NORMALDE SALI GÜNÜ BÖLÜMLER GELECEK FAKAT BÖLÜMDÜZ BIRAKMAMAK İÇİN BOŞ ZAMANIMDA UZUN BİR BÖLÜM YAZDIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ
@TugbaGolcik9 adlı okuyucuma bu bölümü adıyorum✨...🪽
Merhaba umarım beğenirsiniz fazla uzatmayacağım iyi okumalar
Lütfen bol bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın
Medya:Mustafa Sandal-Aya Benzer
🪽Gelen gürültüler ile beklenen asker timinin geldiğini anlamıştım. Asla çıkarmadığım peçemi bir kez daha düzelterek aldığım gerekli dosyaları kontrol ettim. Giydiğim terörist giysilerinin ardındaki çantada duruyorlardı.
Oturduğum kayadan kalktım.
Saatler kaldı Türkiye'm kavuşacağım sana....
Adımlarım beni gelen yüksek sesli küfür seslerinin merkezine götürürken gördüğüm kişiler ile duraksadım. Tanıdığım teröristlerin ellerinde 5 adam ve 1 kadın olmak üzere 6 asker vardı.
Başkanın ballandıra ballandıra anlattığı tim bu timdi sanırım. Öksürüp bana selam vermiş terroriste yürüdüm. Kadın asker kendisi ve diğer terroristin elindeydi. Bulunduğumuz kamp epey büyük ve kalabalıktı burdan kurtulmak onlar için baya zordu açıkçası.
"Vay vay vay hoşgelmişsinez-teröristlerin birine döndüm-başkanın dediği askerler bunlardır?"dedim
İt "Evet Olga hanım"dedi
Kafamı salladığımda bir adım geri çekildim ve elimle götürmeleri için işaret verdim. Son gün,son saatlerdi. Hemen kurtarsamda gitsem demekten başka bir şey yapmıyordum zaten. Düşüncelerimi toparlayıp arkalarından ilerledim. Benim üç silah koyduğum mağara benzeri yere girdiklerinde bende benim deyişimle mağara olan yerin önünde nöbet tutan itlere selam verip girdim.
Hepsi askerleri kelepçeleyip dışarı çıkmış,biri elinde işkence malzemeleri ile dönmüştü.
İt "Olga hanım dediklerinizi getirmişem"dedi
Kafamı salladım ve gözlerim bana bakan askerlerdeyken ona döndüm.
"Def ol"dedim
Eşyaları yere bırakıp ışık hızında odadan çıkmıştı. Bu durum askerlerin iyice kaşlarını çatmasına sebep olmuştu.
X "Olga ha? İlk kez bu itlerin arasında bir kadına değer verildiğini görüyorum"dedi aralarından biri
"Komutanınız kim?"dedim
Y "Sana ne?"dedi aralarındaki tek kadın hepsinden daha sinirli göründüğünü eklemeden geçemedim.
"Buradan çıkmak istiyorsanız bana en rütbeli üç kişinizi söylemelisiniz"dedim
YOU ARE READING
Anjelika Zhanna
Novela Juvenil-Yarı rus yarı Türk olan Zhanna her şeye rağmen bordo bereli iyi bir asker olur. Bir time girmesiyle zaten sarsılan düzeninin üstüne gelen telefonla gerçek ailesiyle karşı karşıya gelir...