Helloooo aşkımleyy 🫶🏻
Hoş geldiniz.
Umarım seveceğiniz bir bölüm olur.
Yıldıza basıp bol bol yorum yapmayı unutmayalımm
Keyifli okumalar dilerim 🤍Şarkılar:
Sezen Aksu - Biliyorsun
MaNga - Bitti Rüya
2. BÖLÜM"Kimsesizlik"
❤️🩹
Hani olurdu ya bazen, dişinize yapışan maydanoz parçasıyla tüm gün insanlara gülümsersiniz ve akşam olduğunda aynada kendinizle bakışırsınız. Çaresizce aptallığınıza isyan eder durursunuz içinizden.
Özel bir günde çorabınızın kaçması, tatil planı yaparken reglin sizi sobelemesi, çekirdeksiz sandığın üzümün aslında çekirdekli olması ve gelen o acı tata katlanmak zorunda kalmanız, diş randevusuna kırmızı rujla gitmeniz... Ve daha sayabileceğim binlerce talihsiz an.
Şu an hissettiklerimin tarifi bunlar bile değildi. Bunlar bile!
Uğruna tarot kartlarıma bile lanetler yağdırdığım dağ öküzü karşımda dikilmiş, bir de o kara gözlerini benim çimen gözlerime dikmişti. Saniyelerdir açık olan ağzımı kapattım ve kaşlarımı çatarak bir kez daha sordum. "Yine mi sen ya!"
Tüm evren adına soruyordum bu soruyu. Ondan yana olan bir evren kendine evrenim dememeliydi.
Gözleriyle bütünleşmeye can atan kaşları yine çatıktı. Ben konuşunca şaşkınlığını bir kenara bıraktı nihayet. "Ne işin var senin burada?" Dedi başını omzuna yatırarak. Bakışlarını benden koparmıyordu. Onu ilgilendirmediğini söylüyordum ki elini kaldırıp beni daha konuşmadan susturdu. "Boş ver. Söyleme. Şu an önemli olan o değil zaten."
Üzerime doğru bir adım attığında refleks olarak geriledim. Yoksa bu öküzden tabii ki de korkum yoktu. "Ne geliyorsun be üzerime!"
Bir adım daha atarken dudakları kıvrılmıştı. "Görülecek bir hesabımız vardı, Sarı." Dedi tehlikeli bir sesle. Kaşımı gözümü patlatmak ister gibi çakıyordu. Şaşırmış gibi kaşları havalandı. "Unuttun mu yoksa?"
Yüzümü ekşiterek onu taklit ettim. "Benden göreceğin tek şey..." Orta parmağımı kaldırıp gözüne sokar gibi ona doğrulttum. "Bu olur, Ayaz öküzü!"
Bu sırada bir geri adım daha atmıştım istemeden. Bunu fark etti, bakışları ayaklarıma düştü ve sırıtışı yüzüne yayıldı. Hareket çekmeme takılmadı bile. "Kaçıyor gibisin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT YILDIZI
General FictionKehanetlere inanır mısınız? Ya da aşka? "Aslında en iyi aşk, değil tanımak, hiç görmediğin kişiye duyulan aşktır." Der Orhan Pamuk. İşte bu yönüyle aşk, kehanetten ayrılır. Önceden bilemezsiniz aşık olacağınızı. Sezemezsiniz. Seçemezsiniz. Bir p...