10- Kaçış

28 6 8
                                    

✨🧠Dün bölüm atamadım ama bugün telefisini yaparak iki bölüm atmaya çalışıcam umarım güzel bir bölüm olur.✨

Okunma olmasına rağmen oy ve yorum çok az canlar eller azcik oy kısmına gitsin 😜😘😘

( Bu şarkı ile dinleyebilirsiniz)

Yazar anlatımından devam

Adel ve abisi kafeden çıktıktan sonra Alaz Adeli eve bırakmış ve kendisi de işe gitmişti. Adel eve gelip direkt annesinin onu sorgulamasını bekliyordu ama beklediği olmayınca bir hayli şaşırdı. Odasına gidip Berfeye haber verdi gelmesi için çünkü gidicekti buradan ve son görüşmeleri olacaktı. Bu ne kadar üzücü olsa da yapmak zorundaydi kendi hayatı için hem belki bir gün kader onları yine yan yana getirirdi.

Diğer taraftan Ares önce eve uğraşmış kardeşi ile kısa bir konuşmadan sonra yarın gidecekleri söylemişti. Defne gülümseme ile karşılık vermiş ve tamam diyerek hemen eşyalarını toplamaya başladı. Defne bunlari yaparken abisi de okul kaydını İzmir'e almış ve şirkete doğru arabasını sürmüştü.

Ares şirkete yüzündeki sırıtış ile girmiş ve hemen Şahinin odasına gitmişti konuşmak için.

" Abi biz bugün konuştuk her şeyi yarın gece Adeli alıp İzmir'e gidicez. Abisi zaten tanıyor bizi az çok bizim muhasebeki çalışan ile yakın arkadaşmış. Ondan kaynaklı bu kadar çabuk güvenmesi. Arada bana ulaşamazsa biliyosun sana tek güvendiğim için buraya gelir ve haber almak isterse söylersin sen haberin olsun."

" Tamamdır abicim siz her şeyi iyice hallettiniz değil mi kızın ailesi sorun falan çıkarmasın."

" Yok o konuda abisi yardımcı olacak bize zaten erken uyuyorlarmış Adel de önden eşyalarını arka bahçeye bırakacak ben alıcam önden sonra o da gelicek işte bu kadar kolay anlatılıyor ama umarım bir aksilik çıkmaz,her şeyi geçtim benim kardeşim böyle bir durumda olsa ne yapardım diye düşünüyorum hep."

" Haklısın valla abi ne diyim. İlk duyduğumda zaten çok şaşırdım ama maalesef ki bazı aileler var böyle. Kızın bu güne kadar dayanması mucize. Ama aklıma farklı şeyler geliyor ve abi bir anne kızına bunları yapmaz yani ne bilim hani ana yüreği diye bir şey var."

" Bilmiyorum bende o konuda çok düşünüyorum ama bir sonuç bulamadım. Yani abisilerine karşı böyle değil galiba bir tek bu kıza böyleler."

" Neyse ne olum bak senin için nelere vesile oldu. Yenge ile İzmir'e gidip kafanız rahat bir şekilde yaşarsınız hem bakarsın o da seni sever."

" Doğru diyorsun abi ama ya beni sevmezse. Tamam ömür boyu yine onu korurum ama korkuyorum ve abi ilk kez bir kıza aşık oldum lan ben daha bunu sindirememişken ailesi yüzünden nelerle uğraşıyoruz."

" Haklısın da her şerde bir hayır vardır ben inanıyorum lan güzel olacak her şey."

" İnşallah abicim inşallah. Neyse ben şimdi gideyim de Defne hazırlanıyordu ona yardım edeyim kız ders çalışıyordu zaten bide uğraşmasin eşyalarla."

" Tamam abicim görüşürüz,yarın yine konuşuruz."

" Tamamdır görüşürüz."

Ares şirkete kalan bir iki dosyayı da imzalayarak çıkmış ve eve gitmişti. O sırada Berfe de yeni eve gelmiş ve Adel fısıltı ile ona olayları anlatmaya başlamıştı

Acılarım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin