1. AŞIKLAR KARTI

1.8K 128 445
                                    




Ayyyy ilk bölümümüzle geldim aşkımleyyy
Umarım çok çok seversiniz. Çok heyecanlıyım yaaa
Güzel yorumlarınızı eksik etmeyin ballarım.
Yıldıza basmayı da unutmayalım.
Seviyorum sizi.
Keyifli okumalar dilerim🤍



Şarkılar:
Yasemin Mori - Nolur Nolur Nolur
MaNga - Alışırım Gözlerimi Kapamaya




Şarkılar:Yasemin Mori - Nolur Nolur Nolur MaNga - Alışırım Gözlerimi Kapamaya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.






1. BÖLÜM

"Aşıklar Kartı"

🎀






Siktir!

Küfrettiğim için beni bağışlayın lütfen ama gerçekten siktir dedirtecek bir anın tam ortasındaydım.

Siz olsanız siz de derdiniz, eminim.

Çocukluğumdan beri lanetler yağdırdığım yetimhanenin duvarları üstüme üstüme gelirken karşımdaki huysuz kadına laf anlatmaya çalışıyordum bir saattir. Müdiremiz Aliye Hanım, yurttan çıkışımın dün verildiğini büyük bir keyifle ve zafer gülümsemesiyle söyleyivermişti bir çırpıda. Beni delirtecekti.

Bunak karı! Sanki ben bilmiyorum!

"Müdire Hanım beni bir kere dinleyin ne olur ya!" Diyerek kendimi anlatmaya çalıştım. Ellerimi de dizlerime vuruyordum çocuklarından fayda görmeyen, tek aktivitesi Akdeniz kıyılarında domates yetiştirmek ve kedisini sevmek olan delirmesine ramak kalmış yaşlı teyzeler gibi.

Fakat Aliye cadısı beni takmıyordu. Oturmuş masasına, önündeki benim için gereksiz olan yurt arkadaşlarımın yine gereksiz bilgilerini okuyormuş gibi yapıyordu. Eh, haftada bir iki gün evlat edinmeye gelenler oluyordu. Ben hariç. Güzel ve sevimli yüzüme aldanıp iki gün sonra geri bırakıyorlardı beni yetimhaneye. Çocukken yani. Onlara da kızamıyordum ki. Küçükken sorunlu bir çocuktum ne yazık ki. Aliye cadısı hep evlat olsa sevilmez bir çocuk olduğumu söyleyip dururdu bana bulduğu her fırsatta. Sağ olsun. Çok iyidir. Melek gibi bir kalbi vardır.

Ama diğer kızları pekâlâ severdi aileler. Müdire Hanım için önemli dosyalardı bu yüzden önündekiler.

BİZDEN KURTULMASI İÇİN PEK DEĞERLİLER ZİRA!

Son bir kez şansımı denemek istedim. "Aliye Hanım. Lütfen, sadece bir ev bulana kadar kalmama izin verin. Ben nereden bilebilirdim o piç kurusunun başıma bunları açacağını?"

"RÜYA!" Diye bağırdı bunak karı suratıma doğru. Yemin ederim yüzüme tükürdüğüne emindim. "Ağzını topla! Terbiyesiz!"

Ah, bir de şu mesele vardı.

UMUT YILDIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin