1.0

4 1 0
                                    

Hi! Hayırlısıyla Arda'nın ağzından anlatılacak olan bölüm geldiiiiii.

Keyifli okumalar.

🫶🏻

Arda'nın Anlatımıyla

Karşımda durmuş Goril Faruk taklidi yapan Tolga'ya en baygın bakışımı attım. Yanımda duran kırlenti yüzüne yapıştırdım. "Çekil karşımdan salak."

Tolga durup bana tip tip baktı. "Yengem seni gene mi engelledi la," dedi boşboğaz kertenkele. "Ne yengesi lan boş yapma." Etrafımda kırlent aradım ama hepsini fırlatmıştım. Kumandayı aldım bu sefer de.

Bana yazdığı gün Tolga'ya bir anonimim var deme gafletinde bulunduğumdan beridir evde 'yenge, yenge' diye dolanıp duruyor mal.

Bir sade soda şişesini daha açtı. "İzle dostum, bu sefer olacak," diyerek teklemek üzere kafasına dikti. Şişenin yarısında soda ağzının kenarından akmaya başladığında öksürerek kafasını indirdi. Onun bu haline gülüp telefonumu elime aldım.

Yeni bir hikaye paylaşmıştı. Ona ne diyeceğimi bilmiyorum. Mulan demişti ama bana saçma geldiği için 'O' demeyi tercih ederim.

candansistersfav story.

Ciddi ciddi halay çektiğini düşünmek komik geliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ciddi ciddi halay çektiğini düşünmek komik geliyordu. Fotoğrafın ekran görüntüsünü alıp telefonu kenara fırlattım. Onu bulmanın bir yolunu arıyordum yazdığından beridir ama nafile, hiçbir şey bulamdım.

"Hadi gezmeye gidelim." Tolga'ya dönüp tip tip baktım. İtiraz etmek için açtığım ağzımı "Olur hadi gidelim," diyerek kapattım.

Üstümüzü değiştirme gereksinimi duymadan ayakkabılarımızı giyip evden çıktık. Arabaya yönelen Tolga'nın ensesinden tutup kendime çektim. "Yürüyelim hava güzel," bana dönüp orangutan gibi baktı. "Kışın ortasındayız ve hava güzel?" dedi inanmaz bakışlarla.

"Boş yapma yürüyelim işte," el mecbur peşime takıldı, yok bir de gelmeseydi. Atkısını iyice boynunda doladı ve yürümeye başladık.

Sakin bir şekilde ilerlerken Tolga bana döndü. "Bak ne diyeceğim, buradan yirmi dakikalık bir mesafede ev yemekleri yapan bir yer var yemekleri çok güzel. Hadi oraya gidelim, yemekler benden." Acıktığı için itiraz etmedim.

Yaklaşık on dakika kadar yürüdükten sonra önümüzde biri sarışın iki kızın gülüşerek yürüdüğünü gördüm. Tuhaf olan ne biliyor musunuz.

Siyah saçlı kızın elbisesi ve ayakkabıları O'nun giydikleriydi. Olduğum yerde duraksayıp Tolga'nın kolunu tutarak durdurdum. Mesajları açıp ona gösterdikten sonra kızı işaret ettiğimde tuhaf bir sessiz şaşırma sergilemişti.

Belalımın Şapkası |texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin