Mamo tato rzuciłam studia

62 2 0
                                    

         Alicja  :

Po 2 latach za granicą wracam do Polski a dokładnie do Piastowa do domu moich rodziców  . Może zacznę od początku . A więc  po napisaniu matury   a napisałam wszystko na 100 % miałam możliwość dostania się na swoje wymarzone studia czyli  prawo . Dostałam się na wymarzoną uczelnie w Londynie  .   Wszystko szło  idealnie rodzice byli  zemnie dumni  , byłam najlepsza na uczelni . Aż do pewnego czasu  kiedy zaczęłam  olewać studia  potem z nich kompletnie zrezygnowałam . Może była to dobra decyzja jeśli nie dawało mi tyle szczęścia i czułam wypalenie . Boję się reakcji moich rodziców  . Moja mama jest  z zawodu adwokatem a tata  sędzią .  I co ich jedyna córka   rzuciła studia w Londynie . Już widzę rozczarowanie w ich oczach i zawód . Zawszę  wymagali dużo ode mnie  średnia w szkolę od podstawówki do liceum 6.0 ,  brałam udział w wszystkich konkursach  i je wygrywałam . Po prostu  byłam najlepszym uczniem w szkole .  

  A teraz stoję przed drzwiami od domu rodzinnego i boję się zapukać . Co ja im powiem ?! ,, mamo tato rzuciłam studia"  na milion procent będą z ciebie dumni Alicja   . Ogarnij się  na razie im nic nie powiesz o tym tylko powiesz ,że masz teraz wolne od studiów czy coś byle nie prawdę. Zapukałam do drzwi ale nikt mi nie otworzył  nacisnęłam klamkę   drzwi były otwarte .Weszłam  do domu i usłyszałam  rozmowę  dochodzące z ogrodu . Kiedy  udałam się w stronę dochodzącego dźwięku  .   W ogrodzie siedzieli tam moi rodzice oraz  dwie osoby , których się nie  spodziewałam  czyli mama mojego największego przyjaciela z czasów kiedy  jeszcze mieszkałam w Piastowie i sam on  czyli Igor Bugajczyk . Stałam  i się patrzyłam na całą czwórkę nagle Igor spojrzał się  w moją  stronę . 

- Alicja  ? - powiedział do mnie .

- Córeczko co tu robisz ? - zadał mi kolejne pytanie .

- Przyjechałam do was , nie cieszysz się ?

- Nie no ,cieszę się bardzo ,że  przyjechałaś do nas   .

--------------------------------------------------------------------

Hejka , to pierwszy rozdział mojej książki i myślę ,że ja  przyjmiecie  dobrze <3

Ps: Jak są jakieś błędy to bardzo przepraszam ;)


WASABI -ReToOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz