Hyunjin'den
Eun'u alıp Yeji ile belirlediğimiz yere götürüyordum.Yeji kadar cesaretli olmadığım içinde Eun'a"film izlemek için bize gelmek ister misin?"diye sormuştum ama o çoktan anlamak istediği gibi anlamıştı.
"Ee teyzengilin evi nerde?"diye sordu alayla.
"Teyzeme falan gitmiyoruz bizim eve gidiyoruz."
"Ama Yeji'de evde olmayacak mı ya bizi görürse."
"Hayır Yeji ailesi ile beraber başka bir yere gitti ama nereye gittiğini söylemedi.Neyse çokta önemli değil yani evde tek olucağız ve Yeji'de olmicak."
Başını salladı.Eve doğru yürümeye başladık.
Ne konuşuyordu ne de ben ama artık ya benim yada onun konuşması gerekiyordu.
"Hangi filmi izlicez?"
"Sen hangi filmi istersen güzelim."diyip saçlarını okşadım.Utanmış gibiydi.
"Aslında..."
"Ne oldu?"
"Filmden daha güzel şeylerde yapabiliriz."
Gözleri kocaman açılmıştı.Eğer ki hayır falan derse sıçtım kesin sıçtım.
Off cevap vermiyordu.Planın içine etmiştim.
"Olur."
Diyip sırıttı.Ödüm koptu lan bir an plan gitti diye.
Bende sırıtıp omzuna koluma doladım.
Eve gelene kadar saçma sapan konulardan sohbet etmiştik.Konuşmaya başladım.
"İşte burası."
"Burası biraz terkedilmiş gibi duruyor."dedi korkuyla.
Sahte bir gülüş attım.
"Merak etme hayaletler gelirse ben seni korurum."
Korkusu geçmiş gibi gülüp omzuma yavaşça vurdu.
Asansöre binip eve gittik.Evin kapısı açıktı.Sırıttım.Yeji gelmediğimizi farkedince kapıyı açık bırakmıştı.
"Neden kapı açık?"
"Bilmiyorum içeriye gel bakalım."
"Tamam."
Elini tutup içeriye girdik.
Yeji Joon'u sandalyeye bağlamış duruyordu.Eun ise korkudan bembeyaz olmuştu.
"Yeji burda ne işin var?"
"Ooo hoşgeldiniz."
Elime bezi alıp Eun'un kulağına yaklaşıp fısıldadım.
"Sürpriz."
Diyip bezi ağzına tuttum.Yavaş yavaş gözleri kapattı.
Bu ficin olabildiğince hızlı bitmesini istiyorum çünkü yeni bir hikayem var onu bir an önce yazmak istiyorum bu yüzden bugün iki bölüm attım yarında iki bölüm atıcam ve fic bitmiş olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Revenge||2Hwang
أدب الهواةYoona sınıf arkadaşları tarafından yapılan zorbalıklara dayanamaz ve intihar eder.Yoona'nın abisi ve ikizi(Hyunjin ve Yeji)ise intikam almak için Yoona'nın okuduğu okula giderler.