🥺2🥺

23 3 7
                                    

მე და დედა პალატის კართან ვიცდიდით. 10 წუთის წინ ექიმი შევიდა, ერთ სულზე ვიყავი როდის გამოვიდოდა რომ გამეგო ემჯის ამბავი.

მოულოდნელად ჩემი ტელეფონი აწკრიალდა.

📱- ნარი?
📱- ქუქიიი, უკვე მენატრები.
📱- მეც პატარავ, მაგრამ ახლა არ მცალია.
📱- და რას აკეთებ?
📱- მერე გადმოკირეკავ.
📱- მოიცადე პატარავ, შენთვის სიურპრიზი მაქვს.
📱- ხომ იცი არაა? არ მიყვარს სიურპრიზები ამიტომ მოდი პირდაპირ მითხარი.
📱- ოო კარგი რაა, შენთან არაფერს აქვს მუქღამი, რა მოსაწყენი ხარ.
📱- პატარავ, მისმინე, სწრაფად მითხარი საქმე მაქვს არ მცალია.
📱- მოკლედ მეც იმავე ქალაქში გადმოვდივარ სადაც შენ ხარ, მინდა შენთან ახლოს ვიყო.
📱- მართლა? ძალიან კარგი. გამიხარდა. ახლა კი უნდა გავთიშო, დროებით, მიყვარხარ.❤️

წესით ახლა ეს უნდა გამხარდებოდა, მაგრამ ჩემს სახეზე ვერც სიხარულს და ვერც ბედნიერებას ვერ ამოიკითხავდით.

***

- რა....რრრ...რრ.აა.ააა? ეს რას ნიშნავს? დედა მეხუმრებით არაა? ეს რაღაც ხუმრობაა. შეუძლებელია სიმართლე იყოს. დედა, ეს უკვე აღარაა სასაცილო. - თავიდან ვიცინოდი ისე თითქოს ეს მართლა ხუმრობა ყოფილიყო მაგრამ მერე მათ სახეზე ვერანაირი ხუმრობის ნატამალი ვერ შევამჩნიე. ნუთუ ეს მართლა ხდებოდა ჩემს თავს? როგორ შეიძლება? როგორ შეიძლება ეს მოხდეს?

- საყვარელო დამშვიდდი გთხოოვ. - თვალებ ცრემლიანი დედა ჩემს დამშვიდებას ცდილობდა.

- მე დაგტოვებთ - თქვა ექიმმა არც ისეთი სასიამოვნო  გამომეტყველებით.

- დედა, დედა, დედააა, ასე როგორ ვიცხოვრო დედა? რა გავაკეთო? არ შემიძლია.

- შვილო დამშვიდდი, დამშვიდდი გთხოოვ, გესმის ჩემი?

- დედააა, ცუდად ვარ, დედა, ვერ ვსუნთქავ.

- ემჯი, ემჯი, ემჯი, პატარავ. კარგად ხარ? ემჯიიი, ექიმოოოოოოოო!!!!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 04 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

შუა ღამის მზეWhere stories live. Discover now