A zatańczymy razem ?

27 3 0
                                    

Igor :

     Właśnie jestem Alicją na imprezie u naszych przyjaciół . Szczerze mówiąc średnio się bawię  .  Z kilku powodów  a mianowicie  muzyka jest do dupa  jakby dla par  a co ja poradzę ,że jestem sam  . Normalnie  zaprosił bym do tańca moją przyjaciółkę  ale ona tańczy z jakimś typem .  Wcale nie jestem o nią zazdrosny  no dobra trochę jestem . Jak zaraz coś ciekawego się nie wydarzy to wychodzę .  

- Jezu ReTo na imprezie - znowu jakaś laska .Mogę dać sobie rękę uciąć ,że jak się odwrócę w jej kierunku to będzie to kolejny plastik . - Mogę zdjęcie ! - powiedziała po chwili .

- Wiesz co jestem tu na imprezie nie jako raperem więc no  sorry ale kiedy indziej . 

- A zatańczymy razem ?

- Nie  , laska odpierdol się ode mnie .

- Ale jesteś   na trakach  nawijasz ,że pieprzysz każdą pannę . - nie chciało mi się słuchaj tej  laski i udałem się na balkon  ,żeby zapalić peta .

   - Jak impreza mija ? - nagle obok mnie znalazła się Alicja .

- Spoko nawet .

- Igor wiem ,że kłamiesz .

- Do dupy . A tobie ?

- Super poznałam takiego Błażeja  i typ jest zajebisty .- ja jestem  bardziej zajebisty .

- To fajnie . 

- Igor gdzie idziesz ?

- Przejść się .

- Ale coś się stało ?

- Nie chcę się przejść   wracaj sobie to tego Błażejka  ,żeby innej nie poznał  i się z nią nie przespał ! - tak wiek ,że nie powinienem na nią się drzeć ale wkurwia mnie ,że jakiś typ ją podrywa . 

(kilka godzin później)

60 nieodebranych połączeń od Alicja <3

30 wiadomości od Alicja <3








WASABI -ReToOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz