmaya başlayınca bende konuşmayı bıraktım ama hala arkadaşım.Yani küs değiliz ama pek konuştuğumuz söylenemez."
Ağzım iki metre açılmıştı.Şaşırmıştım.Hiç öyle birisine benzemiyordu.Birden abim çeneme vurunca acıyla bağırdım.
"YA!Ne yapıyorsun?"
"Ağzın açık kaldı sinek girecekti."
"Çok komik."
Bir iki dakika sessiz kaldık.Sessizliği ben bozdum.
"Abi Joon aptal aptal konuşuyor dedin ya...Ne ile ilgili konuşuyordu?"
"Şeyle ilgili konuşuyordu."
"Neyle?"
"Şeyle ilgili işte."
"Ya abi neyle ilgili?"
Abim bıkmış gibi baktı.
"Off mal mısın Yeji?Kızlarla ilgili sapık şeyler ile ilgili konuşuyor.Milletin içinde söylemeyim dedim ama kafan basmadığı için mecbur söylemek zorunda kaldım."
"YA!Ben nerden bilebilirim?Şey diyorsun ikide bir."
"Off her neyse ondan uzak dur."
Abimin dediği mantıklıydı.Gerçekten onun yanında durursam beni tecavüz bile edebilirdi.O yüzden ondan uzak durmak en mantıklısıydı.Fakat anlamadığım bir şey vardı.Madem sapık o zaman niye Eun,Hye su ve Soo-Yun onla konuşuyordu ki?Neyse yakında kokusu çıkar...
Eve gidince anneme ve babama yorgun olduğumu söyleyip yatağıma girdim.Zaten birkaç dakika sonra gözlerimi kapatıp uykuya daldım.
Bir sonraki bölüm daha heyecanlı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Revenge||2Hwang
FanfictionYoona sınıf arkadaşları tarafından yapılan zorbalıklara dayanamaz ve intihar eder.Yoona'nın abisi ve ikizi(Hyunjin ve Yeji)ise intikam almak için Yoona'nın okuduğu okula giderler.