6- Güven

29 5 0
                                    

✨Bugün iki bölüm atmaya çalışacağım. Olaylar yeni yeni güzelleşiyor umarım sizde beğenirsiniz.✨

Berfe' den

Adel içeri girmiş bende tam eve gitmek için arkamı döndüm ama adamın hala Adellerin kapısına baktığını görünce bir cesaretle adama doğru yürümeye başladım. Benim ona yürümemle bakışları bana döndü ve benim onun yanına gitmemi bekledi. Sanki bana soracak bir şeyleri varmış gibi merakla bakıyordu.

Normalde olsa böyle bir şeyi yapmazdım ama Adel için bu adamın bir şeyler yapacağına dair içimde hisler var. Birinin bizi görmesini umursamadan tam karşısında durdum.

" Yanlış anlamayın ama arkadaşıma neden öyle baktığınızı sorabilir miyim?"

Evet direkt sormak en iyisi uzatmanın mantığı yok. Eğer ki Adel için bir şeyler yapamayacaksa uğraşamazdım.

" Şey yani ben bilmiyorum."

Verdiği cevapla kaşlarım havaya kalktı. Nasıl bilmiyordu yani tanıyormuydu. Gerçi Adel demişti ya sadece iki kere gördüğünü ama ben adamın onu tanıdığını düşünmüştüm.

" Nasıl bilmiyorsun baktığını. Durduk yere arkadaşıma bakmayacağına göre."

"Sen onun yakın arkadaşı mısın. Yani ona göre sana bir şeyler sorsam cevaplar mısınız benim için?"

Evet Adelle ilgili bişeyler öğrenmek istiyordu ve ne öğrenecekti merak ettim doğrusu. Gerçi ne yapacaktı Adeli. En iyisi sorusuna cevap vermek ve kendi sorularımın cevabını almak olacak.

" Evet en yakın ve tek arkadaşı benim. Ne yapacaksın sen Adeli yani onun hakkında ne öğrenmek istiyorsun ve neden?"

" Adı Adel mi?"

Kısık fısıltısını duymuştum ve şaşırdım daha Adelin ismini bilmiyordu. Allah'ım kötü biri olmasa bari. Gerçi hiç öyle bir tipi de yok masum birine benziyor. En iyisi sorarak ögrenicektik.

" Bak şimdi burda çok fazla durduk ve Adel bizi fark ederse neden senle konuştuğumu sorgular ve benim dicek bir şeyim yok. İlerde bir kafe var oraya gidip konuşabiliriz arkadaşımdan ne istediğini."

Evet ben bu konularda rahattım ailem kimle takıldığıma karışmazdı. O yüzden rahat rahat ona kafede oturmayı teklif etmiştim.

" Tamam arabamla gidebiliriz gerçi binmek istermisin bilemiyorum ama."

"Yakın zaten beş dakikalık ilerde yürüyerek gidebiliriz bence."

" Tamam yürüyelim bakalım."

Kafeye gelmiş ve birer çay söyleyerek oturmuştuk. Ben sormadan konuşmayacaktı belli ki çekiniyordu.

" Şimdi Adeli nerden tanıyorsun ve onun hakkında neden bir şeyler öğrenmek istiyorsun önce bu sorularla başlayalım."

" Haklısın arkadaşın hakkında böyle pat diye sorular sordum sana güvenerek anlatıyorum o zaman."

Kafamı güvene bilirisin anlamında salladım ve dinlemeye başladım.

" Ben aslında arkadaşını tanımıyorum sadece iki kere karşılaştık. Normalde böyle biri değilim ama arkadaşın yani Adel aklımdan çıkmıyor son haftalarda. Aslında hislerimin olduğunu bile bilmiyordum arkadaşım sayesinde farkında vardım desem daha doğru olur. Bugün buraya belki tekrar görme umuduyla gelmiştim. Evini bile bilmiyordum öylesine orda durmuştum aslında,şans benden yana olduğu için tekrar karşılaştık. Ama siz evden çıkarken ağlamış gibi bir yüzü vardı onu öyle görünce içime bir yumru oturmuş gibi oldum. Ben ilk defa bir kıza karşı böyle şeyler hissediyorum. Aslında normalde kızlarla takılan biri de değilim ondan ne yapacağımı şaşırdım çünkü hiç tanımadığım birine bu hisleri hissetmek çok garip. Yani demem o ki ben sanırım arkadaşına aşık oldum."

Acılarım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin