Czy oni są razem ?

18 3 0
                                    

- Pierdolisz ,że ona tak po prostu wyszła - mówił Borowski kiedy  siedział w moim salonie i pił herbatę .

- Nie obudziłem ją kurna miałem siadanie przygotowane a ona no to ja już wracam na chatę nara - mówiłem oburzony  całym zajściem .

-Stary  przyjmij  to do wiadomości ,że twoja Alicja ma  ciebie głęboko w dupie - powiedział przez śmiech .

- Ale ją kocham !

-To masz problem .Jak prędzej to zrozumiesz tym lepiej dla ciebie . Tego kwiatu jest pół światu i na pewno ładniejsze od Alicji .

-Może masz rację .

-Ja mam zawszę rację - i to ja niby mam duże ego według Adriana .

-Powiedzmy ,że tak . 

-Kiedy niby nie ?

 - Wiele razy np na imprezie u Zeciaka .

-Wtedy był jedyny wyjątek . A ty  przestań myśleć po księżniczce Alicji i  zbieraj się jedziemy do studia  nagrywać płytkę  ,,W samo południe " - radośnie  krzyknął  mój przyjaciel   podkreślając nazwę płyty . 

( W drodze do studia )

- Ej stary to nie ten cały Błażej -powiedział Adrian kiedy przechodziliśmy chodnikiem a po drugiej stronie ulicy stał czerwone Audi a oparty stał o niego Błażej .

-Tak to on i Alicja -powiedziałem smutno .Zrobiło mi się smutno bo ona  rzuciła mu się na szyję jakby  jej  nic a nic nie zostawił o północy na jakimś zadupiu . Czy oni są razem ?

-Stary nie przejmuj się  - pocieszał mnie przyjaciel . 

-Dobra choć  szkoda czasu marnować - Adrian ma rację muszę olać Alicję tylko nadzieje sobie zrobiłem ,że coś z tego wyjdzie . Pewnie  się z swoim chłoptasiem pokłóciła i ja głupi i naiwny się nabrałem . 

( Parę godzin później )

  Siedzę  sam w mieszkaniu i piszę chyba już trzydziesty tekst to płyty chcę ją jak najszybciej wydać i grać nowe piosenki na koncertach i zacząć nową trasę koncertową .Nagle dostałem powiadomienie na telefonie .

Alicja <3

 Kochanie  wróć do mnie proszę !

Czyżby chłopaka Alicji ją zostawił ? jakby nawet to mu się nie dziwie ani trochę .

JA:

Alicja pomyliłaś chyba numery . Napisałaś do mnie -Igora .

Alicja <3

Sorry Igor .

JA: 

Spoko

Muszę zmienić jej nazwę  w kontaktach .

-------------------------------------------------------------------

Przepraszam za  krótki rozdział .

Jak słuchałam tej nutki to się uśmiałam bardzo .Jak  wy też do napiszcie w kom xd

WASABI -ReToOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz