10.

172 4 0
                                    



Wattpad umarım en kısa zamanda açılır.

İyi okumalar.



"Amk Dedim noluyor lan. Jungkook bir anda ayağa kalktı, sonra gitti Taehyung'un yanına sanki çıkma teklifi edicek. Her kes de bön bön bakıyor.

Hoseok konuşmasıyla göz devirdim. Sanki ondan izin almam gerekiyor gibi konuşuyordu. Tamam, bir anda hiçbir şey demeden ayağa kalktım, ama napim, sonra unutacaktım ve Taehyung yanlış anlayabilirdi yani.

"Bende yaa dedim, nereye gidiyor bu? Bir anda ayağa kalktı."

"Yaa abartıyorsunuz. Alt tarafı bi çeketini verdim, geldim işte."

"Onu bunu boş verinde Taehyung çeketi sende ne arıyor lan?"

Jin'in konuşmasıyla oturduğum sandalyede gerilmeye başladım. Onlara yaşadığım olayı tabii ki söylemeyecektim. Arkadaşlarımdan bir şey saklamaktan nefret ediyordum. Bu aralar onlara gerçekten  çok yalan söylemiştim. En sonunda Pinokyo gibi burnum uzayacaktı.

İçimdeki karmaşık duygularla boğuşurken, Jin'in bakışları altında gerçekleri gizlemek zor olmaya başlamıştı. Jin'in sessizliği karşısında içimdeki sıkıntı giderek artıyor, ne yapacağımı bilemez bir haldeydim.

Onların bakışları arasında kaybolup gidiyordum, içimdeki gerginlik artıyordu. Bu durumda onlara karşı dürüst olmak ve samimiyeti korumakta önemliydi,ama mecburdum..

"Şeyy işte, ödev için bana gelmişti yaa, o zaman unuttu. Yoksa onun çeketi bende ne arıyor?"

"Doğruya, siz ödevi birlikte yaptınız. Anlatın, ne yaptınız birlikte?!"


Dedi Hoseok." Sanki öpüştük lan, bu ne tepki?" diyerek şaşkınlığını gizleyememiştim. Onlara yaşadığımız tatsız olayı söylemeyecektim. Çünkü o kağıtda ne olduğunu öğrenene kadar kafamın etini yerlerdi. Ben de istemiyordum yaptığım o ilginç çizimleri görmelerini. Çünkü normal birinin yapacağı çizimlere benzemiyordu. Ama işte, bazen sanat sınırları zorlar ve farklı şeyler yaratırız, değil mi?

"işte ödevi yaptık, sonra çok yorulduğumuz ve acıktığımız için yemek yedik."


"Yemek mi yediniz?! Nasıl baş başa mum ışığında romantik bir yemek mi?!"



"Jimin!! "

"Tamam sustum! "




___



"Yuhh lann, yuhhh! Bi ağızlarının içine düşmedikleri kaldı."

Jimin konuşmasıyla küçük bir kıkırtı çıktı ağzımdan. Okul arka bahçesinde bir kenarda oturup, sabahtan beri Taehyung'un grubunu izliyorduk. Gerçekten çok işsiz biriydik.

Bir kaç kız gurubu onların yanına mutlu bir şekilde gelip, üzgün bir şekilde ayrılmışlardı. Gerçekten çok merak ediyordum, acaba ne söylediler de bu kadar üzgün bir şekilde yanlarından gittiler. Belki aralarında bir yanlış anlaşılma vardı ya da duygusal bir konu konuşulmuş olabilir. Kesinlikle merak uyandırıcı bir durum!

"Lannn, buu şey deyilmi. Geçen sefer Starbucks'ta Taehyung'la birlikte konuşan kız!"

Dedi Hoseok. Kafamı düşüncelerden sıyırıp onlara doğru baktım, gerçekten o kızdı. Geçen seferki gibi çok şık giyinmişti. Diz kapağından yukarı olan siyah etek, ona uygun bir beyaz crop üstüne deri ceket ve son olarak da siyah botlar. Gerçekten çok havalı gözüküyordu, tam da Taehyung'a yakışacak bir tipdi...

Hridayeş | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin