Test

14 2 0
                                    

(kilka miesięcy później)

*Malwina *


 Od kilku tygodni często spędzam dużo czasu z Igorem . Dwa dni temu zaprosił mnie na randkę . Bardzo się cieszę z tego powodu . Rozmawiałam z Igorem o tym co mówiła mi Alicja . Powiedział ,że kilka lat temu często tak robił  ,że miał  tak zwane dziewczyny na jedną noc . Ale już tak nie robi i żałuję swojego zachowania .  Nie mogę się doczekać naszej randki która jest o godzinie 18 . Bugajczyk przyjedzie po mnie . Nie wiem gdzie mnie  zabierze .  Na nasze spotkanie  ubrałam się  w  kremową  spódniczkę do tego biała bluzka . Na nogach czarne buty na obcasie . Mam lekki makijaż  włosy będę mieć rozpuszczone . Jeszcze tylko  muszę je zrobić .

(Kilka min  później )

Bugajczyk był o godzinie o której się umówiliśmy . Dostałam od niego piękny duży bukiet kwiatów . Sam Igor ubrał się elegancko ma na sobie białą koszulę i czarne eleganckie spodnie oraz muchę na szyi .

*Alicja *

   Igor zaczął umawiać się z Malwiną . Obstawia ,że długo z sobą nie będę . Od kilku  dni czuję się okropnie .  Wymiotuję , czuję się zmęczona i co najgorsze  nie mam jeszcze okresu a powinnam dostać go tydzień temu . Boję się ,że jestem w ciąży ja nie chcę mieć dzieci . Szkoda życia mi na użeranie się z bachorem .  Jeśli okaże się ,że jestem w ciąży to ojcem dziecka jest Błażej a na niego nie mam co liczyć . On tylko imprezuję  , rodzice dają mu kasę ale coś ostatnio wspomniał ,że chyba rodzice odetną mu kasę bo mają dość  tego ,że całą kasę wydaję na imprezy . I jak oni to określili nie będą utrzymywać darmozjada . Chyba ,że się ogranie i znajdzie sobie sam pracę bez ich pomocy . Wątpię ,żeby on tego dokonał .  Coraz gorzej się czuję  nie pójdę do apteki  , ponieważ pracuję tam dobra przyjaciółka moich rodziców i dam sobie rękę uciąć ,że ona im to by powiedziała jeśli by zobaczyła ,że kupuję test ciążowy . Chyba napiszę  do swojej przyjaciółki Natalii  może ona mi pomoże .

  Nati <3

Ja: Hej Natalia możesz przyjechać do mnie  ? Błagam mam duży problem .


Nati :A co się stało ?


Ja: Po prostu przyjedz .Błagam i kup test ciążowy .


Nati :Jesteś w ciąży ?


Ja: Nie wiem . Chcę się upewnić .


Nati : Będę za pół godziny .


Ja: Dobra czekam .

(Pół godziny później )

Natalia kupiła mi testy ciążowe aż 12 . Zrobiłam je już i czekam na wynik ich błagam tylko ,żeby nie było dwóch kresek bo chyba bym się zabiła . 

-Natalia co jeśli będą dwie kreski ? 

-  Spokojnie  . Jeszcze nie wiemy czy jesteś w ciąży . Jeśli tak będzie to obiecuję ,że pomogę . Masz we mnie wsparcie .

- Dziękuję - przytuliłam ją . 

- Jesteś moją najlepszą przyjaciółką .  A jak Błażej nie będzie chciał dziecka zawszę możesz starać się o alimenty . 

- Ale ja nawet nie wiem czy chcę tego dziecka .

- Ale dzieci są fajne .

- Może dla ciebie dla mnie byłaby to kula u nogi .

- Jeszcze zmienisz zdanie . 

- Wątpię .

Mięło już 15 min czyli czas żeby wynik testu wyszedł .  Szczerze nie chcę zobaczyć wynik testu jaki wyszedł najlepiej bym wyrzuciła je albo spaliła a sama bym poszła do łóżka nakryła się kocem i udawała ,że mnie nie ma .  Wzięłam pierwszy test do ręki i wynik był ...............

=====================================

Dziękuję za tyle wyświetleń <3

Zostaw gwiazdkę <3

Myślicie jaki będzie wynik testu ?

WASABI -ReToOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz