Bölüm hakkındaki yorumlarınızı ve satır arası yorumları bekliyorum bölümü sevmezseniz silebilirim.
Gitmek için kararımı vermemle önümde beliren pencereye şaşkın şaşkın bakmaya başladım.
Bu ne?
Pencereye eğilmiş incelerken üstünde beliren harfler anlık korkmamı sağladığı için geriye doğru sendeleyip düşmekten son anda Atar sayesinde kurtulmuştum. Yüzüne baktığımda bana endişeyle bakıyordu.
"İyi misin? Noldu az önce bi anda geriye sıçradın?"
Sorusunu cevaplamadan önce ondan yavaşça ayrıldım.
"İyim bişey olmadı sadece yazı bi anda belirince boşluğuma geldiği için dengemi kaybettim. Teşekkürler"
Endişeli ifadesinin yerini bu sefer şaşkın bi hal almıştı.
"Ne yazısı?"
Nasıl yani?
"Şu yazı işte garip ekranda çıkan."
Şaşkınlığı giderek artlarken gösterdiğim yere bakıp ardından endişeyle bana geri döndü.
"Kuvars orda bişey yok."
Bu sefer şaşıran bendim işte. Nasıl bişey yok!?
Ekran bu sefer bulunduğu yerden yok olup öncekinin yanında bu sefer başka bi pencereyle beraber anında yanımda belirmişti.
Gözlerim şokla açılırken üstünde yazanı okuyunca taşlar yerine oturmaya başladı.
"Kiran :
bunu sadece sen görebilirsin. Benden bi güç istemiştin ama düşündüm ki sadece bi güç vermek aptallık olur hem bana yararının dokunup dokunmayancağıda kesin değil o yüzden kendi gücünü kendin kazanman için sizin dünyadaki oyun sistemlerine benzer bi sistem yaptım. Her görevde puan ve şanslıysan ödül kazanacak bu puanlarla ise küçük mağazadan tek seferlik güçler alabileceksin."Diğer ekranda ise ilk görevim yazıyordu.
"İlk görev kilidi açıldıGörev adı: hedef krallık
Görev: Krallığa git
Süre: 4 gün
Ödül: 50 puan"
Pekâlâ basit ve işe yarar bi görev. Puanı ise iyi mi kötü mü daha emin değilim. Şayet sistemin ekonomiden anlayışı Türkiye ile aynıysa hapı yutmuştuk.Yinede modunu düşürmedim.
Pekâlâ bay tanrı keşke bunları nasıl kullanacağımıda söyleseydin. Hep böyle önümde mi duracak bu şeyler?
Kendi kendime kara kara düşünürken bu sefer ilk okuduğum penceredeki yazılar değişmeye başladı.
"Kiran :
Sistemi kontrol etmek için düşünmen yeterli"
Pekâlâ deneyelim bakalım.
Sistemin gitmesini istiyorum.
Gerçekten olmuştu. Pekâlâ bu seferde tam tersini deneyelim.
Evet kesinlikle çok güzel ayarlanmıştı.
Neşeyle Atar'a döndüğümde o hala endiseyle bana bakıyordu hatta öyle ki gözlerinde hafif hafif korku izleride vardı.
"Kuvars iyi olduğuna emin misin? Sana sesleniyorum ama duymuyorsun bile. Boşver gitmeyi gel biraz daha dinlen hatta olmadı mağaraya geri dönelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin İzleri (Mpreg)
Ficción históricaGenç adam yavaş yavaş gelen şuuru ile göz kapaklarını aralayıp görüşünü netleştirmeye çalışsada bir süre bunu başaramamış ama buna rağmen yerden destek alarak kalkmaya çalışmıştı. Hafif o hafif doğrulurken görüşü ve bilincide yerine geliyordu. Etraf...