~6~ Düzyazı

165 15 64
                                    

Biz geldikkk!
Umarım severek okuduğunuz bir bölüm olur.
Keyifli okumalar!

+++++

Bir kaç dakika yüzüne baktım. 'Şaka!' demesini bekliyorum. Ama tık yok! Adam o kadar ciddi ki. Yok böyle insan!

Bir dakika ya?

Bu beni ciddi ciddi yemeğe götürecek? Mafyalar bunu sadece sevdiği kızlara yapıyor.

Çok kitap okuyorsun.

Evet canım altını çiziyorum Wattpad okuyorum. Ama kötü mafyalar var. Kızı kandırıyorlar.

Salak adama ilk sen yazdın unutma!

Doğru valla.

"Hâlâ burda mısın sen? Hadi koş üzerini değiştir. Ha eğer 'ben böyle geleceğim' diyorsan sen bilirsin."

"Yok be. Şaka demeni bekliyordum. Hâlâ bekliyorum."

"Şakam yok. Ciddi bir adamım ben."

"Ayrıca odun ve otistiksin." deyip güldüğümde arkadaki adamlardan bazıları da güldü. Ama odun onlara öyle bir baktı ki sus pus oldular.

"Ben üzerimi değiştirip geliyorum."

"Tamam. Elbiseni orada alacağız. Günlük bir şeyler giy. Ayrıca mağaza gezeceğiz spor ayakkabı giyersen rahat edersin."

Başımı sallayıp yukarı çıkmaya başladım.

"Anasını satayım sanki çeyiz alışverişine çıkıyoruz. Bir elbise bir ayakkabı alacağız altı üstü.''

_

Ayh! Bir daha ağzımı açmayacağım! Öldüm bittim ya.

Kendin ettin kendin buldun ne diyeyim?

Ben nereden bilebilirdim AVM'deki bütün giyim mağazalarına gireceğini?

Ah saf salağım benim. Sen zenginlik mi görmüşsün. Adam en iyisini bulmaya çalışıyor işte. Hem siz otistik misiniz?

Yok niye sordun?

Oğlum genelde kızlar tüm mağazaları gezer, erkekler yorulur. Sizde tam tersi oldu.

Valla bu otistik benide otistikleştirdi.

Galiba öyle gerçekten.

Her neyse. Şuan alışverişi bitirip eve dönüyorduk. Onun evine, nâmı değer odunun evine. Arabada karşılıklı oturuyorduk. Ne ondan ne benden ses çıkmıyordu. En sonunda sessizliği odunluktan beyefendiliğe geçiş sağlama kursundaki bey açtı.

"Ee böyle sus pus oturacak mıyız?" diye sordu. Gerçi bir yandan da haklıydı. Zaman geçmek bilmiyordu.

"Haklısın oduncuğum. Ama yemekte de konuşuruz." oduncuğum dememi komik bulmuş olacak ki kıkırdadı. İşte o an anladım ki çok güzel gülüyordu. Gülüşüne ölürüm misaliydim şuan.

Lan bir dakika. Oğlum kendine gel. Mal mısın. Salak o mafya. Üstüne üstlük odun. Benim hanımcı bulmam gerekiyor da. Ancak o şekilde bulaşık yıkamaktan kurtulurum.

Salak o da zengin. Hizmetçileri falan vardır.

Olsun bir kere kriterlerimde odunluk yok.

Eh tabi sende haklısın.

Tabi haklıyım. Dışarıyı izlerken kocaman bir villaya geldiğimizi fark ettim. Yuh lan saray gibi ev.

Ev (Medyada)

OTİSTİK - YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin