Skarpetki

19 3 0
                                    

*Alicja *

(Kilka dni później)

Moi rodzice wpadli na pomysł  ,żeby zrobić grill i zaprosić mamę Igora i jego  oraz moją ciotkę z jej córką . Rodzice nawet się nie przejęli ,że mnie nie było .Wiem ,że moje zachowanie wobec Bugajczyka było niezbyt dobre . Ale czasu już nie cofnę . Między mną a Błażejem raz coś jest a raz nie sama już nie wiem . Mówi mi ,że mnie kocha i jest super między nami  a raz  wszystko do dupy . 

-Alicja wstawaj  jest już jedenasta !- wydarła się moja matka jak wparowała do mojego pokoju . 

-No i co z tego ,że jest jedenasta ? 

- za godzinę  będzie już ciocia Krystyna z Malwiną . 

-To co mam ich zabawiać czy co ? 

-Nie dyskutuj zemną . Za 20 min widzę ciebie w kuchni i nie chcę być w twojej skórze jak ciebie tam nie będzie .

-Dobra a teraz wynocha z mojego pokoju !

-Co się z tobą dzieję dziecko ?

-Nic.

(Godzinę później)

Przyjechała do mnie już ciotka z swoją córeczką .Moja cała rodzinna uwielbia Malwinę  . Jak w rodzinnie jest  takie jedno dziecko , które jest idealne to ona a nie ja . Ciotka Krystyna musi zawszę zachwalać swoją córeczkę   na jakie studia się dostała i jak jej super idzie . 


- A jak u ciebie Alicja ? - spytała moja kuzynka .

-Dobrze - nagle w domu rozległ się dźwięk dzwona do drzwi . Jak dobrze  bo już widziałam ,że ciotka chcę o coś spytać . -Ja otworzę !

-  Dzień dobry  Alicjo - powiedziała mama Igora .

-Dzień dobry Pani Basiu i hej Igor .

-Hej -powiedział oschle . Wraz z gośćmi udaliśmy się do jadali gdzie już czekał na nas zastawiony stół i  reszta osób .


(Wieczorem )


Siedzę od godziny w swoim pokoju piszę  do Błażeja  ale on mi nie odpisuję .Tylko na jego relacji wstawił ,że jest na imprezie .Nie chcę siedzieć z rodzinną  moja ciotka cały czas słodzi  Igorowi i chyba chcę swoją Malwinę  przecież oni do siebie  nie pasują .Nie jestem o niego zazdrosna .Nagle ktoś zaczął pukać do drzwi od mojego pokoju .

- Proszę - powiedziałam ,żeby  ta osoba weszła .

- Hej Alicja -powiedziała moja kuzynka .

-Czego ?

- Mam do  ciebie pytanie . 

-Jakie ?

-Chodzi o Igora . Ma on kogoś ?

-Czekaj , czekaj ty chcesz zarywać do niego ?

-No spodobał mi się i ja chyba mu też - jej niedoczekanie .

- No wiesz on zmienia laski jak skarpetki . A na swoich koncertach co drugą laskę przeleciał . 

- Serio czy robisz mi to tylko ,że jesteś zazdrosna o niego ?

-Ja o niego ? Malwina przestań ja mogę mieć każdego faceta - nic nie odpowiedziała tylko wyszła w pokoju z łzami w oczach .  A Błażej nadal nie odpisuję . 

------------------------------------------------------

Bonus rozdział dla was <3





WASABI -ReToOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz