Karakter Tanıtımı

10 1 0
                                    



Hakan Çınar... (33yaşında)
Çocuk Cerrahisi Uzmanıdır... İş ve özel hayatını asla bir tutmaz. Ve bu ikisini bir tutanlardan asla haz etmez. İş hayatında ne kadar başarılı ise, aşk hayatı tam tersidir. Biten bir evliliğinin ardından yurt dışına gitmiştir.

Bahar Ayan...(30yaşında)
Genel Cerrahi Uzmanıdır... İstanbul 'da ki en iyi hastanelerinden birinde bölüm şefidir. İş ve özel hayatını bir tutmamaya özen gösterir. Çünkü hastenede sert biri olarak bilinse de aslında çok duygusal biridir. Biten evliliği ve yaşadığı bir acı kayıptan kendini işe vermiştir.
Eski eşinin yurt dışına gittiğini biliyordur.

Ezgi (Vural) & Cemal Şahin
İkiside Beyin Cerrahi Uzmanıdır. 2 yıldır mutlu giden bir evlilikleri vardır. Ezgi, Bahar'ın liseden arkadaşıdır. Ve hâliyle baharın eski eşini de tanıyordur. Geçmiş yıllarda baharın yaşadığı zor dönemde onun yanında olmuştur.

Selin (Demirci) & Mesut Güneri...
Selin Kadın Doğum Uzmanı, eşi Mesut ise Ortopedi Uzmanıdır. 4 yıllık bir evlilikleri vardır. Selin, anne olmayı çok istiyordur. Mesut da aynı şekilde baba olmayı...

Pınar Soylu & Ali Akdoğan...
Pınar Estetik Cerrahi Uzmanı, sevgilisi Ali acil servis doktorudur. İkiside alanlarında başarılıdır. Evlenmeyi çok istiyorlardır ancak bu o kadar da kolay değildir. Önlerinde büyük bir engel vardır; Pınar'ın babası...

Ayla & Rıza Soylu...
Rıza, emekliliğine 2 yıl kalmış bir Başhekimdir.
Uzmanlık alanı Genel Cerrahidir. Eşi Ayla ise, erken emekliliğe ayrılmak zorunda kalmıştır.

Ölümle Yaşam Arasında İnce Bir Çizgi Where stories live. Discover now