İyi okumalar..
"Evet, sizlere ev ödevi olarak proje ödevi vereceğim ve gruplara ayıracağım. Şimdiden itiraz istemiyorum, bana gelip 'Ben bununla olmak istemiyorum' gibi saçma sapan konuşmayın. Proje konusunda heyecanlıyım ve katkılarınızı sabırsızlıkla bekliyorum. Detaylarıyla projeye odaklanarak harika bir iş çıkaracağımıza inanıyorum."
Öğretmenin konuşmasına göz devirdim. Proje ödevlerinden hiç hoşlanmıyordum, hele ki gruplara ayırmaktan aşırı nefret ederdim. Umarım beni doğru düzgün biriyle seçerdi. Aksi takdirde ödevden düşük not alırdım.
Sınıftaki diğer öğrencilerin telaşı ve gerginliği odanın havasını daha da ağırlaştırıyordu. Duvarlar sanki üzerime doğru kapanıyormuş gibi hissettim, içimdeki heyecan ve mutluluk birbirine karışarak adeta bir fırtına gibi içimde esiyordu.
"Seçiyorum Ozman"
"Ae sook, Min-Ho"
"Hana, Seo-jun"
"Cho Hee, Mark"
Öğretmen, birkaç kişiyi saydıktan sonra sıra sonunda bana geldiğine emindim. Umarım zeki biriyle olurdum. Zaten notlarım berbat, bir de bundan düşük alırsam anneme beni kesin döverdi bu sefer.
"Taehyung ve jungkook"
Ben yanlış mı duydum, yoksa o Taehyung ve Jungkook'mu dedi? Amann tanrım, ahh, kesinlikle Taehyung'la eş olacağım. Aklımın ucundan geçmezdi zaten. Son olaylardan sonra pek de yakın olmamıştık. Zaten beklemiyordum da, o biraz bu aralar garipti.
O an, kalbim hızla atmaya başladı, sanki her şeyin kontrolümüz dışında olduğunu hissediyordum.
Gözlerim büyük bir heyecanla sınıfın etrafında dolaşırken, her nefes alışımda kalbimin hızla attığını hissediyordum. O an, gerilim havası beni sarıp sarmalıyordu, adeta nefes almakta zorlanıyordum.
Gözlerim Taehyung'a döndüğünde, onun da bana baktığını fark etmemle kalbim daha da hızlı atmaya başladı. O an, odanın havası adeta elektriklenmişti, gerilim havası beni sarıp sarmalıyordu. İçimdeki heyecan ve mutluluk birbirine karışmıştı. Bu karmaşık duygular arasında kendimi bulutların üzerinde dans ederken hayal ediyordum.
Ahh, en azından sınıf gerizekalılarından biriyle olmamıştım.
"Az kalsın unutuyordum. Projenin konusu geçmişteki savaşlar hakkında olacak."
"Size biraz bilgi vereceğim. Bu iyiliğimi sakın unutmayın"
"Geçmişteki savaşlar hakkında yazacağınız projenin konusu oldukça ilginç ve derinlikli olabilir. Örneğin, savaşların nedenleri, sonuçları, etkileri ve insanlar üzerindeki uzun süreli etkileri gibi detayları da ekleyerek konuyu zenginleştirebilirsiniz Bu eklemeler projeni daha ilgi çekici ve bilgilendirici hale getirecektir."
----
" Şansımaa edicem şimdi! Ne kadar bahtsız bir insanım yaa, Yoongi'yle proje arkadaşı olmak istiyorudum. "
Dedi Jimin üzgün bir şekilde. Onu bu haline güldüm, çünkü şu an aşırı tatlı gözüyordu. Mutsuz bir şekilde yere bakıyor ve dolgun dudaklarını öne vermişti. Kendimi onun yanaklarını ısırmamak için zor tutuyordum.
Jimin'in tatlılığı gerçekten göz kamaştırıcıydı. Mutsuz haline rağmen bile o kadar sevimliydi ki ona bakmaktan kendimi alamadım. Dolgun dudaklarındaki hüzün, yüzündeki ifadeyle bile çelişiyordu. Gözlerindeki ışıltı, odadaki tüm atmosferi değiştirecek kadar büyüleyiciydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hridayeş | Taekook
ФанфикOkula yeni gelen, öğrenci sahesinde hayatnın değişeceğininden habersizdi, jungkook... Texting, Düz Taekook