0.3

8 3 18
                                    

Hola hola.

Bölüm düz yazıdır.

Keyifli okumalar.

🫶🏻

Kahkahalarla telefonuma bakan Özge'ye elimde çevirdiğim kalemi fırlattım.

Karnını tutarak yatağımda doğrulup konuştu. "Ay Azra çocuğu durup durup niye engelliyorsun," dedi kahkahalarının arasında. "Ne bileyim, sinirimi bozdu ondan engelledim."

"Hem çocuğun GBT'sini çıkarıp bütün bilgilerini topluyorsun. Hem 'arkadaşıma laf attın diye yazdım' diyerek çocuğa yalan söylüyorsun. Hem de açım var diye duyar kasıp engelliyorsun. Bu nasıl iş? Anlamadım ki," diyince gözlerimi kaçırdım. Vardı öyle bir şeyler.

"Kes be, ben haklıyım. Hem ona ne benim ünlülere evlenme teklifi etmemden? Engeli hak ediyor." Yerinde doğrulup bana baktı. "Ay Azra, bu çocuk 'sen kimsin beni her seferinde engelliyorsun' diye seni engelleyip bir daha yüzüne bakmazsa?"

"Bir kere yarama deşme, zaten yüzüme bakmıyor. Hem engellemez beni, ben kocama güveniyorum," dediklerimden sonra bana inanmaz gözlerle baktı. Masadan bir kalem daha alıp yüzüne fırlattım.

"Onu bunu geçtim çocuk ciddi ciddi ne yazıp yankılı diye belirtmiş," diyerek gülmeye devam ederken aynı anda karnımız guruldadı.

Sandalyeden kalkıp Özge'nin tişörtünün omzunu çöpmüş gibi tuttum. "Yürü hadi yürü gidip zıkkımlanalım," derken telefonumu da elinden çektim.

Salona geçince onu mutfağa kışkışlayıp televizyonun karşısına geçtim. Tabii ki yemeği o hazırlayacaktı ve ben uzanacaktım.

O arada azıcık kendimden bahsedeyim. Adım Azra Deniz Korkmaz, Deniz ismini kullanmıyorum. Psikoloji okuyorum ikinci yılım. Ailem Adana'da yaşıyor ben okumak için Ankara'ya geldim. Arkadaşım Özge Antalya'lı fakat o da okumak için burada, ev arkadaşıyız.

ÖSYM'den sonra okulumun Ankara'ya çıktığını öğrenin bazı uygulamalardan ev arkadaşı aramaya başladım. Ailem yurt şartlarının beni zorlayacağını düşündüğünden eve çıkmamı destekledi ve bu mükemmel bir ayrıntı.

Özge'yle de uygulama üzerinden tanıştık. Ankara'ya gelmeden önce birkaç kez görüntülü falan konuşmuştuk sonra bir kez de yüz yüze konuştuk. Birbirimize güvendik ve iki buçuk yıllık bir arkadaşlığımız var. Özge avukatlık okuyor.

Gelelim kurt bakışlıma... Arda'yı ilk senemde birkaç kez okulda gördüm. Çok yakışıklıydı ve öylesine kafaya takmak istedim ama sonra zamanla karakterini görüp ona aşık oldum. Yani bu 'arkadaşıma laf attın' olayı tamamen yalan.

Özge'nin babasının burada bir aile dostu varmış adam polis. Özge ile birlikte adamın yanına gidip geliyordu, karakolda polisliğin ilk senesinde bir kız vardı birkaç seferden sonra arkadaş olduk.

Bu kızın bir gün bana işi düştü ama baya ciddi bir meseleydi. Kızın anne babası olmadığı için ailemi de araya katarak yardımcı olmuştum. Sonra kız tutturdu 'sana borçluyum ne zaman bir ihtiyacın olursa' gel dedi.

'Yok ne borcu karşılıksız yaptım' falan demiştim ama nafile kız borçlu kalmak istemiyordu. Sonra işte ben tam aşık olunca kızın yanına gittim dedim 'sana bir kişinin ismini soyismini falan versem benim için araştırır mısın?' kem küm etti ama sonra ikna ettim.

Belalımın Şapkası |texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin