0,1

441 12 25
                                    

Yıllardır yaşadığım ülkeden ayrılmak çok zor geliyordu bana.Yıllarımı geçirdiğim,anılarımı biriktirdiğim İtalya abim milli ara nedeniyle Türkiye'ye dönmemiz gerektiğini söyledi ama Türkiye'ye döndüğümüzde İtalya'da oynadığı takımdan ayrılacağını ve Galatasaray'a transfer olacağını söylemişti.Bunu duyunca da dünyam başıma yıkılmıştı.Tamam onu anlıyorum onun yanına olmamı istiyordu ama neden Galatasaray?
Ben Beşiktaşlıyım.Babamdan bana kalan en sevdiğim özelliğim Beşiktaşlı olmak ama abimi anlayamıyordum küçüklüğünden beri Beşiktaş hastası olmasına rağmen neden Galatasaray'a gidiyordu,buna bende yengemde karşıydık ama zaten transfer gerçekleşmişti.Abim Galatasarayla birlikte 3+1 yıllık sözleşme imzalamıştı.

"Abi yani hâlâ anlamıyorum güzelim Beşiktaş'ım varken neden Galatasaray?"

Şimdide abim,yengem,küçük yeğenlerim ile kahvaltı ediyorduk.

"Beşiktaş teklif verseydi gidecektim siz ikinizde artık Türkiye'de oynamak istediğimi biliyorsunuz ve Türkiye'den teklif veren tek bana uygun takım Galatasaray'dı."

"Başka takım yokmuydu hadi Beşiktaş'ı geçtim Fener?"

"Yoktu İrem yoktu ben ne yapayım Sivasspor'agitseydim?"

"Evet abi bence Galatasaray yerine oraya gidebilirdin?"

"Tamam İrem,ya bırak abinin inadıyla uğraşılmaz."

"Sinem."

"Ne Sinem,Hakan yalan mı söylüyorum?"

"Tamam ya tartışmayın ben hastaneye gidiyorum ilk günden geç kalmayayım."

"İrem."

"Efendim abi."

"Akşama misafirlerimiz var ona göre."

"Ne yapabilirim ben sekizde çıkıyorum abi,izin falan al dersen alamam ne diyeceğim misafirlerimiz geliyor mu?"

"Öyle bir şey demedim İrem,neyse hadi git."

"Hala."

"Efendim Liya?"

"Bana gelirken çikolata getirir misin?"

"Getiririm aşkım,Ayaz sende ister misin?"

"Eveeet istiyorum."

"Tamam hadi öptüm sizi kocaaaman görüşürüz."

Evden çıktım ve arabama binip hasteneye doğru ilerlemeye başladım.
3 yıl önce mezun olmuştum İtalya da kendi kliniğimi açmıştım fakat Türkiye'ye döndüğümüzde bütün düzenim yerle bir olmuştu.Yaklaşık bir aydır Türkiye'deyiz ve daha yeni iş bulmuştum.
Hastaneye girdim ve danışmaya yöneldim.
"Buyurun."

"Ben İrem Çalhanoğlu, ortopedi ve travmatoloji uzmanı Doktor İrem Çalhanoğlu."

"Hoşgeldiniz İrem Hanım buyurun size eşlik edeyim."
Danışmadaki kadını takip ederek odama geçtim.

***
Akşam olmuştu,arabama doğru giderken telefonuma gelen bildirimle durdum ve telefonu açtım.

'irem markete
geçecek misinn'

'Gideceğim yenge
ne lazım'

'Tamam
toz kahve alsana gelirken'

'tamam alırım'

Telefonumu kapattım çantama attım ve markete gitmeye başladım.
Markete girince ilk önce kahve almak için üst kata çıktım.Kahveyi aldım ve aşağıya inmek için merdivene doğru ilerledim merdivenden inerken birine çarptım elimdeki kahve yere düştü Allah'tan poşeti patlamamıştı karşımdaki adam özür dileyerek eğildi kahveyi aldı ve bana uzattı.Bana bakınca tanımıştım onu.

"Kenan?"

"İrem..."Konuşamıyorduk dillerimiz tutulmuştu sanki.Kenan şoku benden önce atlatmış konuşmaya başlamıştı.

"İrem,çok özür dilerim farketmedim."

"Sıkıntı değil Kenan."Başını sallamıştı bende aşağı indim çocuklara çikolata aldım ve marketten çıktım.
Arabama doğru giderken arkamdan duyduğum sesle arkamı dönmüştüm.

"İrem!"

"Arda?"Arkamda Arda ve Duru vardı.

"İrem Hanım bakıyorum unutmuşuz bizi?'

"Ya ne unutması Arda ya saçmalama."

"Türkiye'ye geldiğini Cenk abiden öğrendik."

"Ee yani?"

"Senin bir şeyin mi var İrem?"

"Duru söyleyeceğim ama şu aptal Arda'yı bi sustur."

"Tamam sen söyle."

"Kenanla karşılaştım."

"Ee Kenan zaten markete girdi."

"Siz Kenanla mı geldiniz?"

"Evet."

"Neyse akşam seni ararım Duru şimdi gitmem gerek."

"Tamam öpüyorum çok."

"Bende."demiştim oradan uzaklaşırken.

^°^

"Kenan,çok yoruldum."

"Neden İrem?"

"Her şeyden durup dururken bir şey oluyor saçma sapan nedenler yüzünden kavga ediyoruz neden yani neden...sencede çok saçma değil mi,ilişkimiz normal ilişkiler gibi yürümüyor."

"Ne demek istiyorsun yani?"

"Ayrılmak istiyorum."

"Konuşarak çözebilirdik."

"Çözemezdik Kenan çözemezdik,yine tartışırdık birkaç gün ayrı kalır sonra yine buluşurduk.İlişkiler böyle yürümez Kenan."

"Tamam İrem kal desem kalmayacaksın,oturup konuşalım desen konuşmayacaksın madem ayrılmak istiyorsun ne diyeyim.Allah yolunu bahtını açık etsin."

Tam evden çıkarken Kenan seslendi ve şöyle demişti

"İrem,bunu hiç unutma seni hep sevdim ve seveceğim."Evet seni hep sevdim demişti doğrudur sevgisini hissettirmişti fakat  seveceğim de demişti sonuç koskoca bir yalan şimdi sevgilisiyle fotoğrafları sosyal medyada yıkılıyordu.

^°^

Eveeet ilk bölüm vatana millete
hayırlı olsunnnn.
Sizi seviyoruuummm.

özlemişiz,Kenan Yıldız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin