✨Evet hiç yazmak istemesem de sizler için yazıyorum bu bölümü umarım beğenirsiniz ✨
Yazar anlatımın'dan devam
Sabah olmuş ve Adelin annesi uyanmış Adele bakmak için odasına gidiyordu. Tam kapıyı açmıştı ki yatağın hiç bozulmadığını görmüştü hemen banyoya baktı tam bağırıyordu ki aklına gelen düşünce ile önce Adelin odasına tekrardan girmiş ve aklındaki fikirleri iyice oturttuktan sonra hemen yalandan telaş ile kocasına seslendi.
" Mehmet koş kız yok."
Eşinin sesini duyan Mehmet bey hemen eşinin yanına gitmişti.
" Ne demek kız yok. İyice bak etrafa nereye gidecek bu kız. Alaz,Uras hemen gelin buraya hemen."
Mehmet bey iyice sinirlenmişti. Yıllardır zorla büyütmüştü zaten şimdi de kız ortada yoktu. Aslında Mehmet Bey'in Adelin gitmesinde değildi Adeli bulamazsa başına gelecekerden korkuyordu. Bugüne kadar Adele bakmasın tek sebebi vardı zaten o sebebi de yok etmek için zorla evlendirip kurtulacaktı ama planlamadığı şey ise Adelin kaçması oldu. Eğerki Akif bey Adelin kaçtığını öğrenirse Mehmet Bey'in kurtuluşu olmıyacaktı. Mehmet bey korku ile düşünürken gelen oğulları ile hemen onlara dönmüş ve.
" Nerde lan kız."
İlk cevaplayan kişi Uras oldu çünkü Akif beyden haberi vardı olayları bilmeyen bir tek Alazdı.
" Ne demek nerde baba."
" Lan görmüyormusun kız kaçmış yok. Alaz efendi sen susuyorsun bir şey mi biliyorsun ha eğerki biliyorsan ve kaçmasına yardım ettiysen seni mahvederim duydun mu beni."
" Ben nerden bilicem baba. Ama kardeşimi bulunca size haber vermicem duydunuz mu beni yeter artık kızın ömrünü yediniz be üçümüz kız can havli ile kaçmış bırakın artık peşini."
Alazın sinirle söyledikleri ile babası daha fazla dayanamamış ve tokat atmıştı. Bugüne kadar ne dedilerse Alaz ve Adeli birbirine düşman yapmamıştı. Alaz sinirle babasına bakmış ve.
" Bu senin bana attığın son tokat Mehmet bey unutma bunu. Bende Alaz isen Adeli hiçbirinize yedirmem bunu böyle bilin yoksa karşınızda çok farklı bir alaz olur."
Alaz sinirle haykırmış ve evden çıkmıştı. Artık kardeşinin kurtulduğunu bildiği için sokakta kim var diye umursamadan kahkaha atmaya başladı. Sonunda kurtulmuştu kardeşi bunun sevinci ile en sevdiği arkadaşınin yanına gitmeye karar verdi.
Mehmet bey ve Ayşe hanım iyice sinirlenmişti yıllardır Adel fark etmese de Akif bey sayesinde bu evde kalıyordu.
Geçmiş
Mehmet yeni işten gelmişti sofrayı kurmuş ve çocukların ısrarı ile dışarı çıkmak için hazırlanıyordum. İki çocuğum vardı Uras ve Alaz. Uras beş yaşındaydı Alaz ise iki. Çocukları hazırladıktan sonra parka gelmiştik.
İki saat sonra parktan dönmüş tam eve girecekkken bir kadının bize doğru elinde bebeği ile koştuğunu görünce hemen eşime seslendim
" Mehmet şuraya bak, sanırım yardıma ihtiyacı var baksana çok telaşlı görünüyor."
Mehmette dediğimi onaylarken kadın bize doğru gelmiş ve telaşlı bir şekilde konuşmaya başladı
" Lütfen yardım edin bana öldürecekler beni Allah aşkına yardım edin."
Kadının çaresiz bir şekilde ağlaması ile hemen içeri almış ve kapıyı kitlemiştik. Önce mutfağa gidip bir su getirdim içmesi için ,kana kana içimişti. Yani a oturdum ve anlayışlı bir şekilde ne olduğunu sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acılarım
RomantizmHer şeye rağmen herkese inat hayat mücadelesini kazanmak için çabalayanlardanım. Ama hesaba katmadığım şey çok derin yaralar alacağım olmasını bilmemek oldu ...