AÇIKLAMA

4 3 0
                                    


Yeniden merhabalar.🍯

İsmim Şule, şimdiden memnun oldum efenim. Giriş bölümünde kısaca açıklama atacağımdan ve bunun uzun bir tanışma olacağından bahsetmiştim. O açıklama geldi ballar. Madde madde yazacağım, olursa sorunuz sorun lütfen.

• Medya da gördüğünüz kitap tasarımını, belirli uygulama ve fotoğraflardan desteklenerek tasarladım.

• Bu kitapta kurgu ve olaylar hayal ürünü olup, tam anlamıyla hikâye benim eserimdir.

• Kurgumda ismi geçen kişilerin belirli bir karakter modeli yoktur. Eğer olursa da kendi Instagram hesabım ve burada ki medya aracılığıyla size bildireceğim.

• Hikâyem de mantık hataları olmaması için fazlaca anlatım bulunuyor. Açıklayıcı ve betimlemelerden oldukça yararlanırım.

• İlk bölümler de oluşabilecek yazım hatalarımı sonrasında düzeltmeye çalışacağımı da bilin lütfen.

• Genel olarak baş karakter ağzından yazarım fakat bazı anları açıklamayı kolaylaştırmak adına yazar bakış açısıyla da yazdığım olacak.

• Bölümleri düzenli gelebilmesi için istediğim hazırlıkta olduğunda yayımlamaya başlayacağım. Bu yüzden birinci bölüm kesin şu gün paylaşılacak gibi bir şey diyemem ama bölümün gelmesi yakın.

• Bölümleri bir hafta arayla ve büyük ihtimalle cuma günleri atacağım. Bunun sebebi; her bölümün anlaşılır, iyi bir çalışmayla yayımlamak istememden dolayı.

• Özellikle şiddetin ayrıntısına girilmeyecektir.

• Kapalı bir üslubum yok sadece küçük spoiler vermeyi severim bunu da fark ettirmem :))

• Bölümler ilerledikçe konuya hakiminiz artacak. Her hangi anlaşılmama durumu yaşanmaz diye umuyorum kaldı ki böyle bir durumda gerekli açıklamayı yaparım.

• Son olarak hikâye ile ilgili ya da BalGöz'ü içeren her şey hakkında soru sorabilirsiniz. Bana " @suleecnpt " Instagram hesabımdan ulaşabilirsiniz, orada her zaman elimden geldiğince sizinle iletişim halinde olacağım. Ayrıca burada da yorumlar açık ve yorum atmanız beni gerçekten çok gururlandırır.

Ve de BalGöz de olan emeğim, sevgimin başka olduğunu belirtmeliyim.

Uzun bir yolculuk bizleri bekliyor. İnanıyorum ki her şey güzel geçecek. Bu ilk yayımladığım kurgum olabilir fakat ilk kez bu denli inandığım bir kurgudur. Kitabımı seven kimseyi görmezden gelmeyeceğimi, her zaman sizinle irtibatta olmak için elimden geleni yapmaya hazırım.

Destek gösterecek, okuyacak, ilgilenecek herkese şimdiden çok teşekkür ederim.

Umarım BalGöz sevilir ve umarım kalplere işlenir.💛

Her daim doğru bizler için doğru yazılarımız olsun.

Hoş ve güzel kalın.

🍯🩵

𝐵𝐴𝐿𝐺𝑂̈𝑍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin