2.

468 6 0
                                    

İyi okumalar.




Jimin'le birlikte sınıfa doğru yürümeye başladık. Bugün Jin ile Hoseok gelmemişti. Hoseok hatasıydı, Jin de uyuya kalmıştı.

Jimin'ın ısrarları yüzünden sabah okula gitmeye karar vermiştim. Uzun süredir uyku problemlerim tekrar başlamıştı. Saçma sapan rüyalar görmeye başlamıştım. Anneme anlatmak istesem de onu endişelendirmek istemiyorumdum.

Enseme yediğim sert tokatla kafamı düşüncelerden sıyırdım. Jimin, enseme tokat attıp kaçmaya başlamıştı. Sinirle güldüm ve onu kovalamaya başladım. Elime düşse, fena dövecektim onu.

Kolidorda deli gibi koşuyorduk, öğrencilerin bize deli gözüyle baktığına emindim. Jimin, o küçük boyuyla o kadar hızlı koşuyordu ki yakalamam imkansız olmaya başlamıştı.

Tam yakalayacağım sırada Jimin sola dönüp kaçınca şaşkına döndüm. Aniden sert ve yumuşak bir yüzeye çarptığımda popo üstü yere yığıldım, acı dolu iniltiler çıktı ağzımdan. Ahh, resmen burnum yerinden çıkmıştı. 

Gözlerimi kırpıştırarak neye çarptığıma baktığımda yutkundum. Ahh, kahretsin, Jimin'i kesinlikle öldürecektim, onun yüzünden okula yene gelen esmer tenli öğrenciye çarpmıştım.

Gözlerimiz birbirine değdiğinde otamatik olarak gerildim.Taehyung'un gözleri oldukça dikkat çekici ve detaylıydı.Onun gözlerinin büyüklüğü, şekli ve derinliği,parlaklığı ve ifade gücü vardır. Ona aşağıdan baktığım için gözüme dahada yakışıklı gelmişti.

Bana yumuşak bir gülümseme bırakarak ayağa kalkmam için elini uzattı. Oturduğum soğuk zeminde gerilmeye başladım. Bakışlarımı eli ve yüzü arasında kalmıştı. Yavaşça ayağa kalkıp 'Üzgünüm' diyerek hızlıca oradan ayrıldım.



"Giriş var çıkış yok"

"WhatsApp qurupu"



Hoseok:
Şakaa yapıyorsunnnn

Jimin :
Jungkook görmeliyniniz
Sanki far görmüş tavşan gibi bakıyordu

Ben:
Jiminnnnnnn

Jimin:
Nee var  doğru söylüyorum

Jin:
Uyuya kalmama pişman oldum 🥺🥺

Jimin :
Jungkook çocuğa bi carptı ben şokkk
Taehyung'da üzüldüm lan kalkması için elini uzattı jungkook ona bön bön bakıyordu

Heseok :
Sakın elini tutmadığını söylmeeeee

Jimin :
Tutmadı 🤧

Jin :
Yaaa bariii tutsaydın 🥺
Deliricem güzelim sahneyi kacırdım

Ben:
Oldu bide patlamış mısırda getirelim öyle izlersin jin

Jin :
Fena olmazdı 😁

Ben :
Ahh her nesye
Seninle işim bitmedi jimin
Az kalsın burnum yerinden çıkıyordu bee

Jimin :
Amma çıkmadı hemm ne güzel işte bir bir birinize carptınız ayyyy tammm böyle romantik sahneler gibiydi lannn

Ben:
Jimin susssss

Jin:
Üzülüyorum ammaa yaaaa 🥺

Heseok :
Bende 🤧


__



Bu gün kedimi o kadar halsiz hissediyorumdu ki sabah yataktan zorla kalkmıştım. Bu uyku problemlerim gine baş kaldırmıştı. Geceleri resmen gözüme uyku girmiyordu, Kafam da davul gibi çatlıyordu.

Derin bir nefes alıp sınıfın kapısını açıp içeri girdim. Girer girmez sınıftakiler bana bakmaya başladığında gerildim. Bizimkiler hala gelmemişti. Sınıfta sadece birkaç öğrenci ve yeni gelenler vardı. Yavaş adımlarla yerime doğru yürümeye başladım. Çantamı bir kenara atıp yerime oturdum.

O kadar yorgunumdum ki eve gitmek için can atıyordum resmen. Derin bir nefes alıp kafamı sıraya gömdüm. Belki biraz uyusam iyi gelirdi. Tam uykuya dalmak üzereyken omzumda ne sert ne de yumuşak bir dokunuş hissettim ve çığlık attım.

Yerimden sıçrayarak  ayağa kalktım. "Hey dostum, iyimisin? sadece silgin var mı diye sorucaktım" dedi Bo gum. O kadar gerilmiştim ki sınıftakilerin bana garip garip baktığını bile anlamamıştım. Hızlıca kafamı etrafta gezdirdim. Bütün sınıf resmen bana bakıyordu. Yeni gelen öğrenciler bana garip bir şekilde bakıyordu; aralarında Taehyung endişeli bir şekilde yüzüme bakıyordu.

Hızlıca sınıftan çıkıp tuvalete doğru koşmaya başladım. İçeri girer girmez derin nefes aldım. Kahretsin, birinin bana dokunmasından nefret ediyordum, sanki sınıfta benden başka kimsede silgi yoktu. Ahh, kafam resmen çatlıyordu. Düştüğüm durum utanc vericiydi.

Lavabonun önüne gelip suyu açtım. İki elimi birleştirip suyu elime doldurup yüzüme çarptım. Aynadakı yansımamı görüp biraz daha gerildim. Resmen rengim atmıştı. Suyu kapatıp, peçete ile yüzümü kurulamaya başladım.  Belki biraz sakinleşmek için derin bir nefes aldım.

Tam o sırada tuvaletin kapısı açıldı, ilk başta umursamadım, okuldan biri olduğunu düşündüm. Taehyung'un aynadaki yansımasını görmemle yanıldığımı anladım. Gözlerimiz aynada buluştuğu an bakışlarımı aynadan çektim. Tam arkamı dönüp çıkacağım zaman önümde durup beni durdurdu.

Bir anda önümde durmasıyla irkildim, geri geri gittim. Ona ne istiyorcasına bakışlar attım. "İyimisin? Sınıftan apar topar çıktında"dedi. Ahh, evet, kesinlikle bunu demesini beklemiyordum. Ona şaşkın bir şekilde yüzne baktım. Sonra ona cevap vermediğim aklıma gelince hızlıca kendimi toparladım.

"ahh, evet ben iyiyim teşekkürler. "

Dedim. O da bana yumuşak bir gülümseme bıraktı. Öylece ayakta birbirimize bakmaya başladık. Gülümsemenin hafifliği ve karşılıklı bakışmamızın verdiği heyecanı düşününce, o anın ne kadar özel olduğunu hissedebiliyorum.

Yakından daha da çekiciydi.Taehyung'un gözleri gerçekten ince ve detaylı bir yapıya sahip. Gözleri, yüzündeki benin hemen üstünde, burun ve kaşların arasında yer alıyor. Bu detaylar, onun yüzündeki çekiciliği ve karakteristik özellikleri daha da vurguluyordu.

Onu cok  incelediğimi fark edip bakışlarımı ondan kaçırdım. "Ben gidiyim artık" dedim. O   ilk sanki bana anlamamış gibi garip bir şekilde yüzüme bakmıştı."Ahh evet bende gidiyorumdum zaten" dedi ve hızlıca toletden cıktı.






Yazı hataları varsa üzgünüm

Hridayeş | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin