Aşklar bölüm çok geç geldyyyy soryyy
Birde yorumlarınız beni çok mutlu ediyor hepinize çok teşekkür ederim 😭😭
Birkaç gündür bölüm hazırlamaya çalışıyorum ama olmayan BEYNİME hiç birşey gelmedi 😔
Oy kullanmayı ve yorum atarsanız cokkkk mutlu olurum asklarım
Şimdiden teşekkürler iyi okumalarrr
...
(Minho)
Sonunda gece olmuştu, Jisung uyumuştu ama ben hâlâ oturuyordum, aynı odaya nasıl düştüğümüze hala anlam veremiyordum, kendi odamdan çıkıp mutfağa gittim.Mutfaktan onun kapısına doğru bir bakış attım, ayaklarım beni, onun yanına götürdü. Kapısını açtığımda uyandı, onu uyandırmak istememiştim. Uykulu bir şekilde bana baktı "Bir şey mi söyleyecektin?" Kaçacak delik aradım fakat beni çoktan yakalamıştı ve kaçmama izin vermiyordu
"Ben- Kahve ister misin diye sormak istemiştim, kahve içeceğim de"
Nefes nefese söylediğim şeylere kıkırdayıp cevapladı "Bu saate kahve? Uyumak istemiyorsun herhalde?" Konuştuğunda özgüvenimi ve cesaretimi koruyarak sorusuna cevap verdim "Evet? N'olmuş uyumak istemiyorsam?" Söylediğime güldü ve sinirlendim "Komik olan ne?" Dedim sinirle, ciddi olduğumu anladığında ciddi bir şekilde cevapladı.
"Banada yap"
Bu cümle daha çok sinirlenmeme neden olmuştu
"Oldu paşam, istersen donatayım masayı?"
Gayet ciddi bir şekilde cevapladı "Olur valla, çilekli pasta ve white chocolate mocha istiyorum"
Garip bir bakış atıp ekledim "Hiçbirine zaman harcayamam, ben yatacağım. Kötü rüyalar" Jisung söylediğim şey üzerine göz devirmişti ve "Tatlı rüyalar" dedi.
O sırada içime bir kurt düştü, onun kalbini kırmış olabilirdim... O bana hiçbir şey yapmadığı halde... O zaman sürpriz zamanı...
...
(Hyunjin)
Seungmin ile sonunda bir otel bulup konaklamaya başlamıştık. Merakla aklıma bir soru geldi "Seung? Biz buraya neden gelmiştik?" Seungmin uykulu gözleriyle bana bakıp konuştu."Shuhua'yı bulmaya?" Göz devirdim ve ekledim.
"Onu biliyorum zaten mal. Ben, bizi götürmedikleri halde niye geldiğimizi soruyorum"
Seungmin uyumaya çalışırken bana bakıp bağırdı "Ya Hyunjin, Plajda hamsi gibi zıplamaya geldiysen git, ben buraya 4 yıllık bir gizemi bulmaya geldim!"
Bana bağırdığında biraz ürkmüştüm ama belli etmeden gözlerimi devirdim ve ayağımdaki çorabı çıkarıp Seungmin'e fırlattım.
"Hadi ya, pisliğe bak. Sanki dedektif!"
Seungmin, ona attığım çoraba öğürdü ve sertçe bana attı. Ani bir sessizlik olduğunda konuşmaya başladım.
"Seungmin, biliyor musun? O gördüğüm ördek kurtulamadı. Adamla beraber uçmuşlar ama yere çakılmışlar. Haberlerde gördüm"
Seungmin bir anda kahkaha atmaya başladı ve bana acıdığını söyledi
"Hyunjin... Ay gülmekten öleceğim şimdi! Beraber uçarken yere mi çakılmışlar"
Dediğine göz devirerek arkamı dönmüştüm ve Minho'ya mesaj atmıştım
Hyunjin
Gittiniz mi lan negril'eMiyav
Lan daha uyumadın mıHyunjin
Hem kendin uyumuyon, hemde bana uyu diyon, oldu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best time <minsung>
AventuraMinho, Jisung'un sabahın 6'sında verdiği kurabiyesi ila herşeyi başlamıştı...