Biz geldikkk!
Umarım severek okuduğunuz bir bölüm olur.
Keyifli okumalar!+++++
Kerem'den
Açelya ile tüm gün beraberdik. En son kalbini istemeden kırdığım için onu yemeğe çıkarma kararı almıştım. Başta şaşırsa da o da mutlu olmuştu.
Evet Açelya'yı seviyorum. Ama itiraf edemiyorum.
Aferin sana.
Birşey beni geri çekiyor. İki ihtimal var hangisi olacak diye düşünmekten harap oldum galiba.
Diyorum ki, bana evet diyecek biz beraber çok mutlu olacağız.
He bok.
Sonra başka bir şey düşünüyorum, bana hayır der. Sonuçta bir mafyayım. Bilindik bir iş adamıyım. Etrafımdaki haber yapan muhabirler ile yaşıyorum. Belkide istemez beni. Zaten en son kalbini de kırdım. Kısacası Nah evet der bana. Gibi geliyor işte.
İkinci ihtimal daha ağır basıyordu benim için.
Olsun ben onu uzaktan da severim...Bugün onun için yaptırdığı odayı da göstermiştim. Çok şaşırmıştı ama bir o kadar da mutlu olmuştu.
Şu hayatta onu mutlu etmek, yüzünün güldüğünü görmek kadar güzel bir şey yok.
Iyy midemi bulandırdın.
Duygusuz içses.
Daha sonra makyöz ve kuaför gelmişti. Ben onları yanlız bırakıp hazırlanmaya gittim. Siyah bir takım gitmiştim. Öncesinde ise banyo yapmıştım. Üzerimi giyip salonda meleğimi beklemeye başladım. Yaklaşık 25-30 dakika sonra gelmişti o da.
Şimdi ise karşımdaki güzelliği süzüyordum. Öyle güzel olmuştu ki. Kelimeler yetmezdi.
'Nasıl olmuşum?' dedi ve etrafında döndü. Bu da soru mu şimdi?
"Çok güzelsin, her zamanki gibi." diye karşılık verdim. Sanırım utanmıştı. Yanakları kızarmıştı. Kısaca 'Teşekkür ederim.' diye karşılık verdi.
Ah meleğim benim. Şimdi seninle-
İmansız putperest neler düşünüyorsun!?
Sapık içses. Ben neler düşünüyorum sen neler düşünüyorsun!?
Ayol merak ettim Açelya'yı yatağa atmaktan başka ne düşünüyorsun?
Çüş lan! Sende bizi dinden attın he. Açelya ile sevgili olsak yapacağımız şeyleri düşünüyordum. Beraber film izleriz, yemek hazırlar yeriz, tatile gideriz vesaire.
Hee anladım.
Heh sonunda. Açelyamın elinden tutup dışarıya çıktık. Şoför bizi bekliyordu. Bizim geldiğimizi görünce kapıyı açtı. Ardından kapattı. Yolculuğumuz başlamıştı.
Açelyam benden başka her yere bakıyordu. Bense onu izliyordum. Yaklaşık 40 dakikalık bir yolculuğun ardından kapattırdığım boğaz manzaralı mekana gelmiştik.
Daha içine girmeden Açelyam hayran hayran inceliyordu. Elinden tutup içeriye girdik. Her bir çalışan önce bana sonra da Açelyama selam veriyorlardı.
Açelyam masayı görünce önce şaşırdı, ardından gülümseyip beni yanağımdan öptü. Ardından kulağıma fısıldadı.
Masa (medyada)
internetten dolayı pek bakamadım. Boğaz manzarası olduğunu düşünün. Beğenmezseniz kafanızdaki ile devam edebilirsiniz (:"Çok odunsun, ama bir kızın kalbini nasıl çalacağını biliyorsun."
Açelya.
Beni.
Öptü.
Yanağımdan.
Sonra.
Kulağıma.
Fısıldadı.
Açelya yaptı
Sevdiğim kız.
ALLAH!Vah garibim kafayı yedi.
Masamıza oturunca çok sürmeden bir garson siparişlerimizi almaya geldi.
"Ne istersin güzelim?'' diye sordum. Ama Açelyam ya yemekleri bilmiyordu. Ya da çekiniyordu. Olabilir yani insanlık hali.
"Sen seç.'' dedi meleğim. Ona karşı tamam dercesine başımı sallayıp siparişlerimizi verdim. İkimizden de ses çıkmıyordu. Bu sessizliğe zıt olarak konuşmaya başladım.
"Ee beğendin mi mekanı?"
Salak cevabını bildiğin halde niye bunu sordun?
Sus sen.
"Bayıldım! Çok güzel özellikle manzarası." tebessüm ettim ve bu tatlı hallerini izledim.
O manzarayı izlerken bende onu izliyordum. Hâlâ öpücüğünün etkisindeyim. Tüy kadar hafif bir öpücük de olsa kalbimin hızlanmasına yetmişti. Birde kulağıma fısıldaması! Cezbediciydi.
Bir süre sonra yemekler gelmişti. Yemeğe başlamıştık. Meleğim beğendiğine dair homurtular çıkarmaya başlamıştı.
''Bunlar harika. Zevkine güvenmekle iyi yapmışım."
"Beğenmene sevindim."
"Beğenmek ne kelime? Bayıldım!"
Sadece gülümsedim. Ve yemeğe devam ettik. Yemeğimiz bittiğinde tatlılarımızı beklemeye başladık.
"Açelya, senden bir kez daha özür dilerim. Kalbini kırmak istemezdim gerçekten." dedim üzgün bir tonda. O ise benim aksime gülümseyerek bana bakıyordu. Elimden tutup bana bakmaya başladı.
Lan elinden tutuyor! Evlilik teklifi etmesin!?
Ula hayatımda senin kadar saçma konuşan birini görmedim.
Salak beni de görmedin.
He la doğru.
"Affettim, gerçekten. Bu yaptıkların çok güzel. Ve affetmezsem çarpılırdım galiba. Çok gencim, bu yaşta olmaz." dedi gülerek. Karşılık olarak bende güldüm.
Tatlılarımız da gelmişti. En son onları da yiyip kalkma kararı almıştık. Arabaya bindiğimizde Açelya, "beni de evime bırakacaksın değil mi?'' diye sordu.
Ay ben söylemeyi unuttum of.
Neyi la?
Her boku bilip te bunu bilmiyor musun?
He valla.
Birazdan öğrenirsin içses.
Tamam. Meraktan çatladım.
"Söylemedim mi sana ben." diye sorunca tek kaşını kaldırdı ve bana bakmaya başladı ve, "Neyi?" diye sordu.
"Bana taşınıyorsun. Artık ev arkadaşıyız."
+++++
Merhabalar!
Nasılsınız? iyisiniz inşallah.Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen♡
Umarım beğenirsiniz♡Öpüldünüzz!
Hoşçakalınnnn♡(673 kelime)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OTİSTİK - YARI TEXTİNG
Novela JuvenilHerşey Açelya'nın kafasından uydurduğu bir numaraya yazması ile başlar. Kim bilebilirdi ki bir mafyaya denk geleceğini... Küfür içerir. Rahatsız olanların okumasını tavsiye etmiyoruz. Supersonik_ikili14 keyifli okumalar diler! Başlangıç - 18 Haziran...