🍂
Bir haftadır Aslan ve Hakan araştırıyordu. Bir kaç şey öğrenmişti ama emin olmadıkça bana söylemiyorlardı. O adamın 4 oğlu 2 kızı varmış...
Benden haberi bile olmayan bir adam , kalabalık bir aile. Nasıl olurdu ki kalabalık aile. Hepsiyle baba bir öz kardeştim eğer evine gittiğimiz adam doğru söylüyorsa. İnternetten 'Aydın Göktürk' yazıldığında binlerce sonuç çıkıyordu. Ailesinin ve şirketinin başarı ödülleri , oğullarının çapkınlıkları, şirketlerinin yükselişi. Hiç biri umrumda değildi. O adam beni sever miydi?
Baba sevgisi ne demek Harun baba veya Nazım baba gerçekten ayırt etmeksizin gösterdiler. Ama bir babayla sarılıp uyumak neydi? İnsanın babasının saçlarını tarayıp öpücükler kondurmasını Aslanda görmüştüm. Ahsene çok yapardı. İnsanı babası böyle sever miydi?
"Sevgilim"dedi Aslan . Daldığım düşüncelerden ayrılıp, karıştırdığım çorbanın altını kısıp Aslana döndüm.
"Efendim canım"dedim . Salondan bana sesleniyordu .
"Hazır mı yemek?"dedi
"Evet çorbanın altınıda kapatıyorum şimdi. Pilav ve oturtma zaten hazır. İstediğin bir şey var mı hayatım?"
"O dillerini yemek niyetine yerim ama kızım dizlerimde uyuyakaldı. Hakan gelecekmiş ondan söyledim. Senin için sorun olur mu?"
Çorbanın altını kısıp ellerimi yıkadım. İyice kuruladım. İçeriye geçip söylediği gibi Ahsen dizinde uyuyordu. Yanına yaklaşıp yanağına bir öpücük bıraktım. "Neden sorun olsun canım. Arkadaşın elbet gelecek bu eve, hem benden hoşlanmasa da bakma sen , çok uğraştı benim için"
Sağlam bir gülücük sundu bana "O senden hoşlanmadığından değil, benden çok hoşlandığından"deyip sesli bir şekilde güldü "Kızım sen adama gay misin diye niye kafa tutuyorsun?"
"Napıyım gelmiş karşıma Aslanımı üzme üzersen beni karşında bulursun diyor, kocamda gözü var gibi konuşuyor"
"Hazan"dedi sakin sakin, dikkat kesildim "Seni gerçekten çok seviyorum güzel karım biliyorsun değil mi?"
"Bende seni çok seviyorum kocam valla bak"dedim hemen
"Ama Ahseni artık sevmiyorum"dedi . Şaşırdım.
"Ama babaaa"diye cırladı Ahsen sultan
"Babaya uyuma numarası ha"deyip gıdıkladı Aslan Ahseni. Durduklarında babasının göğsüne koydu kafasını
"Acıktın mı annem?"dedim dağılan saçlarını tekrar toplarken
"Çok acıktım. Babam saçlarımla oynarken uykum gelmiş ama uyumamışım"dedi
"Öyle mi olmuş"dedim "Hakan amcan gelecekmiş. Yemeğimiz hazır. Sofrayı sereyim Hakan amcanda gelsin yeriz"
"Kokular , güzel yemek kokuyor zaten güzel annem"dedi hemen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAZAN | Gerçek aile
General FictionHazan, Annesinin ölümünden sonra dayısının zulmünden kaçan , bilmediği babasını bulan bir kadın, gerçek ailesiyle yaşadıkları, bir yandan anne olmaya çalışırken. Bir yandan kardeş olabilecek mi?